P
Pingu76
Vieras
Kertokaahan vinkkejä miten saamme loppumaan 2-vuotiaan tyttömme touhut. Hän siis repii minua ja isäänsä kasvoista, yleensä silloin kun on väsynyt. Muille tätä ei siis onnkesi tee. Ennen tätä tapahtui vain silloin tällöin, mutta nyt tuntuu että sama tapahtuu joka päivä. Aina kun hän repii, laitamme sylistä pois ja torumme tiukkaan äänen sävyyn (muutama kerta on tullut huudetuakin). Selitämme miksi niin ei saa tehdä, ja sen jälkeen hän aina pyytää anteeksi ja halaa. Tänään tyttö repäisi minua niin lujaa että kyyneleet tuli silmiin ja sitä hän säikähti tosissaan - rupesi itkemään aivan hysteerisesti ja tarrautui kaulaani. Ajattelin jo että jos se siihen olisi loppunut, mutta ei. Taas uusi yritys illalla! Nyt rupeaa olemaan keinot vähissä, nurkkaa kokeiltiin mutta se oli tytöstä vain hauskaan. Kun repäisi niin sanoi itse että 'nyt nurkkaan' ja juoksi sinne ihan innoissaan. Tukistusta/luunappeja en haluaisi kokeilla joten antakaa muita neuvoja! Niin, ja hän harrastaa tätä repismistä väsyneenä, ennen päiväunia/yöunia. Naama on ollut skraaduilla muutamaan otteeseen...ei kiva!!