2d vs. 4d ultra

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

joanna

Vieras
esikoisesta tehtiin toi 2d rakenneultra ja kuopuksesta 4d,oli se hieno kokemus,mutta hintaa on 225? kelakorvauksen jälkeen. nyt pitäis mennä rakenneultraan ja mietitäänkin kumpi olis järkevämpää,panostaa yli 100 euroo enemän vai ei. kun kyllähän se lääkäri muutenkin katsoo rakenteet 2d:llä eikös niin ollutkin? se loppu taitaa olla vaan vanhenpien iloksi. sukupuoli näkyy varmasti 4d:ssä,mutta niin se piti paikkaansa esikoisellakin..

Eikä sukupuolen näkyminen edelleenkään ole 100% varmaa 4D:ssä, että sen varaan ei kannata laskea.
Mutta suosittelen kyllä siltikin 4D:tä, on se vaan niin elävää se kuva.

Se 4d osio on (yleensä ) ihan vaan vanhempien iloksi, kaikki rakenteet, virtaukset ym. katsotaan ihan perinteisellä 2d-tekniikalla. Eli jos haluat naamasta kuvan 100 eurolla, niin ota se 4d.

meillä d maksoi kyllä joku 100e kelan jälkeen. helsingissä käytiin kun ei ollut vielä muualla.

musta se on ihana.. mä silti menisin terkkariin rakenneultraan ja myöh viikoilla kävisin vielä 4d ultrassa. vaikka viikoilla 24-25

Meidän kaupungissa ei tarjota rakenneultraa. Täytyy joka tapauksessa mennä yksityiselle.. Sama sitten mennä vaikka 4D:hen (meilläkin jäi maksettavaa kelan korvauksen jälkeen noin 100e).

mä oon sen jo kokenu kuopuksella,sen 4d:n. kyllä se ainakin sanoi että on varmaa tuo sukupuoli kun sillä katsoo,mutta se nyt ei pääasia ole. mä varasin nyt ihan normaalin rakenneultran eli ton 2d:n. mun mielestä on ny liikaa maksaa 100 euroo ja ylikin tuosta kasvokuvasta. viimeksi kun tätä ultrattiin maksoi 60? 4d:ssä pystyy mittaan esim. nenäluuta jolloin voi todeta downia,näin on kerrottu.

Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
No, meillä nyt ei joka tapauksessa sukupuoli selvinnyt siellä.
Varmaan huono ultraaja kyseessä :kieh:

oliks vaavi huonos asennossa vai heittikö se kuitenkin arvauksen? meillä 2d:ssä esikoisella sanottiin et 90%varmuudela tyttö ja kuopuksesta 4d:ssä sanottiin että se on poika,pojan merkit näkyi kait selvästi,itte en osannu kattoo.

Yhteistyössä