35-v miehellä ei seiso enää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihmettelevä nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Ihmettelevä nainen

Vieras
Nyt liikutaan aralla alueella.

Mikä voi olla selityksenä siihen että 35v miehellä ei meinaa enää seistä? Tilanne on se että ollaan "salarakaspari", joista minä varattu ja mies (ehkä) ei, hänen touhuistaan ei ota selkoa itse Erkkikään. Enivei. Ollaan tapailtu vajaa vuoden ja alussa hommat pelitti kuten pitääkin. Mutta nyt viime keväästä lähtien kun on satunnaisesti tavattu, homma ei pelitä hänen puoleltaan enää. Alussa kyllä on "taisteiluvalmiudessa" mutta sitten väsyy ennen kuin homma ehtii alkaakaan. Ollaan aina nähty vain selvistä päin eli viina ei sekoita kuvioita.

Jos olisin niin vastenmielinen ja epäviehättävä (mikä tuli mieleen) niin miksi kuitenkin haluaa nähdä minua? Hän yleensä ehdottaa tapaamisten ajankohdat.

Hän on harmissaan tietysti kuten minäkin kun homma ei pelaa. Missä voi olla vika. Hän kyllä polttaa tupakkaa mutta ei kai se vielä tuossa iässä vaikuta? Muuten on hyvässä fyysisessä kunnossa ja hoikka. En usko mihinkään stresseihin sun muihin koska homma alko tökkiä keväällä jo. Miksi ehdottaa aina uutta tapaamista kun ei enää meinaa toimia?

Ja kiitos ei moraalisaarnoja.

Kyllä se tupakka vaikuttaa jo tuonkin ikäisenä, ja niinpä on paras lopettaa tupakointi välittömästi. Samoin muut mahdollisesti käytetyt lääkeaineet voivat heikentää stondia.
On myös mahdollista itse testailla tämän orastavan kykenemättömyyden todellista luonnetta. Siitä vaan googlaamaan sellaisin hakutermein kuin NPT, Erection self-test. Ei ole vaikeata eikä edes kallista.

Kyllä se tupakka vaikuttaa jo tuonkin ikäisenä, ja niinpä on paras lopettaa tupakointi välittömästi. Samoin muut mahdollisesti käytetyt lääkeaineet voivat heikentää stondia.
On myös mahdollista itse testailla tämän orastavan kykenemättömyyden todellista luonnetta. Siitä vaan googlaamaan sellaisin hakutermein kuin NPT, Erection self-test. Ei ole vaikeata eikä edes kallista.

:D Jospa jättäisin nuo testit väliin. Emme yövy yhdessä joten edes teknisesti mahdotonta.

Mutta miten tuo rööki, sitä jäin miettimään. Moni 40+ mies polttaa, eikö niistä kellään seiso?

Olen ollut vanhempienkin miesten kuin 35 kanssa tekemisissä, eikä tuollaisia ongelmia ole tullut ennen vastaan, vaikka olisi ollut ylipainoa ja vaikka mitä?

Joku lääkitys tosiaan voi vaikuttaa. En todellakaan lähde kyselemään, kuvio on sellainen.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Ihmettelevä nainen;11545434:
Hän kyllä polttaa tupakkaa mutta ei kai se vielä tuossa iässä vaikuta?

Mulla on sulle huonoja uutisia: Kyllä vaikuttaa.

Olen ollut sängyssä aika monen miehen kanssa elämäni aikana ja ikävä kyllä täytyy sanoa, että jos kyseessä on yli 30-vuotias mies, niin tupakoinnin ja kalun kovuuden välillä on aika kova korrelaatio.

Poikkeuksiakin toki on, mutta uskoisin, että tupakoivilla seisokkipulmat on paljon yleisempiä kuin tupakoimattomilla.

Toinen syy mikä tuli mieleen, on se, että suhteenne on jo alkanut väljähtyä ensihuuman jälkeen. Mies ehkä tarvitsee uutta naista kiihottuakseen...

Mulla on sulle huonoja uutisia: Kyllä vaikuttaa.

Olen ollut sängyssä aika monen miehen kanssa elämäni aikana ja ikävä kyllä täytyy sanoa, että jos kyseessä on yli 30-vuotias mies, niin tupakoinnin ja kalun kovuuden välillä on aika kova korrelaatio.

Poikkeuksiakin toki on, mutta uskoisin, että tupakoivilla seisokkipulmat on paljon yleisempiä kuin tupakoimattomilla.

Toinen syy mikä tuli mieleen, on se, että suhteenne on jo alkanut väljähtyä ensihuuman jälkeen. Mies ehkä tarvitsee uutta naista kiihottuakseen...

Suurin ensihuuma on varmasti mennyt. Mutta tätä juuri aloituksessanikin mietin, jos olen niin epäviehättävä, miksi hän haluaa nähdä minua jos ei enää edes seiso? En ymmärrä miesten logiikkaa... Olen yrittänyt hienovaraisesti sanoa että voidaan pitää taukoa jos haluaa, vaan ei, puhelin piippaa taas parin viikon päästä. Miksi ei etsi uusia (varmaan etsiikin!) naisia jos kerran olen jo eilisen juttuja? Se on aina tosi nolo hetki sille ja tietty myös mulle kun ei pelitäkään. Enkä ole tottunut koskaan aiemmin että ei pelitä ja kun on noinkin nuori. Vaan se tupakka.. ?

Miksi miehet polttaa jos tämä vaikuttaa näin paljon?

Mutta jos mies kyllääntyy naiseen tavattuaan tätä noin 7 kertaa (koska ehkä tuon 7 kerran jälkeen ongelma tuli esiin), niin voiko niin lapsellista miestä olla olemassakaan? Eihän sellaiselle mikään riitä? Moni on vuosikymmenet saman naisen kanssa perhehuolineen kaikkineen ja jo vain pelittää :) Kuka tuollaisen kanssa menis yhteen jos jo 7 kerran jälkeen homma tökkii?

Voisiko sillä olla joku lääkitys (mielenterveyspuolen? Kolesteroli?) joka tappaa seisokin?

Terveisiä Voronoff-nimmarille: en nyt varmasti ala mitään releitä sille viritteleen, kiitos vaan vinkistä mutta ei kiitos.

Viimeksi muokattu:
Terveisiä Voronoff-nimmarille: en nyt varmasti ala mitään releitä sille viritteleen, kiitos vaan vinkistä mutta ei kiitos.
Eihän sinun tarvitse muuta kuin kertoa tuolle miehelle, että hän voi täysin itsenäisesti testata itseään päästäkseen selvyyteen siitä, onko ongelma ruumiillinen vai psyykkinen. Kuten jo aiemmin mainitsin, itse testaukseen sinua ei sitten tarvitakaan.
Jos mies ei tiedä tällaisen testin olemassaolosta mitään, niin hän kenties kärsii kaikessa hiljaisuudessa ongelmastaan yrittämättäkään selvittää sitä. Ja se ei ole hyvä asia.

Viimeksi muokattu:
Eihän sinun tarvitse muuta kuin kertoa tuolle miehelle, että hän voi täysin itsenäisesti testata itseään päästäkseen selvyyteen siitä, onko ongelma ruumiillinen vai psyykkinen. Kuten jo aiemmin mainitsin, itse testaukseen sinua ei sitten tarvitakaan.
Jos mies ei tiedä tällaisen testin olemassaolosta mitään, niin hän kenties kärsii kaikessa hiljaisuudessa ongelmastaan yrittämättäkään selvittää sitä. Ja se ei ole hyvä asia.

Jos kyseessä olisi aviomiestason mies, niin totta kai ongelmaan tartuttaisiin tavalla tai toisella. Mutta koska kyseessä on vain satunnainen *** seura, ja mies on muutenkin aika erikoinen tapaus, en lähtisi kysymään. Haluaisin lopettaa koko touhun mutta olen odottanut aloitetta asiaan häneltä. Ja ihmettelen miksi haluaa nähdä kun homma ei enää toimi.

En tiedä onko ongelmia mahd muiden naisten kanssa eikä kiinnostakaan... saa itse hoitaa tonttinsa tai olla hoitamatta, tässä ei ole tunteita mukana yhtään kummankaan puolelta.

Viimeksi muokattu:
Voihan se olla, että miehellä on aina jokaisen kumppanin kanssa tuo seisokkipulma, paitsi ehkä ihan alussa. Sitten kun se moka on kerran käynyt, mies jännittää seuraavaa kertaa hulluna, jolloin hommista ei taskaan tule mitään jne.

Tämä voi olla syy siihen, miksi hän säätää eri naisten kanssa. Eli hän yrittää paeta tuota impotenssiongelmaa vaihtamalla koko ajan naista kuvitellen ehkä illusorisesti, että pulma häviää itsestään uuden naisen kanssa. Eli aina "puhtaalta pöydältä" kuvitellen, että kyllä se tällä kertaa jne.

Voihan se olla, että miehellä on aina jokaisen kumppanin kanssa tuo seisokkipulma, paitsi ehkä ihan alussa. Sitten kun se moka on kerran käynyt, mies jännittää seuraavaa kertaa hulluna, jolloin hommista ei taskaan tule mitään jne.

Tämä voi olla syy siihen, miksi hän säätää eri naisten kanssa. Eli hän yrittää paeta tuota impotenssiongelmaa vaihtamalla koko ajan naista kuvitellen ehkä illusorisesti, että pulma häviää itsestään uuden naisen kanssa. Eli aina "puhtaalta pöydältä" kuvitellen, että kyllä se tällä kertaa jne.

Kuulostaa loogiselta selitykseltä. En vain ole ikinä törmännyt moiseen probleemiin ja tää on vielä näinkin nuori mies niin olen ymmälläni. Voi voi, jos näin on niin ei kai hänen kannaltaan ole mitään tehtävissä?
Mutta miksi edelleen ehdottelee tapaamisia kun on nyt tullut selväksi että homma ei enää toimi?

Vai voiko olla saanut pahasti siipeensä joltain naiselta muutama kuukausi sitten? Jostain hänelle herkästä asiasta?

Viimeksi muokattu:
Voihan se olla, että mies ei halua myöntää ongelmaa. Sinun tapailusi lopettaminen tuon ongelman takia olisi sen myöntämistä. Mies siis jatkaa, kunnes sinä lemppaat hänet.

Tupakka, viina, stressi saati erilaiset "omat ongelmat" vaikuttaa kyllä seisokkiin. Mutta jos mies soittaa ja haluaa vielä seksiä niin ei hän pidä sinua epäviehättävänä. Kukaan ei vonkaa vastenmieliseltä naiselta...
Kokeilakaa jotain uutta makuuhuoneen puolella (eroottisia alusasuja, leluja yms. mielikuvitus on rajana)
Mutta jos ketjun aloittajalla on ongelma asian suhteen, niin tuskin voit edes kuvitella miltä miehestä tuntuu. Tuollainen kyllä syö itsevarmuutta huolella ja aiheuttaa paineita.
'Ps. kun mies kyllästyy niin ei me enään oteta yhteyttä vaan menee nainen vaihtoon (rumasti sanottuna)

Tupakka, viina, stressi saati erilaiset "omat ongelmat" vaikuttaa kyllä seisokkiin. Mutta jos mies soittaa ja haluaa vielä seksiä niin ei hän pidä sinua epäviehättävänä. Kukaan ei vonkaa vastenmieliseltä naiselta...
Kokeilakaa jotain uutta makuuhuoneen puolella (eroottisia alusasuja, leluja yms. mielikuvitus on rajana)
Mutta jos ketjun aloittajalla on ongelma asian suhteen, niin tuskin voit edes kuvitella miltä miehestä tuntuu. Tuollainen kyllä syö itsevarmuutta huolella ja aiheuttaa paineita.
'Ps. kun mies kyllästyy niin ei me enään oteta yhteyttä vaan menee nainen vaihtoon (rumasti sanottuna)

Tupakkaa, viinaa ja stressiä löytyy kyllä kyseiseltä mieheltä. Viettää kuluttavaa elämää. Mutta oli tällä sitä suhteemme alkuvaiheessakin ja yhtäkkiä sitten lakkasi pelittämästä. En tiedä jostain seksilelusta sitten, jos miehellä on ongelmaa niin ei kai siinä joku juttu paljoa auta, tai mistä minä sen tiedän kun en ole mies :D mutta toisaalta, mies ei ole ehdottanutkaan mitään uutta juttua. Voiko nuori mies tarvita jo muutaman jälkeen jotain ekstra aktiviteetteja? En ole tällaiseen törmännyt ennen.

Mulla on sikäli kyllä ongelma että tällä miehellä on se ongelma, ei muuten. Totta kai se on meidän yhteinen ongelma mutta en oikein voi auttaa. Ja mua harmittaa miehen puolestakin koska en tosiaan voi edes kuvitella miten hirveä paikka tämä on kuitenkin nuorelle miehelle.

Onhan se totta että jos miestä ei enää kiinnosta, hän ei ota yhteyttä ja siksi en ole itse kovin aktiivinen ollut yhteyttä ottamaan, eli annan hänen ohjata missä mennään.

Sen verran on jo ikää että olen oppinut sen, että naisen ei kannata vongata miehen perään. Mies ottaa yhteyttä jos on kiinnostusta. Ja jos ei ole niin uutta putkeen - kummallekin osapuolelle.

Viimeksi muokattu:
Surffasin muilla palstoilla missä tämän tyyppistä ongelmaa käsiteltiin, ja taisi syy. Yritän mieheni kanssa lasta ja tää sivusuhde tietää sen. Olen halunnut olla rehellinen. Varmaan luulee että on vaarassa tulla isäksi mutta ei tosiaan ole! Ja älkää kysykö miksi teen kuten teen.

Mutta tupakat, viinat, stressit ym varmasti vaikuttaa noin yleisesti miehellä kuin miehellä ja ihmettelenkin miten miehet uskaltavat polttaa, muun terveyden ohella voi mennä potenssikin jo kolme kymppisellä iällä.

No miksi mies on alkanut sitten moisen härdellin jos ei pää kestä salapanojuttuja? Ja soittaa ap:lle aina vaan...?
Kyllähän miehillä kokeilunhalua on.
Suht helposti mies pystyy kokeilemaan vierasta, ja ongelmat tulee myöhemmin.
Eli ensin se tuntui kivalta ja siksi se onnistui.
Myöhemmin on tullut pelko paljastumisesta.
Mutta hän ei ole suhdetta pystynyt tyystin lopettamaan, ja siksi edelleen esittää tapaamisia.
Tuosta syystä pelko estää erektion pysymisen, kun ne ajatukset harhailee muualla, kuin siinä seksihetkessä.

Hän vaan ei pysty lopettamaan, koska jotain myönteistä saa niistä tapaamisista.

Viimeksi muokattu:
Surffasin muilla palstoilla missä tämän tyyppistä ongelmaa käsiteltiin, ja taisi syy. Yritän mieheni kanssa lasta ja tää sivusuhde tietää sen. Olen halunnut olla rehellinen. Varmaan luulee että on vaarassa tulla isäksi mutta ei tosiaan ole! Ja älkää kysykö miksi teen kuten teen.

Mutta tupakat, viinat, stressit ym varmasti vaikuttaa noin yleisesti miehellä kuin miehellä ja ihmettelenkin miten miehet uskaltavat polttaa, muun terveyden ohella voi mennä potenssikin jo kolme kymppisellä iällä.

Ihan olet tosissas?

Viimeksi muokattu:
Taitaa kaverilla olla enemänkin ellejä kieroksessa....
Itse olen tupakoinut kymmeniä vuosia, eikä mitään
ongelmia ole ollut, vaimokkeen kanssa neljä lasta ja muutenkin
kaikki ok... ei mitään ongelmia ole tupakointi aiheuttanut,
kyseisen asian saralla.

Taitaa kaverilla olla enemänkin ellejä kieroksessa....
Itse olen tupakoinut kymmeniä vuosia, eikä mitään
ongelmia ole ollut, vaimokkeen kanssa neljä lasta ja muutenkin
kaikki ok... ei mitään ongelmia ole tupakointi aiheuttanut,
kyseisen asian saralla.

Niin sitähän ap ihmettelikin että jos näitä hameita on joka puolella niin miksi enää haikailla ap:n perään jos ei enää edes seiso. Luulisi sen olevan aika noloa miehelle. Vai onko niitä ellejä sitten muualla kuitenkaan? Jos nimittäin on niin miksi jahdata ap:ta joka on vielä varattu ja mukana on pelko kiinni jäämisestä ja mahdollisen mustasukkaisen aviomiehen pelko? Miksi ihmeessä tapailla tällaista varattua naista jos ei enää edes seiso? En kyllä ymmärrä miehiä....

Vai onko tällä miehellä ketään muuta naista yhtään missään muualla kuitenkaan? Jahtaa ap:ta epätoivoisena, vaikka ei enää jostain syystä pelitä. Stressi, tupakka tai mikä ikinä sitten on syy?

Viimeksi muokattu:
Ei tapailunhalu ole seisomisesta kiinni.

Kyllä lämpö ja läheisyys on tärkeämpää.

Ketjun tapauksessa on ihmeellistä, miksi oma puoliso ei miehelle riitä.
Jokinhan siellä suunnalla mättää.

Siis oikeasti? Nyt toivon tosissani, että tämä on pelkkä surkea provo. Ei kukaan voi olla noin itkekäs hirviö.

Jos tuo on totta, niin mies taisi vain tajuta millainen ihminen sinä olet. Vaikka panettaisi ja kroppasi olisi seksikäs, niin hän ei pysty panemaan, koska luonteesi alkaa kuvottamaan. Nainen joka yrittää lasta kumppaninsa kanssa ja silti käy panemassa muita on pahasti henkisesti sairas tai täysin tunteeton.

Toivottavasti ette onnistu. Ei yksikään lapsi ansaitse äidikseen tuollaista ihmistä.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä