2v3kk-MIUN! sanokaa et tää kuuluu ikään !?!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rusina82
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Rusina82

Jäsen
10.02.2005
531
0
16
vai oonko jotenkin "pilannu" ton tytön :ashamed:
nyt alkanu tulee et kaikki on hänen, pikkuveli ei saa koskee mihinkään vaikkei tyttö edes niillä leikkiskään ja sit puree jos veljeään ja huutaa MIUN!
toistaseks rajottonu vaan veljeen, ei onneks hoitolapsiin :snotty:
sanokaa et toi menee ohi :whistle: tietty geenitkin voi vaikuttaa, mie oon ite lapsena purru siskojani :ashamed:

Ei kai kukaan synny jakajaksi?
Eli sekin taito pitää oppia, joillekin se käy helposti ja joillakin on aina hankalaa antaa jotain omaansa edes lainaksi :)

Pureminen on tosi ikävää, auttaisiko vaikka jäähytuoli tms.
Mun katraasta ei kukaan ole "harrastanut" puremista, tönimistä, lyömistä jne. senkin edestä...

Se kuuluu ikään. =) Ei ton ikäiset useinkaan vielä osaa jakaa / antaa lainaksi omia lelujaan.

Meidänkin tyttö otti aiemmin (joskus vieläkin) nokkiinsa, kun joku pihalla lainasi hänen lelujaan. Hän kyllä tietysti sai lainata muiden leluja... :saint: Mutta kyllähän lasta kannattaa siihen suuntaan ohjata, että muutkin saavat hänen lelujaan lainata. Kyllä se jossain vaiheessa menee perille. =)

meillä 1v 11kk kans samanmoinen, on nuo kaikki olleet, välillä kyllä vieläkin. (aika usein oikeestaan) mut kyllä just ton ikäiset omistavat koko maailman...

on meil tosta puremisesta jäähy tuoli ja sit pitää anteeksi pyytää, mut silti tunnin päästä sama juttu :headwall:
kunhan ei muita lapsia alkas puremaan :snotty:
pitää leluja alkaa laittaa kans jäähylle ku tulee tappelu :whistle:
hermoja hermoja kiitoooss... :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Loreliina:
on meil tosta puremisesta jäähy tuoli ja sit pitää anteeksi pyytää, mut silti tunnin päästä sama juttu :headwall:
kunhan ei muita lapsia alkas puremaan :snotty:
pitää leluja alkaa laittaa kans jäähylle ku tulee tappelu :whistle:
hermoja hermoja kiitoooss... :kieh:

Antaisin varahermoja jos niitä olisi, meillä 2v2kk ikäinen tyttönen..

Meillä tyttö 2 v 1 kk ja kaikki on "minun" tai "minun oma", eikä niitä muut saisi lainata. Kuukausi sitten ei ollut vielä mitään ongelmaa, mutta nyt on aika voimakas tuo omistamisenhalu..

Alkuperäinen kirjoittaja Helmi:
Meillä tyttö 2 v 1 kk ja kaikki on "minun" tai "minun oma", eikä niitä muut saisi lainata. Kuukausi sitten ei ollut vielä mitään ongelmaa, mutta nyt on aika voimakas tuo omistamisenhalu..
Ja tähän lisäksi vielä :ITTE!!

Samat täällä menossa, kaikki on "miun". Nyt on hetki selittää tavaroiden jakamista ja puuttua toisen kädestä ottamiseen aina kun huomaa tilanteen. Vaihtamistakin yritän opettaa :headwall: Isolle veljelle tuo epeli puraisi ison reiän jalkaan pari viikkoa sitten.......