26.6.1979 näki päivänvalon...

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
...se paukapää joka ärsyttää joitakin tällä palstalla! :laugh: :laugh: Kellonaika ei nyt ole aivan sama, mutta vuorokausi on jo vaihtunut eikä se niin nuukaa ole.

Tässä kappale jota en todellakaan laula karaokessa lauantaina. B)
http://www.youtube.com/watch?v=3Tp3Ayz0_1g

TERVETULOA KORPPU-KERHOON.
Tällaisen viestin minäki sain kun täytin 30v
 
317474my7qr4dbax.gif
 

Similar threads

S
Viestiä
2
Luettu
779
M
R
Viestiä
0
Luettu
2K
Aihe vapaa
rakastunut
R
L
Viestiä
78
Luettu
1K
L
V
Viestiä
11
Luettu
2K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä