Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Juu!:+ shappanjaa ja vaahtokarkkeja!
Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:Mä itse asiassa meinasin, että teen omiin kolmekymppisiin sellasen Barbie-prinsessa kakun. Mulla ei ole tyttöjä ja just totesin, että en ole koskaan juhlinu kaverisynttäreitä.
Eli eiköhän ois mun aika päästä viettämään päivä prinsessana![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:Mä itse asiassa meinasin, että teen omiin kolmekymppisiin sellasen Barbie-prinsessa kakun. Mulla ei ole tyttöjä ja just totesin, että en ole koskaan juhlinu kaverisynttäreitä.
Eli eiköhän ois mun aika päästä viettämään päivä prinsessana![]()
ihana![]()
Mä ajattelin, et vuokraan jonkun hemmetin komeen hameen tielleni ja sit tiara päähän![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:Feta-oliivinyytit: torttutaikinaa, fetakuutioita ja oliiveja.
- leikkaa torttutaikina levy 8:ksi neliöksi
- laita neliöiden päälle fetapala + oliivi
- nipistä nurkat yhteen
- voitele
- paista taikinapaketin ohjeen mukaan
(paitsi jos ei tykkää fetasta tai oliiveista... )
Alkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:Voileipäkakut uppoo aina, sieni,katkarapu, kasvis piirakka..., ruokaisia salaatteja, tortillaa(jos tykkää), juustokakkua, pizzarullia...
Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:Feta-oliivinyytit: torttutaikinaa, fetakuutioita ja oliiveja.
- leikkaa torttutaikina levy 8:ksi neliöksi
- laita neliöiden päälle fetapala + oliivi
- nipistä nurkat yhteen
- voitele
- paista taikinapaketin ohjeen mukaan
(paitsi jos ei tykkää fetasta tai oliiveista... )
joo, KUN ei tykkää oliiveista :kieh: Mut jos vaikka aurinkokuivattua tomaattia tunkis tilalle?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja salsai:Mulla oli kinkkupiirakka, ja toinen oli kanaisapiirakka.![]()
Kakkua en laittanut olleska.
Sitte oli muuta pientä naposteltavaa.
*muisti pätkii*![]()