3-vee neidille synttäri/joululahjaideoita??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "suvi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"suvi"

Vieras
onko kellään muita kivoja ideoita? me ollaan toivottu joulupukilta/synttärilahjaksi luistimia ja kypärää, brion nukenvaunut ja vauvan syöttötuoli...mitä kivaa olette keksineet omille pikkuneideille?? joo aloituksia ollut useita ja olen kyllä ne lukenut mutta silti kyselen (!)

meillä sukulaiset pommittavat kysymyksillä ja oma pää alkaa jo olla tyhjä ideoista, varsinkin kun en pääse kauppoja kiertelemään kiitos lasten sairastelun.

Tuntuu, että tuolla kolmevuotiaalla on jo kaikkea. Suvun ainoa lapsi jne... Minä olen ostanut prinsessakirjan ja isänsä osti muumien purnukkapelin. Ehkä ostetaan vielä joku lelu...?

Ensinukkekoti, leikkikeittiö, leikkikeittiövälineitä, leikkielintarvikkeita, pulkka, liukuri, lumilapio, taskulamppu, pikkureppu, helinäkeiju-dvd tms., leikki-imuri.... =)

meillä kolmeveellä KAIKKI ti-ti nalleen liittyvä on nyt in =) pukki tuo ainakin yhden dvd:n ja palapelin. titivaatteita toivoi, mut ei ole sellaisia joita äiti viittis alkaa tilaamaan...

Lautapeli esim Quips. Zhu zhu pets hamsteri + sille jotain. Oikeat sukset + monot!
Rattikelkka. Nukkekoti. Kirjoja. Musiikkia cd-levyjä. Oikeita soittimia esim marakassit.

tuo titinalle on meilläkin in...enkä ole muistanut että siihenliittyvääkin löytyy. kiitos vinkistä.
nukketaloa mietittiin mutta se jää ensivuoteen :) tilanpuutteen vuoksi, nimimerkillä tylsä äiti...

Yhteistyössä