2kk vauvan levoton nukkuminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja *jj*
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

*jj*

Vieras
Hei! Onko muilla kokemusta/neuvoja... Mulla vähän yli 2 kk vauva nukkuu tosi levottomasti ts. kädet heiluu ja jalat sätkii ja ölisee ja inisee ja kälisee, mutta silmät on kuitenkin kiinni. Yleensä nukkuu öisin ensimmäisen unijaksonsa n. 5 tuntia iha suht rauhallisesti, mutta sitten maidon saatuaan, kun nukahtaa uudestaan on loppuyö on tuollaista aikaisemmin kuvaamaa menoa. Tätä jatkuu siis yleensä sitten aamuun asti, itse ei siinä sitten oikein nukuttua saa, kun toinen pitää niin kovaa meteliä! Ollaan nukutettu omassa sängyssä, meidän vanhempien vieressä, olen välillä kapaloinut ja mitä kaikkea... Onko muilla vastaavaa käytöstä havaittu ja mikä siihen on auttanut? Kuuluuko tähän ikään?

Hei vaan! Pikkuisen nuorempi poika meillä, ja kyllä on tuo örinä ja ähellys aamuyöstä tuttua. Ja taisinpa lukea tältä palstalta muidenkin samanikäisten tekevän samaa, eli taitaa kuulua asiaan;)

Meillä vauva nukkuu viereisessä huoneessa, ja sieltäkin välillä kuuluu ähinä niin ettei itse saa nukuttua. Kapalointi on meillä vähän rauhoittanut.

Tyttö 4 kk ja jatkuu ähinät vaan. Nyt parina yönä isä ottanut lähemmäksi itseään eli kauempana minun maidonhajuista ja on rauhallisemmin mennyt loppu yö.

Yhteistyössä