25. rv, huono olo kävelylenkin jälkeen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vaivainen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vaivainen"

Vieras
Kävin päivällä kävelemässä ihan rauhallisesti n. 3km. Lonkkia ja alaselkää alkoi särkeä, ja nyt tuli ihan huono olo vaikka olin pitkällään, tuntuu että oksettaa. :(
25. rv menossa, ei kait vielä tässä vaiheessa pitäis näin "kyvytön" olla?
Oon harrastanut lenkkeilyä ennenkin 2-4kertaa viikossa, siis ennen raskauttakin, ja tosiaan vauhti oli nytkin tosi rauhallinen ettei pitäis ainakaan siitä johtua.
Onkohan tää ihan normaalia raskauteen kuuluvaa rasittumista vai pitäiskö huolestua? Ikävä vaan jos nää vaivat alkaa jo nyt, vielä on laskettuun niin pitkä aika että tällä menolla ehtii kyllä invalidisoitua ihan toden teolla. :/

Mulla kanssa menossa rv 25. Lääkäriltä kielto nostaa mitään painavaa, tehdä mitään raskasta jne. Ennen raskautta olin salilla joka pv, raskaus mennyt saikkujen varjostamana. Kyllä kannattaa kroppaansa kuunnella.

Mulla kanssa menossa rv 25. Lääkäriltä kielto nostaa mitään painavaa, tehdä mitään raskasta jne. Ennen raskautta olin salilla joka pv, raskaus mennyt saikkujen varjostamana. Kyllä kannattaa kroppaansa kuunnella.

Onko sulla sitte ollu supistuksia tms. kun oot saanu lääkäriltä nuo kiellot? Kun ei mulla semmosia ole ollut, ihan niitä normaaleja harjoitussuppareita jonkun verran mutta ei siis kipeitä ollenkaan.
Tähän asti tosiaan olo ollut ihan mainio, nyt vaan taitaa joutua tahtia hiljentämään ihan rajustikin. Kyllä se vauvan hyvinvointi menee kaiken edelle, ja pakkohan se on hiljentää jos kroppa näin reagoi että jaksaa kunnialla synnytykseen asti.

[QUOTE="vaivainen";28366914]Onko sulla sitte ollu supistuksia tms. kun oot saanu lääkäriltä nuo kiellot? Kun ei mulla semmosia ole ollut, ihan niitä normaaleja harjoitussuppareita jonkun verran mutta ei siis kipeitä ollenkaan.
Tähän asti tosiaan olo ollut ihan mainio, nyt vaan taitaa joutua tahtia hiljentämään ihan rajustikin. Kyllä se vauvan hyvinvointi menee kaiken edelle, ja pakkohan se on hiljentää jos kroppa näin reagoi että jaksaa kunnialla synnytykseen asti.[/QUOTE]

Suppareita on ollut ja paikat hieman avautuneet.

Yhteistyössä