30v mies / 20v nainen, toimiiko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 20/30
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eipä siihen se että onko töissä vai koulussa vaikuta...Elämänkokemus ja asenne enemmänkin..ite kokeilin seurustella 23 vuotiaana 34 vuotiaan miehen kanssa eikä siitä tullut mitään, tuntu ihan ku olis yhtäkkiä joutunu lapsenvahiks...

Mä olin 19 ja mies 28 kun ruvettiin seurustelemaan.
Tuskin se olisi mitään vaikuttanut, vaikka mies olisi ollut vielä vuoden verran vanhempi.

Nyt on 7 vuotta takana, lapsia kesällä neljä. Ei se ikäero arkeen vaikuta.

Muoks. Alkuaikaan meitä jotkut ehkä katsoi vähän vinoon tyyliin ruokakaupassa tms.(tai sitten se oli vaan mun päässä ), nyt mäkin alan olla jo sen verran kulahtanut, etteivät enää edes tuijottele :laugh:

Me tavattiin kun olin 18 ja hän 29. Nyt 5 vuotta takana ja kesällä on häät. :) Tuntuu kuin oltas suunnilleen saman ikäset. Ite oon aina ollut ehkä ikäisistäni keskivertoa kypsempi ja hän taas .. noh.. lapsellisempi.. :)

Miksikäs ei. Minulla ei toiminut, oltiin niin erilaisia ajatuksiltamme ja elämänkokemukseltamme. Kummatkin ikäänsänähden ilmeisesti hieman lapsellisia.
Miehelläni ja minulla on 15v ikäeroa, nyt olen yli 30.

Alkuperäinen kirjoittaja -mila:
Me tavattiin kun olin 18 ja hän 29. Nyt 5 vuotta takana ja kesällä on häät. :) Tuntuu kuin oltas suunnilleen saman ikäset. Ite oon aina ollut ehkä ikäisistäni keskivertoa kypsempi ja hän taas .. noh.. lapsellisempi.. :)

Meillä samalla lailla. ;) Siis mies hieman keskiverto-ikäistään sanoisinko että epäkypsempi. ;) Meillä ikäeroa tosin vaan 8v, mies oli 26 ja minä 18 kun aloimme seurustella. Nyt meillä on kaksi lasta ja 5v takana meilläkin.

Me olemme samanikäisiä, 30-vuotiaita. Toissapäivänä soitin miehelleni töihin, joka vastasi puhelimeen liioitellun möreällä äänellä. Olin ihan että mitäs nyt? Mies vastasi, että hän on kasvanut mieheksi... Ahaa VIHDOINKIN!

Olin 20v kun tapasin mieheni joka oli 30v ja hyvin on homma toiminut! Mieheni mielestäni olen kypsempi kuin hän itse ja kaikki mieheni ystävät ovat luulleet minua vähintään 25vuotiaaksi. Oli hauskaa alussa kun tuli kaveriporukassa ikä puheenaiheeksi ja kerroin olevani 20v, niin kaikilta mieheni kavereilta loksahti suu auki! :D
Olen todella tyytyväinen suhteemme, seurustelen aikuisen miehen kanssa enkä ole lapsivahti jollekkin 20v jonnelle

Mies, joka ihastuu noin paljon nuorempaan, jää joskus sille asteelle. Eli miehelle kelpaa tulevaisuudessakin vain se parikymppinen eikä enää se oma "rupsahtanut" nainen. Tässä yhteydessä en tarkoita rupsahtaneella sitä, että nainen oikeasti olisi luotaantyöntävä vaan sitä, että miehelle vain on TÄRKEÄÄ, että rinnalla on parikymppinen - huolimatta miehen iästä. Nämä jutut on NIIN nähty!

Itse aloin parikymppisenä olemaan yhdessä kolmekymppisen miehen kanssa, ikäeroa siis 10 vuotta. Ikäero ei kyllä missään vaiheessa näkynyt suhteessa, koska ei kumpikaan eletty mitään standardielämää. Henkisesti oltiin samalla aaltopituudella ja arvomaailmat osuivat tosi hyvin yksiin. Ainoa eriävä asia oli pitlään se, että itse tiesin haluavani lapsia jossain vaiheessa, mies taas ajatteli ettei halua lapsia koskaan. Tämän suhteen miehen mieli muuttui ja saimme kaksi lasta.

Suhde kyllä päättyi melkein 20 vuoden yhdessä olon jälkeen, mutta syy ei ollut ikäerossa. Ikäeron huomasi suhteen aikana vain siinä, että oli hiukan erilaisia lapsuus- ja nuoruusmuistoja, mutta osa näistäkin selittyi kyllä toisenlaisilla taustoilla ja että oltiin nuorina oltu ihan erilaista viiteryhmää. Mutta ei se nyt mikään ongelma ole, että on katsottu hiukan eri tv-ohjelmia lapsina tai kuunneltu teineinä eri musiikkia - aikuisina kuitenkin tykättiin samanlaisista asioista.

Yhteistyössä