3- ja 4-vuotiaat kaksi päivää lukkojen takana äidin ruumiin kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IL
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

IL

Vieras

Tiistai 13.7.2010 klo 15.53

Kaksi pientä lasta joutui viettämään viikonlopun äkillisesti kuolleen äitinsä ruumiin kanssa Britanniassa.

Merseysiden poliisi löysi 29-vuotiaan Debbie Caldwellin kuolleena sunnuntaina iltapäivällä kotoaan Liverpoolin läheltä. Poliisit oli hälyttänyt paikalle huolestunut naapuri, joka oli huomannut Caldwellin 3- ja 4-vuotiaat tyttäret istumassa yläkerran ikkunalaudalla.

Poliisit joutuivat kiipeämään taloon tikapuiden avulla ikkunasta, koska ovet oli lukittu.

Daily Mail -lehden mukaan Caldwell asui tytärtensä kanssa yksin. Hänet nähtiin viimeksi elossa perjantaina, kun hän haki toisen lapsista päiväkodista. Poliisin mukaan hän myös todennäköisesti kuoli jo perjantaina. Kuolinsyystä ei vielä tiistaina iltapäivällä ollut tietoa.

Caldwellin tyttäret ovat nyt sosiaalitoimen huostassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Voi kamala.

Ei sitä 4 vuotias välttämättä vielä tajua lähteä naapurista apua pyytämään. :/

niinpä ja ainakin ne asunnot missä mä oon Lontoossa käyny ulko-ovien lukot on ihan toisenlaiset ja korkeemmalla kun meillä..joten lapsi ei välttämättä edes saa ovea auki..

Alkuperäinen kirjoittaja aavis:
Voi tyttöparat ,ihme kun 4v ei lähtenyt naapurista hakemaan apua :/

Itsekin tuon ikäisen yksinhuoltaja ja jos mulle jotakin sattuu, ei hän edes saa tuota etuoven lukkoa auki... :( Usein myös turvaketju päällä, samoin, kun takaovessa, eli jos ei sitäkään hokaa avata, niin täälläpä reppana joutuu viettämään meikäläisen kanssa sitten ties kuinka kauan...

Juuri tällaista tilannetta pelkään, kun mies on reissuilla. Pitääkin vastaisuudessa vannottaa soittamaan joka päivä. Onneksi äitini sentään soittelee aika usein.

Meillä kohta 5 v esikoinen ei saa avattua ulko-ovea. Ollaan harjoiteltu, mutta hänellä ei ole tarpeeksi voimaa vääntää avainta. Onneksi sentään osaisivat hakea syötävää jääkaapista ja päästää hanasta vettä.

Yhteistyössä