Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hoitsu:Kuulostaa tutulta! Sairaalassako sinäkin?
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Minäkin tein aika satsin töitä, vielä tänään ilta viime puoliyön perään ja sitten vähän helpottaa. Harvoin on viikkoa yhtä kyytiä töitä.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Voin kuvitella! :hug:
Mulla ei ole samanlaasia tuntimääriä tullut, mutta joskus on pitänyt mennä 2-3 tunnin yöunilla työpaikasta toiseen. Ensin yöllä baarissa töissä, sitten seuraavana päivänä on pitänyt mennä siivoamaan, keittiölle tai ruomessuulle. Tuo ruokamessu-viikonlopun ihanuus on taas syyskuussa edessä...
Tulevana viikonloppuna olisi kyllä saanut varmasti tehdä töitä kyllikseen, mutta olen sairaslomalla. :kieh: :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Minäkin tein aika satsin töitä, vielä tänään ilta viime puoliyön perään ja sitten vähän helpottaa. Harvoin on viikkoa yhtä kyytiä töitä.
Se tässä kaikista parasta onkin kun ei jatkuvasti tarvii pitää tällasta tahtia yllä, mullakin normaalisti maksimissaan neljä työvuoroa viikossa. Viime viikolla oli viis päivää ja yhteensä 53 tuntia, kaikki piiiitkiä päiviä siis.. Onneks näitä ei ole jatkuvasti, nyt nuo muiden lomat ym. tekee tän että on vähän enemmän duunia.
Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:^ Todella tietää, joo-oAi säkin oot näiltä nurkilta?
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Onkos appalstalla notkuminen työntekoa?
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:^ Todella tietää, joo-oAi säkin oot näiltä nurkilta?
Joo tästä suuresta uudesta kaupungistaKaupunkilaistuminen on kyllä vielä vaiheessa, se korkokenkä kuulema kuuluu kaupunkilaisnaisen jalkaan, mutta sain palstalta onneksi pari vuotta siirtymäaikaa
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Onkos appalstalla notkuminen työntekoa?
Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:Ou diör, mä oon jäänyt sitten siitäkin junasta ihan täysin. Se on hyvin harvoin kun sellanen mono eksyy meikäläisen jalkaan, mä oon kuitenkin asunut täällä oikeastaan koko pienen ikäni. Tätä ei varmaan anneta anteeksi ollenkaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:Ou diör, mä oon jäänyt sitten siitäkin junasta ihan täysin. Se on hyvin harvoin kun sellanen mono eksyy meikäläisen jalkaan, mä oon kuitenkin asunut täällä oikeastaan koko pienen ikäni. Tätä ei varmaan anneta anteeksi ollenkaan![]()
Olen kuuliaisena palstalaisena kyllä käynyt jo katsomassa korkokenkiä, mutta tietysti hyväksytän ne palstalla ennen ostamistasovittamaan en ole tohtiutunut vielä.
Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:Tottahan toki ne tarvii täällä hyväksyttää, eihän koko touhusta muuten mitään tuliskaan
Auttaakohan se mitään että niitä kuitenkin on pari tai kaks kaapissa?
Nyt on huono omatunto viimesen päälle, mä kuljen nimittäin maihareissa kesät talvet.. On tuo meri niin lähellä jotta kyllähän maihinnousukengät kuuluu olla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:^ Moka numero kaksi, mä en harjaa karvahattuani melkein koskaan, sitä näkyä palstalainenkaan enää kestäis. Päänympärys kasvaa ainakin metrillä jos tän menee harjaamaan :|
Mikä on kumiteräsaappaat? :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:^ Moka numero kaksi, mä en harjaa karvahattuani melkein koskaan, sitä näkyä palstalainenkaan enää kestäis. Päänympärys kasvaa ainakin metrillä jos tän menee harjaamaan :|
Mikä on kumiteräsaappaat? :ashamed:
No ei ne ihan oikeat olleet, semmoiset nilkan kohdalle yltävät kumikengät, joissa oli (nimenomaan oli) tekokarvavuori, ihanasta entisestä Kalpiosta ostetut, niillä avantouimari lontusteli monta talvea kodin ja järven väliä, mutta nyt pitää olla jotkut sivistyneemmät jalkineet kyseiseen puuhaan.