V
vierailija
Vieras
Onko muilla samaa? Meidän 3,5 v poika on kotona jotenkin tosi huono leikkimäön mitään. Aina pitäisi olla aikuinen vieressä leikkimässä. Kun leikkii jotain, leikki on yleensä hyvin lyhytkestoista, 10-15 min, sitten jo tylsistyi. Riekkuu, roikkuu ja vinkuu vaan kaikki päivät. Korkeintaan repii ja paiskoo kaikki lelunsa lattialle, siihen loppuu mielenkiinto.
Mielestäni meillä on ihan kivoja ja kehittäviä leluja. Legoja, junarataa, kotileikkiin lelut, autoja ja ratoja vaikka minkälaisia. Viime aikoina ollaan lelupaljoutta karsittu, kun ei tunnu lelujaan mitenkään arvostavan vaan rikkoo niitä paiskomalla.
Kun itse olin lapsi, leikittiin mielestäni tuntikausia! Aina harmitti kun piti keskeyttää ruokailun tms ajaksi.
Mielestäni meillä on ihan kivoja ja kehittäviä leluja. Legoja, junarataa, kotileikkiin lelut, autoja ja ratoja vaikka minkälaisia. Viime aikoina ollaan lelupaljoutta karsittu, kun ei tunnu lelujaan mitenkään arvostavan vaan rikkoo niitä paiskomalla.
Kun itse olin lapsi, leikittiin mielestäni tuntikausia! Aina harmitti kun piti keskeyttää ruokailun tms ajaksi.