30v nainen, sinkku, lapseton. onko outoa jos hän ei ole koskaan sitoutunut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "moon"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Aika harvinaista varmaan. Itse olin kyllä myös siinä tilanteessa. Olin jotenkin niin ehdoton, että kun en löytänyt ketään, jonka kanssa olisin ihan oikeasti voinut ajatella olevani pidempään yhdessä, en alkanut seurustella muuten vaan. Miehiä tapailin kyllä eli kävin muutamilla treffeillä, jos kaverissa tuntui olevan ainesta. Ulkona kävin kaveriporukassa, johon kuului sekä sinkkumiehiä- että naisia, joten en istuskellut pelkästään kotona. Seksi lykkääntyi sen takia, kun minulla oli alkuun periaatteena, että seksiä vasta kun seurustelen ja lopulta kun luovuin tuosta ajatuksesta, siitä tuli liian iso kynnys, kun olin vielä neitsyt. No, lopulta 36-vuotiaana löytyi se oikea mies, josta tiesin heti ensitapaamisella, että jos se minusta on kiinni, tässä on tuleva elämänkumppanini. En tarkoita että kaikilla tarvitsisi olla rakkautta ensi silmäyksellä, mutta meillä nyt vaan oli.

[QUOTE="vieras";26835263]Harvinaista kyllä. Mutta jos hän on onnellinen niin ei tuossa mitään väärää ole.[/QUOTE]

Ja vaikka ei olisikaan onnellinen, ei tuossa silti ole mitään väärää;) Minkään yksittäisen asian ei pitäisi antaa tehdä kokonaan onnettomaksi, vaikka välillä tietysti harmittaisi tai tuskastuttaisi.

Miksi ap teit tällaisen aloituksen. Onko siskosi onnellinen? Tiedätkö miksi hän on vielä yksin ja luuletko että hän löytää joskus jonkun?

Ei ole mielestäni outoa. Tuollaisia ihmisiä olisi ehkä enemmänkin, jos seksuaalisuus ei olisi niin korostettua nyky-yhteiskunnassa ja parisuhteessa eläminen ei olisi normi.

Alkuperäinen kirjoittaja kyllä niitä löytyy;26835166:
Aika harvinaista varmaan. Itse olin kyllä myös siinä tilanteessa. Olin jotenkin niin ehdoton, että kun en löytänyt ketään, jonka kanssa olisin ihan oikeasti voinut ajatella olevani pidempään yhdessä, en alkanut seurustella muuten vaan. Miehiä tapailin kyllä eli kävin muutamilla treffeillä, jos kaverissa tuntui olevan ainesta. Ulkona kävin kaveriporukassa, johon kuului sekä sinkkumiehiä- että naisia, joten en istuskellut pelkästään kotona. Seksi lykkääntyi sen takia, kun minulla oli alkuun periaatteena, että seksiä vasta kun seurustelen ja lopulta kun luovuin tuosta ajatuksesta, siitä tuli liian iso kynnys, kun olin vielä neitsyt. No, lopulta 36-vuotiaana löytyi se oikea mies, josta tiesin heti ensitapaamisella, että jos se minusta on kiinni, tässä on tuleva elämänkumppanini. En tarkoita että kaikilla tarvitsisi olla rakkautta ensi silmäyksellä, mutta meillä nyt vaan oli.

odotitko hääyöhön ennen kuin aloitit seksin harrastamisen?

Yhteistyössä