35 vierasta tulossa kyläilemään. Miten paljon salaatti aineksia pitäisi varata?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AUTTAKEE!!!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

AUTTAKEE!!!!

Vieras
Salaatti 1. ainekset: kiinankaali, kurkku, tomaatti ja mandariinipalat. Miten paljon pitäisi varata aineksia?

Salaatti 2. ainekset: jäävuorisalaattia, viinirypäleitä, kurkkua, cheddarjuustoa. Ja tähän miten paljon aineksia?

aika erikoiset salaatit mutta mä lähtisin näillä alux:

3kpl kiinankaalia
4 jenkkiä
5 kurkkua
30 tomaattia
20 mandariinia
2 rasiaa rypäleitä

ja vähän riippuu tuleeko noihin salaatteihin mitään muuta??
ja tosta juustosta mulla ei hajuakaan kuinka paljon....

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No joo sitä ajattelinkin että aika samanlaisia. Mutta teen vaan toisen salaatin. En ole vielä päättänyt kumpi. Vielä joku muu salaatti lisäksi

fetasalaatti
kana
tonnikala

juhlista en tiedä mutta miten ois joku ruokasempi pastasalaatti??

noi vihreet jää usein syömättä kun niin arkista pupellusta =)

Minä tein parilliekymmenelle "salaatin" niin että pilkoin kuhunkin kuppiin yhtä ainesosaa ja siitä sitten saivat rakentaa omanlaisensa salaatin ja lorauttaa haluamansa määrän salaattikastiketta. Meni hyvin kun oli sekä aikuisia että lapsia ja allergikkojakin mukana. ainekset oli ihan vaan tavallista "rehua" eli salaatinlehteä, tomaattia, kurkkua, paprikoita, jotakin hedelmiä (en muista enää mitä ). yhtälailla voi olla vaikka sitten broileripalaa tai savulohta tai jotakin muuta ruokaisampaa/lihaisampaa omassa kupissaan
Ja tämä oli vain minun kokemukeni vähän isommasta väestä ruokailemassa. Mutta lopputulos oli se että ei jäänyt mitään lällyjä jääkaappiin makaamaan vaan tuoreita puhtaita aineita koska lisää pilkoin välillä suht näppärästi (ja voihan niitä olla jossakin kupeissa valmiiksi pilkottuina)

Uusimmat

Yhteistyössä