30v. ystävä: "TAAS multa kysyttiin papereita!" *turhis*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ystävätkin voi toisinaan ärsyttää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

ystävätkin voi toisinaan ärsyttää

Vieras
Kyllästyttää tuo ainainen rankutus. Hän on niin iloinen siitä, että hältä aina tupakkaa tai alkoholia ostaessaan kysytään papereita. Ja mua aina pikkuisen kirpasee, sillä tekisi mieleni sanoa jotain.

Tämä ystävä pukeutuu aika teinimäisesti. Tyyliä on vaikea kuvailla mut hänellä on paljon tatuointeja, lävistyksiä ja muita koruja. Usein melko löysät housut ja joku printtitoppi. Niin, ja avainketju ja jos mahdollista niin niitä ketjuja löytyy myös vaatteista. Kokonaiskuva ei ole kolmekymppisen, hädin tuskin kakskymppisen.

Tämä ystävä on läheinen, mutta silti jopa pikkuisen ilkeyttäni tekisi mieleni sanoa, että katsoisi peiliin,niin löytyisi syy miksi niitä papereita kysytään. Tosin hänhän kehuu asialla usein, joten en tiedä, miten voisin sanoa, ettei tuo hänen tyylinsä ole enää ihan ajan tasalla... Onko kellään vastaavasta kokemusta? Voiko hänelle vain sanoa, että päivittäisi pikkuisen tyyliään?

Alkuperäinen kirjoittaja heh:
No anna ystäväsi pitää tyylisi, ei kai se sulta ole pois jos häneltä papereita kysellään...

Ei toki. Mutta kun hän on kaunis nainen ja toivosin, että pukeutus niin, että se kauneus korostuisi. Ja pukeutuisi niin, että saisi viimein hyvän miehen, eikä niitä ainaisia naistenhakkaajia. :(

Alkuperäinen kirjoittaja Bio:
Aijaa. Minä taas koitan pukeutua kuten normaalit ihmiset, ja silti etenkin Alkossa haluavat nähdä paperini. Olen 26 v.

On mulla toinenkin ystävä, jolta papereita kysytään. Saman ikäinen kun tämä toinen, mut hän pukeutuukin ihan normaalisti.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No anna ystäväsi pitää tyylisi, ei kai se sulta ole pois jos häneltä papereita kysellään...

Ei toki. Mutta kun hän on kaunis nainen ja toivosin, että pukeutus niin, että se kauneus korostuisi. Ja pukeutuisi niin, että saisi viimein hyvän miehen, eikä niitä ainaisia naistenhakkaajia. :(

ai se on ulkonäöstä kiinni jos ottaa hakkaavan miehen? :laugh:

Jos on kaunis, niin on kaunis vaatteissaankin. En tajua, että arvostelet häntä. Miksi helkkarissa pitäisi kauneuttaan korostaa erikseen, jos on kaunis muutenkin ;). Uskon, että olet kade.

Alkuperäinen kirjoittaja Kaunis:
Ite oot rupsahtanu kurppa, joka on vaan kateellinen toisen kauneudesta.

En ole, vaan oikeasti mietin, että täytyskö tästä sanoo hänelle. Jotenkin musta oikeasti tuntuu, että hänen pukeutumisensa osaltaan vaikuttaa siihen, millaisia miehiä hän vetää puoleensa. Ja mä en todellakaan hänelle enää yhtään huonoa miestä halua!

Aijaa. Minä taas koitan pukeutua kuten normaalit ihmiset, ja silti etenkin Alkossa haluavat nähdä paperini. Olen 26 v.

On mulla toinenkin ystävä, jolta papereita kysytään. Saman ikäinen kun tämä toinen, mut hän pukeutuukin ihan normaalisti.

Miksi pitäisi olla "normaali"? Mitä on normaali? Onko se normaalia jos pukeutuu elloksen "muotiin"? Ihanaa että maailmassa kaikki ei ajattele, kuin sinä.

No mut ei kai kukaan pukeudu toisten toiveitten mukaan?! Jos kaverisi on itse tyytyväinen tyyliinsä, sinuna nielisin omat mielipiteesi...

Alkuperäinen kirjoittaja -:

ai se on ulkonäöstä kiinni jos ottaa hakkaavan miehen? :laugh:

Kyllähän se ovea on heti näyttäny, kun on minkäänlaista viitettäkään tuosta ollut. Mut ootko sinäkin sitten sitä mieltä, ettei pukeutumisella voi vaikuttaa siihen, millaisia ihmisiä vetää puoleensa?

Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:

Peesi, mutta olen 27v enkä uskalla edes astua Alkoon, kun heti olisi joku vartija pistämässä pihalle.

minä myös 27 ja papereita kysytään ihan tavan ruokakaupassa, kun ostan pari olutta. Ihan tavalliselta näytän.

Alkuperäinen kirjoittaja ö:

Miksi pitäisi olla "normaali"? Mitä on normaali? Onko se normaalia jos pukeutuu elloksen "muotiin"? Ihanaa että maailmassa kaikki ei ajattele, kuin sinä.

Ei, ei, ei. Harmi kun en osaa selittää. Itse olen myös tatuoitu, lävistetty jne. Mutta ääh. En selvästi pysty selittämään, jos voisin deletoisin koko ketjun. :(

Minä olin 39v kun minulta kysyttiin alkossa paperit ja kyllä se iloiseksi teki, ja varmaan sillä vähän "kehuinkin" :)
Järjestäen ikääni arvioidaan tänäkin päivänä 22-29v ja ikää on 40v. Pukeudun nuorekkaasti mutta en teinimäisesti, minulla on pitkä vaalea tukka ja pieni koko joka varmaan myös nuorentaa.
Ja jos se joitakin minun kavereista ärsyttää niin eipä voi mitään, minulla tosin ei ole sellaisia kavereita jotka minusta moisia jollekin 2 plus palstalle kirjoittelisi.

Alkuperäinen kirjoittaja pimu:
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:

Peesi, mutta olen 27v enkä uskalla edes astua Alkoon, kun heti olisi joku vartija pistämässä pihalle.

minä myös 27 ja papereita kysytään ihan tavan ruokakaupassa, kun ostan pari olutta. Ihan tavalliselta näytän.

siis mult kysytää papereit iha tava ruoka ostoksist :o ja oon 38 vee mut siis näytän niinku tosi nuorelt

Alkuperäinen kirjoittaja tiina:
Minä olin 39v kun minulta kysyttiin alkossa paperit ja kyllä se iloiseksi teki, ja varmaan sillä vähän "kehuinkin" :)
Järjestäen ikääni arvioidaan tänäkin päivänä 22-29v ja ikää on 40v. Pukeudun nuorekkaasti mutta en teinimäisesti, minulla on pitkä vaalea tukka ja pieni koko joka varmaan myös nuorentaa.
Ja jos se joitakin minun kavereista ärsyttää niin eipä voi mitään, minulla tosin ei ole sellaisia kavereita jotka minusta moisia jollekin 2 plus palstalle kirjoittelisi.

Voi elämän kevät. En minä katkeruuttani, en kateuttani.
Myönnän, että ärsyttää. Ärsyttää silloin kun hän omahyväisesti perkeleen saattelemana taas yhden kerran selittää, miten hältä oli kysytty papereita.
Pointti ei ole se, miten mä suhtaudun siihen, että joku on pitänyt mun ystävää nuoren näköisenä. Pointti on se, että luulen, ettei hänen tyylinsä vaikuta hänen ulosantiinsa positiivisesti. Luuletteko te tosiaan, että olen niin pahansuopa, että koen toisen iloiset asiat jotenkin multa pois otetuksi? Toivoisin, että hän löytäisi elämänsä rakkauden, mutta oikeasti pienessä mielessäni kuvittelen, että ulkonäkö ja tässä tapauksessa hänen pukeutumisensa vaikuttaa siihen, ettei kiltit, mukavat miehet kiinnostu hänestä.

no mua taas kirpaisee se että olen vasta 21 vuotias, tosi pienikokoinen ja multa ei edes kysytä papereita missään! Ystäväni, joka on mua 6 vuotta vanhempi, häneltä kysytään papereita nyt vaikka missä, hyvä ettei jo K-15 leffaa ostaessa.. :/ En mä ole mitenkään rupsahtanut! Kuljen ihan normi vaatteissa, tyylikkäissä, hiuksetkin on hyyvät, ja siltikään multa ei kysytä missään papereita, se on musta noloa... :(

Yhteistyössä