24 vuotias mies heruttaa 14vuotiasta tyttöä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja manaids
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

manaids

Vieras
Kävin tänään tyttäreni koneella ja huomasin että messengerissä oli joku aikuinen mies joka yritti väkisin vongata, kaikkea hymiötä jne. Mutta kuitenkin oli vain yksi asia mielestä. Keskustelin asiasta tyttäreni kanssa ja kertoi että tiesi kyllä että mikä kyseisellä kaverilla oli perimmäinen tarkoitus, muttei kokenut siinä mitään ongelmaa. Vaan kertoi että kyseessä oli hänelle vain mesekaveri. Kuulemma olivat irc-galleriassakin "tutustuneet". Hän käytti juuri sanaa "tutustunut" joka kyllä kuulostaa melko pelottavalta. Itse sain tyttäreni melko nuorena, enkä halua että hän saa lapsen alle 20vuotiaana. Mitäköhän te muut tekisitte tässä tilanteessa? Kävi tuossa mielessä että sopisin tapaamisen tämän kaverin kanssa, siis tietysti niin että esittäisin olevani tyttäreni.

Saattaisinpa itse ilmottaa tälle kaverille, et ihan kohtapuoliin tullee rikosnimikkeen alle lasten ahdistelu myös virtuaalisti :kieh:
Mut jos sulla on pokkaa niin sovi vaan treffit äijän kanssa, saattaa pervo pelästyä pahan kerran :kieh:

Asuu ihan tässä lähettyvillä, eli keskisuomessa.

kyllä noita miehiä oli silloinkin kun itse olin 14..just näissä gallerioissa yms.
Mutta ei mulla ois ikinä tullut mieleenkään livenä tavata niitä :D Kyllähän se tuntu kivalta saada kehuja sen ikäsenä. Ja jos mun äiti olis ehdottanut jotain tapaamista kyseisille vonkaajille, niin huh..olisin tuntenut itseni täysin naurunalaiseksi!

Mutta jos oot sitä mieltä että tyttärelläs ja tällä miehellä olis jotain enemmänkin kuin vain mesettelyä, niin sit teet niin kuin parhaaks näät.

Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;22601101:
Alle 16-vuotiaan vonkaaminen on ihan selkeästi sopimatonta! Kyllä 14-vuotiaalta (= lapselta) voi mielestäni kieltää yhteydenpidon aikuiseen täysin vieraaseen mieheen nettiyhteyden menettämisen uhalla.

Joopa joo tää tuli mullaki mieleen.

[QUOTE="öhöm";22601111]kyllä noita miehiä oli silloinkin kun itse olin 14..just näissä gallerioissa yms.
Mutta ei mulla ois ikinä tullut mieleenkään livenä tavata niitä :D Kyllähän se tuntu kivalta saada kehuja sen ikäsenä. Ja jos mun äiti olis ehdottanut jotain tapaamista kyseisille vonkaajille, niin huh..olisin tuntenut itseni täysin naurunalaiseksi!

Mutta jos oot sitä mieltä että tyttärelläs ja tällä miehellä olis jotain enemmänkin kuin vain mesettelyä, niin sit teet niin kuin parhaaks näät.[/QUOTE]

Mulle olis kyllä se ja sama tuntisko mun lapsi itsensä kuinka naurunalaiseksi tahansa jos vaakakupissa on lapsen hyvinvointi.

[QUOTE="vieras";22601135]Mulle olis kyllä se ja sama tuntisko mun lapsi itsensä kuinka naurunalaiseksi tahansa jos vaakakupissa on lapsen hyvinvointi.[/QUOTE]

Siis tää mies suoraan ehdottelee jotain tapaamisia tai seksiä yms niin mähän sanoin että sit on eri asia!

Mutta jos on vaan viatonta flirtttiä niin.. ainakin mä sain aikoinani sitä paljonkin, ihan miehen iästä riippumatta. Eikä siinä ollut mitään enempää.

Yhteistyössä