Hae Anna.fi-sivustolta

30v synttärit

Viestiketju osiossa 'Kodin juhlat' , käynnistäjänä jkhgdgf, 21.02.2008.

1. jkhgdgf Vierailija

Nyt ideoita miten kotona toteutetaan kavereiden kesken..ruoka? juoma? koristelu?

2. dippailija Vierailija

Kaveri ei tiennyt mitään ja yllätyksenä oli koko jutska.
    Tilattiin paikalle ennustaja (helsinkiläinen Pirjo Siiramaa)
    ja tehtiin vähän mystinen sisustus sen kotiin, kun oli töissä sillä aikaa ja mies antoi avaimet. Verhoja , suitsukkeita ja kynttilöitä. Ennustaja toi omaa rekvisiittaansa ja yllätys oli melkoinen kun sankaritar käveli kotiinsa ja sai ennustuksen ja hauskan illan, me muutkin siinä samassa otettiin ennustus, pitihän tilanne käyttää hyväksi.
    Kiva ja yllätyksellinen ilta.

3. kuulla lisää Vierailija

Mitä tarjositte ruuaksi?
    Oliko hyvä ennustaja ja paljonko maksoi, mistä tavoittaa?
    Miten synttärisankari suhtautui?

4. Yllätysjuhlien järjestäjän kannattaa kyllä tuntea juhlakalu hyvinkin tarkasti ja tietää, että mistä hän pitää. Itse olen sen verran taikauskoinen, että en missään nimessä haluaisi kuulla miltään ennustajalta mitään :) Myöskin "saisin halvauksen", jos tullessani töistä väsynenä joku olisi meille kotiin bileet pystyyn pannut, ihan tietämättäni, eli me olemme kovasti yksilöllisiä.

Omilla 30-vuotispäivilläni, jotka siis järjestin itse yhden ystäväni kanssa, pääosassa oli syöminen eli teimme monipuolisen seisovan pöydän, jossa oli paria laatua suolaista piirasta, voileipäkakkua, tuulihattuja, muutamaa salaattia ja makeana tarjottavana oli näyttävä syntymäpäiväkakku (sen teki ystäväni, joka on ammatiltaan kokki, itse en olisi saanut sellaista aikaiseksi). Ruoan kanssa tarjoiltiin juomat tietysti myös ja sitten iltanaposteltavaksi oli vielä juustoja ja hedelmiä.

Varsinaista ohjelmaa ei siis ollut syömisen, juomisen ja seurustelun lisäksi sen kummemmin, synttärit olivat vielä keväällä, joten vietimme suuren osan ajasta ulkona. Illalla lähdimme sitten vielä ravintolaan pitämään hauskaa. Tämäkin oli meille monelle jo kovin "eksoottista", kun on pieniä lapsia jne, joten baari-illat ovat harvinaista herkkua.

5. Dippailija Vierailija

Juhlakalu itse on ennakkoluuloton ja kiinnostunut aina ollut henkisistä asioista.
    Ennusteet osuivat kyllä nappiin ja hintakaan ei päätä huimaa 30/henk. ja juhlakalu sai vielä erikoisennusteen
    Ruuaksi meillä oli mexicolaista ruokaa noutopöytä periaatteella.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri