29v ja Tuntuu että rupsahdan silmissä!!??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voiei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voiei

Vieras
Apuva. En halua vielä rupsahtaa :/ Olen yhden lapsen imettänyt ja rinnat olivat ihmetyksen jälkeen ok. Nyt kuitenkin muutama vuosi siitä, tuntuu että tissit rupsahtaa silmissä!!! Ei hyvänenaika, olenko mä tulossa nyt jo vanhaksi ja kaikki roikkuu ja naamakin on väsynyt ja valahtanut.

Miten muut samanikäiset? Oletteko kuosissa ja yhtä nuoren näköisiä kuin 10v sitten?

Olen normaalipainoinen, liikun...jne.

Just eilen pysähdyin kunnolla tarkastelemaan naamaani :( hirveen näköseks mennyt iho, täytyy mennä ostelee silmänympärysvoiteita ym.
Kroppa sinänsä kunnossa, tissejä ei ole ikinä ollutkaan niin ei ole mitään mikä rupsahtaisi siinä kohdin :D
Yhden pienen äiti olen.

Just eilen pysähdyin kunnolla tarkastelemaan naamaani :( hirveen näköseks mennyt iho, täytyy mennä ostelee silmänympärysvoiteita ym.
Kroppa sinänsä kunnossa, tissejä ei ole ikinä ollutkaan niin ei ole mitään mikä rupsahtaisi siinä kohdin :D
Yhden pienen äiti olen.

Tässä vaiheessa minäkin alan toivoa ettei tissejä olisi koskaan ollutkaan. nimittäin kamalaa, kun alkavat roikkumaan ja venyvät kummallisiksi nahkapusseiksi!!! Mihin helvettiin se rintakudos katoaa??

No ihan samaa olen tässä miettinyt ja kauhistellut! Ja siis saman ikäinen olen, loppuvuodesta tulee 30 täyteen. Mutta, olen kyllä laiminlyönyt ulkonäöstä huolehtimista ja se nyt sitten alkaa tulla esiin ikääntymisen myötä. 5 vuotta nuorempi sisko kauniisti tossa kerran sano että kyllä sun naamas jo ihan 30 vuotiaalta näyttää...

Heh, ei sinulla ole hätää.
Olin päältä kolmekymppinen kun sain muksuni. Tuolloin, raskauden loppumetreillä, painin hiljaa mielessäni tuon rupsahtamis-asian kanssa. Miehentekele katseli minua ja totesi olemuksestani että, lopultakin alan näyttää naiselta enkä vain tytöltä :D.
Nyt täällä ollaan taas takaisin "tytönheitukan" mitoissa, siis normaalipainoinen ja urheilullinen.

Heh, ei sinulla ole hätää.
Olin päältä kolmekymppinen kun sain muksuni. Tuolloin, raskauden loppumetreillä, painin hiljaa mielessäni tuon rupsahtamis-asian kanssa. Miehentekele katseli minua ja totesi olemuksestani että, lopultakin alan näyttää naiselta enkä vain tytöltä :D.
Nyt täällä ollaan taas takaisin "tytönheitukan" mitoissa, siis normaalipainoinen ja urheilullinen.

miten kasvot ja iho?

Sama ikä ja sama tunne. Tissit on tyhjät roikkuvat nahkapussit, naama valahtanut, harmaita hiuksia löytyy, silmäpussit ja rypyt suun ja silmien ympärillä, maha ei enää kiinteydy samalla tavalla, sellusta ei pääse enää eroon, kaikki on löllöä ja roikkuvaa. Oon tosin vaan tyytynyt kohtalooni. Vanha, rupsahtanut ruma akka. Sopii hyvin kaljuuntuvan ylipainoisen silmäpussisen miehen vaimoksi.

[QUOTE="jep";23284362]No ihan samaa olen tässä miettinyt ja kauhistellut! Ja siis saman ikäinen olen, loppuvuodesta tulee 30 täyteen. Mutta, olen kyllä laiminlyönyt ulkonäöstä huolehtimista ja se nyt sitten alkaa tulla esiin ikääntymisen myötä. 5 vuotta nuorempi sisko kauniisti tossa kerran sano että kyllä sun naamas jo ihan 30 vuotiaalta näyttää...[/QUOTE]
Oi kun kauniisti sanottu :D.

miten kasvot ja iho?

Kävi tuuri, vältyin raskausarvilta. Rinnat nyt vähän roikkuu, mutta niin ne alkaisi kohta muutenkin roikkumaan etenkin jos olisin välillä lihonut ja laihtunut. Aika näyttää jääkö löysiksi vai palautuuko edes likelle entistä muotoa. Kasvojen iho, lähinnä silmäluomissa pehmenee ja löystyy ihan iän vaikutuksesta. Jo ennen raskautta huomasin, että esimerkiksi kajalia (kovalla kynällä) ei pysty enää laittamaan kuten teininä ja parikymppisenä yhdellä vedolla sisäkulmasta ulkokulmaan vaan se on tehtävä pätkissä. Sitä se ikä teettää. Tuota silmaluomiasiaa ovat kertonet niin lapselliset kuin lapsettomat ikätoverit. Silmäpusseja ei onneksi vielä ole, ellei vetele hirveitä määriä rasvaista ja suolaista roskaruokaa.

ei minullakaan raskausarpia ole. mutta jos todella kirkkaassa valossa ja tietystä kulmasta katsoo niin rinnnoissa ihan haaleita viiruja yhdessä kohtaa. mutta normaali päivänvalossakaan niitä ei näy.

väsyneet kasvot ärsyttää, en mä halua olla vielä tässä iässä väsyneen vanhan kurpan näköinen :/ mitähän tässä tekisi jotta ois vähän freesimpi.
olisipa kyllä mielennkiintoista mennä johonki kaupunkikeskustaan ja antaa sadan ohikulkijan arvioida mun ikä..

Mä olen 29v ja voin rehellisesti sanoa, että en ole rupsahtanut, muutama naururyppy, eipä juuri muuta. Kasvojen iho on hyvässä kunnossa ja kuulas, mut arvioidaan usein 25-vuotiaaksi. Kroppa on kiinteä ja hoikka, ei löysää.

Mut täytyy myös myöntää, että teen töitä kuntoni ja ulkonäköni eteen ja olen tehnyt jo monen vuoden ajan ja ehkä se on osittain geeneistäkin, äidillänikin on todella upea iho.

Mulla on tosi terveellinen ja monipuolinen ruokavalio, en tupakoi kuin joskus baarireissuilla. Juon vettä riittävästi ja nukun vähintään 8 tunnin yöunet ja harrastan liikuntaa useamman kerran viikossa. Kolme kertaa viikossa sälhytreenit ja lisäksi uintia ja juoksua, kuntosalia:) Liikunta pitää reippaana ja elinvoimaisena ja kaunistaa. Tietysti vastapainoksi liikunnalle ja oipskelulle lepään paljon hyvällä omallatunnolla, sekin on tärkeää. Käyn myös säännöllisesti kasvohoidoissa ja pidän kulmakarvat siistinä ja sopivanvärisinä, tekee paljon. Samoin hiukset pidän kunnossa.

Tokihan sekin vaikuttaa, että mulla ei ole lapsia tai stressaavaa työtä, jotka vaikuttavat ulkonäköön esim. unenpuutteen kautta. Mä opiskelen ja jää aikaa pitää itsestään huolta ja saa nukuttua kunnon yöunia.

niin kai mä en ihan katastrofaalisessa kunnossa vielä ole, mutta tällä hetkellä kun sää on aina kirkas ja aurinkoinen tunttuu vielä enemmän etttä jokainenn ryppy,näppy ja silmäpussi näkyy kilometrin päähän.

Yhteistyössä