3,5v kipeenä, päätä särkee?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Sanoi eilen illalla, että päähän sattuu. Kuumetta oli 38,6. Annoin lääkkeen ja kävin katsomassa välillä, kun oli nukkumassa. Minusta kädellä koittaen tuntui, että kuume laski hyvin.

Aamulla sanoi, että päähän ei satu, kun kysyin ja kuumetta oli 38,28. Äsken kuitenkin sanoi taas, että päähän sattuu.

Nyt mietin,että sattuukohan oikeesti vai onko se nyt huomionhakua. Tyttö on ihan pirteä, mutta ei yhtä touhukas kuin normaalisti. Kuitenkin ihan ok. Ei ole saanut tänään vielä lääkettä.

Huolettaa toi päänsärky.....

Alkuperäinen kirjoittaja anna:
sitä särkylääkettä vaan miksi lapsilla aina säännöstellään sitä? Itse kyllä vedetään kaksin käsin.

En kyllä itse vedä kaksin käsin vaan otan niin niukasti kuin pystyn.

Ajattelin, että annan pian ja sitten 9h päästä yöunille.

Mulle kun täällä sanottiin kerran, että noitten kans pitää olla tarkka eli jos saa ottaa 3 kertaa päivässä niin se tarkoittaa, että välin täytyy olla 9h. Siksi ajattelin, että kun tyttö nyt on ainakin pirteä niin annan kohta ja sitten yöunille niin ei tule liian taajaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ajattelin, että annan pian ja sitten 9h päästä yöunille.

Mulle kun täällä sanottiin kerran, että noitten kans pitää olla tarkka eli jos saa ottaa 3 kertaa päivässä niin se tarkoittaa, että välin täytyy olla 9h. Siksi ajattelin, että kun tyttö nyt on ainakin pirteä niin annan kohta ja sitten yöunille niin ei tule liian taajaan.

Mä en ole koskaan kellosta aikoja tuijotellut, kun kyse kuumelääkkeestä. Annan yleensä aamulla, päivällä ja yötä vasten.

Muoks. ja jos lapsi valittaa kipuja, annan vielä Pronaxeniakin yöksi.

Alkuperäinen kirjoittaja nedra:
Voihan se olla,että särky on muualla,mutta lapsi ei osaa sitä paremmin määritellä.
Itse annan kuumeiselle lapselle panadolia 6 tunnin välein pahimpaan aikaan.

Mulla on nyt ekaa kertaa testissä noi veteen liuotettavat tabut. Hyvin tuntui ainakin auttavan illalla ja oli paljn näpsempi kuin se panadol mitä joutuu antaan puoli pulloa.

Yhteistyössä