3,5v. flunssassa - pitääkö ulkoilla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ***
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

Vieras
Olen kotona kovasti nuhaisen 3,5-vuotiaan kanssa, joka haluaisi ulos. Räkä valuu ja ääni on maassa ja yskii, mutta kuumetta ei taida olla. Itse en viitsisi millään lähteä ulos, kun mulla on vielä vauvakin joka pitäisi pakata mukaan :) Eilen oltiin myös sisällä koko päivä. Mitä tekisitte?

Ainakaan aamupäivällä en jaksa pukemusrumbaa, katsotaan mikä on olo iltapäivällä. Jostain muuten luin ettei vauvaa pitäisi nukuttaa ulkona yli 5 astern pakkasella?? Silloin ei kyllä kovin usein pääse ulos.

"pitääkö?".

Ei ole mitään sääntöä, että äitinä ollessa jotain asioita vaan pitää tehdä. Teette miten teille parhaaksi tuntuu ja sopii. Itse en välttämättä veisi ulos, odottaisin vielä huomiseen.

Mun mielestä ei olis haittaa, vaikka vähän käväsis ulkona!

Ps. Meillä nukkuu tällä hetkellä kaksikin vauvaa ulkona 20 asteen pakkasessa ja hyvin tuntuu uni maistuvan. :)

[QUOTE="alkup.";25518386]Ainakaan aamupäivällä en jaksa pukemusrumbaa, katsotaan mikä on olo iltapäivällä. Jostain muuten luin ettei vauvaa pitäisi nukuttaa ulkona yli 5 astern pakkasella?? Silloin ei kyllä kovin usein pääse ulos.[/QUOTE]

Meille neuvola antoi aikanaan pakkasrajaksi - 10 astetta.

Yhteistyössä