30v. pippalot

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mullakin tulossa puolen vuoden päästä. Ajattelin olla matkoilla tuona hetkenä. :whistle:

Mutta tulin ketjuun kuullakseni muista vaihtoehdoista, jos mieleni vaikka vielä muuttuisi.

Mulla öööö... viikon päästä. Ja menen miehen kanssa konserttiin, kahdestaan. Thats it. Kesällä juhlitaan sit isommin, vinkkejä kans mielusti kuulisin. Niin, syy juhlien siirtoon nukkuu tossa pinnikses, ikää 7 viikkoa.

Meille tulee tänään vieraat mun kolmekymppisille, mutta ne on ihan tavalliset juhlat joissa syödään ja herkutellaan ja vieraita on vauvasta vaariin. Ei ole mitkään remuilubileet tai kittauskutsut. Sellasia ei harrasteta kun ollaan absolutisteja niin kuin suurin osa vieraistakin ;)

Olen leiponut pasteijoita, suolaista ja makeaa piirakkaa, kääretorttuja, täytekakun ja voileipäkakun. Nyt vielä viimeisiä hetkiä miettiä tarvisiko jotain lisää. Onneks on tulossa vaan sukulaisia ja kavereita joten tiedän koko lailla mistä tykkäävät ja mitä allergioita heillä on.

aattelin et jos pitäs tämmöset kaveri pippalot ja sit myöhemmin sukulaisille.. mut sit mietin kuitenkin kun on kans ihan pieni vauva joka kaikenlisäksi on allerginen niin rahaa palaa siihen ihan kivasti,mutta kuitenkin..onko tosi tyhmä idea että jos tarjois jotain boolia ja laittais kutsuun et omat juomat..ja tietty siis jotain syötävää

mun kaveripiirissä on melkein aina omat juomat meininki vaikka sit jotain boolia oliskin tarjolla... aina jotenkin sanailtu kutsuun esim: tarjolla pientä purtevaa ja boolia, mutta janoisimmat voivat ottaa myös omat eväspullot mukaan... musta se on ihan fiksua kun ei sitä kaikkia tarvii juottaa omilla rahoillaan ja esim itse en voi juoda viinejä, siidereitä, olutta niin on musta muutenkin parempi et jokainen pitää omista juomisistaan huolen niin ei tarvii nyrpistellä jos ei oo just oikeeta merkkiä...

mulla on kans kolmekymppiset ens kesänä ja kaamee pohdinta jo nyt et mitä sitä haluis tehdä/järjestää... tietty tilanteeseen vaikuttaa sekin et jos asiat menee niinku mä haluisin niin ois melkoinen maha jo juhlien aikaan niin tuskin mitään ihan kauheita juomajuhlia jaksan järjestää... aattelin et vois olla ihan kiva jos keksis jonkun päivällä tapahtuvan aktiviteetti jutun jonka lomassa kukin juo jos on juodakseen ja sit innokkaimmat voi lähtee illalla baariin... ite en muutenkaan oo enää baareissa viihtynyt niin ei tarviis sit omissakaan juhlissa painottaa sitä puolta vaan vois karkaa nukkumaan...

aktiviteettinä vois olla vaik joku sopivan etäisyyden päässä olevan mökin vuokraaminen jossa vois sit grillailla tai pelailla ulkopelejä... tai sitten vaikka jonkun veneen vuokraaminen...

onneks mulla on viä koko talvi aikaa miettiä... joskaan ei mua ihan kauheesti haittaa vaikka menis ihan kotona ollessa koko synttärit... miljoonat kolmekymppiset kuitenkin ens vuonna tiedossa kun monet kaverit täyttää...

Yhteistyössä