35v naisen fantasia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LadyinRed
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

LadyinRed

Vieras
Tapaan työssäni paljon miehiä, usein minua noin 10 vuotta nuorempia. Viime aikoina päässäni on alkanut pakonomaisesti pyöriä fantasioita noista nuorista, lihaksikkaista ja flirttailevista miehistä. Heissä on jotenkin niin paljon energiaa ja testosteronia, elämänhalua ja optimismia. Olisi ihanaa pyytää joku tämän ikäinen mies kyläilemään kotiini, syöttää ja juottaa tälle hyvää ruokaa ja parasta viiniä. Jälkiruoaksi ottaisin sitten hänet...Kuluttaisin kaiken tämän patoutuneen seksuaalisen energiani tämän ihanan nuoren miehen hellimiseen. Ja hän jaksaisi valittamatta ja antaisi minun tehdä mitä haluaisin. Hyväilisin ja ihailisin hänen hyvintreenattua nuorta vartaloaan taukoamatta. Haluaisin hänen ihanan kyrpänsä yhä uudestaan suuhuni ja ratsastaisin hänellä aamunkoittoon. Väsyneenä ja hikisenä hän nukahtaisi silkkilakanoilleni ja heräisi sitten aamulla kun toisin hänelle kahvin ja croissantit sänkyyn, parhaat pitsialusvaatteet ylläni. Uskaltaisinko ehdottaa?

Alkuperäinen kirjoittaja LadyinRed:
Tapaan työssäni paljon miehiä, usein minua noin 10 vuotta nuorempia. Viime aikoina päässäni on alkanut pakonomaisesti pyöriä fantasioita noista nuorista, lihaksikkaista ja flirttailevista miehistä. Heissä on jotenkin niin paljon energiaa ja testosteronia, elämänhalua ja optimismia. Olisi ihanaa pyytää joku tämän ikäinen mies kyläilemään kotiini, syöttää ja juottaa tälle hyvää ruokaa ja parasta viiniä. Jälkiruoaksi ottaisin sitten hänet...Kuluttaisin kaiken tämän patoutuneen seksuaalisen energiani tämän ihanan nuoren miehen hellimiseen. Ja hän jaksaisi valittamatta ja antaisi minun tehdä mitä haluaisin. Hyväilisin ja ihailisin hänen hyvintreenattua nuorta vartaloaan taukoamatta. Haluaisin hänen ihanan kyrpänsä yhä uudestaan suuhuni ja ratsastaisin hänellä aamunkoittoon. Väsyneenä ja hikisenä hän nukahtaisi silkkilakanoilleni ja heräisi sitten aamulla kun toisin hänelle kahvin ja croissantit sänkyyn, parhaat pitsialusvaatteet ylläni. Uskaltaisinko ehdottaa?

Tottakai. Mitä tuossa nyt menetät. Go for it!!!

No ehkä pelkään sitä, että mies pitää minua vanhana eukkona ja nauraa päin naamaa. Ja tietenkään en halua kyseenalaista mainetta alallani, jossa kuitenkin olen aika arvostetuissa asiantuntijatehtävissä. Eli taidan tyytyä fantasiaan. Tuntuu vain että parhaan ajan elämästäni uhraan vain työlle ja uralle...

Miksi et etsi jotain vastaavaa lihaksikasta nuorta testosteronioria työpaikkasi ulkopuolelta. Löytyyhän noita vaikka baareista. Ei tarvitse kertoa mitä teet työksesi tai muutakaan henkilökohtaista.

Minun unelmanani taas olisi olla tuossa miehen tilanteessa. Haaveilen itseäni vanhemmista naisista. En siis mistään +45 vaan max. 15 vuotta itseäni vanhemmista. Tuo kertomasi on kuin suoraan fantasiastani. Kunpa joku sinun ikäisesi tulisikin ehdottamaan "kyläilyä". Itse en ole osannut vanhempia naisia lähestyä.

Se on mukavaa että ihmisillä on fantasioita (varsinkin meillä naisilla), mutta se hymyilyttää kun nyt sitten elän ilmeisesti sitä sinun fantasiaasi, eikä se nyt niin kummoista ole. Eli fantasiat kannattaa säilyttää ;-) fantasioina...

Oma mieheni on 11 vuotta nuorempi, pehmeä, kiinteä, halukas ja ihan kaikkea. (Niin minäkin, vaikka siis vanhempi.) Mutta siis ennen kaikkea rakas ja oma. Eipä noita asioita ihastumisen jälkeen enää paljon ajattele, eikä se nyt valitettavasti ole mitään fantasiaa, elämää vain.

Mutta siis jos haluat että illuusio särkyy, testaa!

Yhteistyössä