30- vuotis juhliin ohjelma idoita!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miitu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

miitu

Jäsen
27.05.2004
212
0
16

Meillä on vklp 3x 30 v juhlat ja minä vastaan ohjelman sisälöstä. Tuntuu että kaikki kaatuu päälle. Jotain ohjelmaa on, mutta olisi kiva kun olisi lisää, pää lyö ihan tyhjää. Jotain kivaa ja hauskaa pitäisi kehitellä.

Löytyiskö teiltä ideoita!!!

Alkuperäinen kirjoittaja miitu:
Meillä on vklp 3x 30 v juhlat ja minä vastaan ohjelman sisälöstä. Tuntuu että kaikki kaatuu päälle. Jotain ohjelmaa on, mutta olisi kiva kun olisi lisää, pää lyö ihan tyhjää. Jotain kivaa ja hauskaa pitäisi kehitellä.

Löytyiskö teiltä ideoita!!!

Nostan!

Aika paha heitellä näin tuntemati juhlan tyyliä tahi henkilöä, mut kertomus- tarina joka vuodelta vois kerätä yhteisen, itse juhlassa. Lähtee helpommista vuosista ni porukka innostuu ja ehkä täyttyy muutkin....Suunnistusta -löydä kolme rastia....., Mustalaisen päiväkirja....Laulu esitys- aika entinen ei koskaan enää palaa....
Ryhmätöitä- tuntenut jo 70-luvulla , 80-luvulla, 90-luvulla ja 2000...
tehtävän arvonta: esim. kuvaava laulu, kuvaava idoli, kuvaava muoto ja väri..... ja tästä tarinaa. Pullonpyöritys- joka vuoden tapahtuma tai huikka pullosta....Lääkärin diagnoosi ikäihmisestä.....Miltä tuntuu siirtyä kaksikymppisestä - käymään neljää kymmentä- akuutimmat ajatukset, joko suoraan tai vastaukset haetaan ryhmältä. Jokainen vaan on oma itsensä, joten voihan tehdä piirrokset-( kolme eri piirtäjää pää , vartalo, jalat) ja iät 10-v 20-v ja 30-v.
=)

Yhteistyössä