L
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja turha ruokkia provoja:Aloitus on provo. Aloittja itse on sen jo toisessa ketjussa tunnustanut.
Alkuperäinen kirjoittaja vinkkaas se toinen ketju:Alkuperäinen kirjoittaja turha ruokkia provoja:Aloitus on provo. Aloittja itse on sen jo toisessa ketjussa tunnustanut.
Missä ketjussa muka? Ja vaikka olisikin tunustanut, luulen, että kyse on siitä, että on vain ruvennut totuus hävettämään, kun on saanmut sellaisia vastauksia kuin on saanutTosin kaikkihan me jo tiesimme, että KAUNIS 26-vuotias nainen ei voi olla neitsyt
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja joo valetta on:Alkuperäinen kirjoittaja vinkkaas se toinen ketju:Alkuperäinen kirjoittaja turha ruokkia provoja:Aloitus on provo. Aloittja itse on sen jo toisessa ketjussa tunnustanut.
Missä ketjussa muka? Ja vaikka olisikin tunustanut, luulen, että kyse on siitä, että on vain ruvennut totuus hävettämään, kun on saanmut sellaisia vastauksia kuin on saanutTosin kaikkihan me jo tiesimme, että KAUNIS 26-vuotias nainen ei voi olla neitsyt
![]()
Parisuhteessa, ketjussa nimeltä " Kuinka paljon valehtelet Elleissä?"
Alkuperäinen kirjoittaja ei löytynyt:Alkuperäinen kirjoittaja joo valetta on:Alkuperäinen kirjoittaja vinkkaas se toinen ketju:Alkuperäinen kirjoittaja turha ruokkia provoja:Aloitus on provo. Aloittja itse on sen jo toisessa ketjussa tunnustanut.
![]()
Eipä tuosta ketjusta sellaista tunnustusta löydy, ainoastaan joku kysyy niiltä jotka tunnustavat valehdelleensa, että oliko se joku heistä. Vastausta ei tule. Ap se nyt vain nolostuksissaan yrittää peitellä jälkiään![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja on:Alkuperäinen kirjoittaja ei löytynyt:Alkuperäinen kirjoittaja joo valetta on:Alkuperäinen kirjoittaja vinkkaas se toinen ketju:Alkuperäinen kirjoittaja turha ruokkia provoja:Aloitus on provo. Aloittja itse on sen jo toisessa ketjussa tunnustanut.
![]()
Eipä tuosta ketjusta sellaista tunnustusta löydy, ainoastaan joku kysyy niiltä jotka tunnustavat valehdelleensa, että oliko se joku heistä. Vastausta ei tule. Ap se nyt vain nolostuksissaan yrittää peitellä jälkiään![]()
![]()
Lueppas tarkemmin ja kaikki kommentit, kyllä se tunnustus siellä on.
Alkuperäinen kirjoittaja onnäitä:Satun tietämään parikin oikein kaunista ja viehättävää tuon ikäistä ja vanhempaakin neitsyttä. Yksi on ujompi ja toinen on reipas. Eivät ole kohdanneet sopivaa, enkä ihmettele. Ovat sen verran loistopakkauksia. Ja on niillä ollut kysyntää ja olen nähnyt vierestä, että virityksiä on ollut, mutta ne ei ole olleet näiden veroisia.
Alkuperäinen kirjoittaja on:Alkuperäinen kirjoittaja ei löytynyt:Alkuperäinen kirjoittaja joo valetta on:Alkuperäinen kirjoittaja vinkkaas se toinen ketju:Alkuperäinen kirjoittaja turha ruokkia provoja:Aloitus on provo. Aloittja itse on sen jo toisessa ketjussa tunnustanut.
![]()
![]()
Lueppas tarkemmin ja kaikki kommentit, kyllä se tunnustus siellä on.