2vuotias testaa nyt oikein kunnolla :S *valitus*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kuha

Aktiivinen jäsen
15.01.2007
5 027
0
36
mul on tosiaan syysloma ja viime viikol juttelin hoitopaikassa pojan tämän viikkoisista hoidoista. he olivat siellä sitä mieltä että jos poika olis vaik pari lyhyempää päivää täl viikol hoidos kun on kuitenkin vasta alottanu ja ne rutiinit alkaa vasta muodotuun ettei viikon kotonaolo sit sekota koko pakkaa. olin samaa mieltä ja pohdittiin et olisko poika pari päivää putkeen hoidossa vai jokatoinen pv. päädyttiin ratkasuun jokatoinen,eli tiistaina ja torstaina. no,maanantaina kun poika tajus ettei mentykään tarhaan niin se testas mua koko päivän. hirveetä uhmajumpittelua. eilinen meni tosi hyvin aamusta iltaan kun poika oli hoidossa siin välissä.. tänään taas ihan kamalaa! aamukuudesta kahdeksaan poika huusi sellasta uhmaraivokiukkuitkukarjuntaa ihan joka asiasta. nyt rauhottu sen verran et pystyttiin käydä syömässä,mut ei kestä mua näköpiirissään :ashamed: heti alkaa raivoominen kun näyttäydyn :ashamed:
että näin ne lapset vaan "sekoaa" kun tutut ja turvalliset rutiinit menee uusiks :/ oon ollu tosi kärsivällinen ja ottanu syliin ja yrittäny kaikkeni,mut pinnan alla kiehuu |O pelottaa et räjähdän kohta :ashamed: onneks huomena on hoitopäivä :ashamed: :ashamed: :ashamed:
mä oon kamala :ashamed:
huoh.
(ja en nyt jaksais mitää vttuiluita,kunhan purkauduin että jaksaisin taas paremmin)

älä palkitse huonoa käytöstä millään tavalla ja koita keksiä jotain mieluista puuhaa teille, jotain sellaista mitä ette tavallisesti tee. laitat vaikka vannaan vettä ja kylpyvaahtoa, ei varmaan aamusta ole usein vannassa. ulos menokin on hyvä ajatus.

maanantaina yhdessä leivottiin -samoin kun eilen. maanantaina myös kylvettiin aiemmin kun normaalisti ja sai ottaa lelujaan mukaan niin paljon kun ammeeseen mahtui :D ja olikin onnellinen niin kauan kunnes sekin huvi loppu ja taas se rutina alkoi :| ollaan tehty majoja,menty piilosta,katsottu sylikkäin elokuvia ja tehty ruokaa ja vaikka mitä ja kaiken on kruunannu se jumalaton karjunta :ashamed:

muoks.me mitää elokuvia olla katsottu ku piirrettyjä :headwall: ei pää toimi enää..

Yhteistyössä