[QUOTE="Hömelö";29927675]Miten vauva nukkuu yöllä? Valvottaako teitä paljon? Näyttääkö se päivällä väsyneeltä ja onko kovin kiukkunen väsymisen takia? Jos vauva nukkuu yöllä ja antaa vanhempien nukkua eikä kilju väsymystä päiväsaikaan jatkuvasti, niin en näe asiassa ongelmaa vaikka vauva valvois koko päivän. Jos taas lapsi on uupumuksen takia kiukkunen, ei välttämättä auta kuin sinnikäs nukutus. Joko vaikka parin tunnin kärrylenkki tai lepo sängyssä äiti lähettyvillä niin kauan että uni tulee. Mä nukutin parhaimmillaan 2tuntia ja kolme varttia taaperoa, joka kilju ku sika sitä väsymystä. Sairaudet tms. oli suljettu pois, joten kyse oli silkasta protestista.[/QUOTE]
Nukkuu yöllä syömättä lainkaan, koska ei päivällä nuku. Eilen nukkui vaunuissa päiväunia 30 minuuttia, kun olin 3 tuntia nukuttanut... sitten nukkui yöunet 22-08 syömättä.
Näyttää päivällä (jo aamusta alkaen) väsyneeltä. Silmät on väsyneet, hieroo silmiään ja haukottelee. Itkeskelee, kun on väsynyt. Mutta kun vaunuihin tai sänkyyn laittaa unille, niin alkaa leikkimään, hihkumaan jne. ja sitten kun kyllästyy niin alkaa itku, muttei nuku.
Tänään olen yrittänyt nukuttaa taas sen 2 tuntia, ylikin, kun alkoi haukottelemaan jo ennen kymmentä... välillä otin pois vaunuista, kun ajattelin ettei olekaan väsynyt mutta heti alkoi haukottelu ja silmien hierominen sekä väsykitinä...
Mä veikkaan, että kyse on ihan siitä, ettei osaa nukkua kun on kuuma ja ei tulekaan haalaria päälle. Olen kokeillut laittaa ohutta lakanaa peitoksi, mutta ei, potkii sen pois vaikka miten kietoisin ettei saa potkittua...