3 v synttärit, tarjoiluehdotuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua pyydän
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apua pyydän

Vieras
Tuntuu että kaikilla tutuilla on pitsaa ja jäätelökakkua tarjolla. Haluaisin jotain vähän erilaista, mutta olen nyt itsekin niin urautunut ajatukseen, etten keksi mitä tehdä. Ehdotuksia otetaan vastaan. Paikalla on lapsia ja aikuisia, lapset 3-7 v.

Meillä teki marengit erittäin hyvin kauppansa ja tietenkin synttärisankarin idolikakku ehdottomasti. Meillä on ollut esim. nallekakku, prinsessan kruunukakku, muumikakku

Ja jos haluat jotain erilaista niin tee vaikka siili eli tikuilla vaikka mesimloniin kiinni nakkeja, lihapulloa juustoa tomaattia... suolapalaksi

Mulla ei ikinä ole synttäreillä tarjolla noita. Täytekakkua, mokkapaloja, keksejä, pastejoita, sipsejä, limua, kääretorttua, dominokakkua, muffinsseja...E tietty kaikkia noita yksillä juhlilla.

meillä tulossa tarjolle 3v. kinuskikakku, mansikkajuustokakku, mustikkapiirakka vaniljakastikkeella, kinuskineliöitä, karjalanpiirakoita munavoilla, kebabpullia (suolainen pannari käärittynä, välissä juusto, kebab, tomaatti)

näin siksi että paljon vieraita ja paljon allergioita, makumieltymyksiä. eli jokaiselle jotain ja kerran tykkään laittaa....

Alkuperäinen kirjoittaja Ehdin kirjautua ulos...:
Mulla ei ikinä ole synttäreillä tarjolla noita. Täytekakkua, mokkapaloja, keksejä, pastejoita, sipsejä, limua, kääretorttua, dominokakkua, muffinsseja...E tietty kaikkia noita yksillä juhlilla.

Meillä oli yhtenä vuonna pasteijoita, mutta ne eivät oikein tehneet kauppansa, en vissiin oikein osannut tehdä niistä hyviä. Millainen on dominokakku?

Yhteistyössä