25v liian suuri ikäero parisuhteessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Hei kaikki.
Pohjustan tilannetta alkuun, jotta kaikki pääsee kärryille. Itse olen alle 30 ja mies on pian 50-vuotias. Ollaan juteltu muutamia kuukausia ja nyt hän kysyi haluaisinko seurustella hänen kanssaan. Pidän hänestä ihmisenä paljon ja ei, en tiedä hänen varallisuudestaan ja oli hän rutiköyhä taikka miljonääri ei vaikuta päätökseeni. Ollaan tultu hyvin juttuun ja kumpikin tahoillaan todennut, että ollaan samalla aaltopituudella. En ole ikinä ajatellut, että meidän välillä ikäero olisi ongelma, mutta joku tuolla takaraivossa kolkuttaa.
Tiedän, että kun itse olen 50, hän lähentelee 80 ikävuotta, mutta sellaista se elämä on. Kaikki me vanhetaan joka päivä ja vuosi.

Onko jollain kokemuksia tälläsistä suhteista?

Minulle olisi ehkä liikaa, mutta toisaalta en ole koskaan ollut tilanteessa jossa olisin tullut noin hyvin juttuun jonkun 25 vuotta vanhemman kanssa. Jos oikeasti tuntuu siltä että suhde toimisi niin miksi ei. Onhan niitä isompiakin ikäeroja nähty, eikä se näytä monen parisuhteeseen vaikuttavan.

Tiedän muutaman pariskunnan suurinpiirtein tuolla ikäerolla. Tokikaan en tiedä heidän yksityiselämästä mitään, mutta hyvin tuntuu ainakin julkisilla paikoilla synkkaavan.