2kk häihin ja oon elämäni pulskimmassa kunnossa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Morsian
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Morsian

Vieras
Oon lihonut vuodessa 8 kiloa. Syytän vähän e-pillereiden alotustakin, ne kun kuulema saa monella vähän painoa kertymään. Mutta ennen kaikkea on liikkuminen jääny vähiin ja kamala makeanhimo päällä. Vähän on housut käymässä tiukiksi, joten joko on tehtävä jotain tai ostaa suosiolla isompia vaatteita. Yritys olis ennemmin tehdä jotain. Eli kuinka ihmeessä mä saan itteni liikkeelle?

Eniten tässä ärsyttää kuitenkin kamala flegmaattinen olotila ja lysähtänyt ryhti. Ehkä läskien karkottamista enemmän tässä onkin kyse jostain yleisestä ryhtiliikkeestä.

Olis kiva olla hääpäivänään ryhdikäs ja kantaa itsensä kauniisti. En ole edes mitenkään isokokoinen, mutta silti olisin mielummin se 8 kiloa kevyempi. Tai ei ne kilot, vaan se mitä peilistä näkyy.

No, onneks ei oo tuo ukko mua pelkän ulkonäön takia ottamassa. Vaikka olishan sekin ihan kiva bonus.

Luulis häiden olevan tarpeeksi vahva motivaattori, mutta ei oo tehonnu... Oon liian väsyny ja laiska, vaikka tiedän että liikkuminen ja järkevä syöminen sais olon paranemaan. Mitenkä sitä vois huijata ittensä pois tästä kierteestä?

No lue vaikka tuo oma tekstisi ja katso peiliin? Laihtumiseen kun ei taida olla helppoa konstia, itsestäsi sen on lähdettävä. Karkki-/herkkulakkoon alkajaisiksi ja hanki vaikka askelmittari, jota pidät mukana ja kävelet vähintään sen 10000 askelta päivässä (tyyliin et mene nukkumaan ennenkuin päivän askeltavoite on täynnä). Siitä se lähtee.

Jep, tän viestin kirjottaminen oli varmaan se ensimmäinen askel ottaa itseään niskasta kiinni, kun myöntää oman lepsuutensa näin "julkisesti". :D

Voisin ehkä yrittää jotain lahjomista. Jos jaksan kuntoilla säännöllisesti, palkitsen itteni jotenkin aina jonkin tavoitteen toteutuessa. Pitääpä kehittää jotain.

Alkuperäinen kirjoittaja se on hyvä dieetti:
Heti vaan vähähiilarinen dieetti käyntiin, niin välittömästi laskeen vatsankin turvotus.

Joo, karppaus kannattaa. Lähtee helposti toi 8 kg 2 kuukaudessa!

Kato vaikka: www.karppaus.info

Yhteistyössä