3v tipahti sohvalta ja löi päänsä kaiuttimen kulmaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Kauhea huuto. Verta ei tule mutta korvan takana takaraivolla näkyy pieni ruhje ja tyttö ei tahdo, että sitä kosketaan.

Soitin lääkärille ja sanoi, että ei tarvitse tulla näytille. Hänen mielestään ei tarvitse herätellä yölläkään, mutta oman mielenrauhan vuoksi sen voi tehdä. Ei mennyt taju vaan alkoi heti itkeä ja nousta sieltä lattialta itse ylös.

Mutta voi luoja miten paljon minä pelästyin taas kerran. Ja vain puoli minuuttia aiemmin minä sanoin 5v pojalle, että olisiko liikaa vaadittu jos hän alkaisi totella. Jos olisi sen tehnyt niin ei olisi tuotakaan tapahtunut. Poika ollut koko päivän aivan mahdoton ja nyt sitten vasta rauhottuu kunnolla, kun pikkusiskon pää ruhjeella.

Tuntuu kamalalta. :(

No hei, ethän syytä poikaasi haaverista? Ja hyvä ettei pahemmin käynyt. Meillä oli myös suojelusenkeli (taas kerran) valppaana; napero avasi yöpöydän laatikon ja alkoi roikkua siinä, itse laitoin pyykkiä kuivumaan parin metrin päässä. Ehdin näkemään että NYT lähtee pöytä kaatumaan ja just lapsen päälle, onneksi kuitenkin heilahti takaisin ja tuloksena oli vain särkynyt yöpöydän lamppu.

on hirveä tunne kun näkee että lapseen sattuu, sydän kurkussa saa olla monta kertaa. Mutta onneksi naperot on ihmeen kestäviä kolhuihin nähden. Se näyttää vaan aina hurjemmalta mitä on, onneksi (koputtaa puuta)!

Alkuperäinen kirjoittaja Eims Baum:
No hei, ethän syytä poikaasi haaverista? Ja hyvä ettei pahemmin käynyt. Meillä oli myös suojelusenkeli (taas kerran) valppaana; napero avasi yöpöydän laatikon ja alkoi roikkua siinä, itse laitoin pyykkiä kuivumaan parin metrin päässä. Ehdin näkemään että NYT lähtee pöytä kaatumaan ja just lapsen päälle, onneksi kuitenkin heilahti takaisin j atuloksen aoli vain särkynyt yöpöydän lamppu.

En syytä poikaa, mutta ottaa todella paljon päähän kun asiasta on varoitettu ainakin tuhat kertaa eikä riitäkään. Ja jotenkin uskomatonta, että vaikka poika on se tottelematon, joka riehuu ja aiheuttaa näitä tilanteita niin silti hänelle itselleen ei tapahdu mitään vaan tuo pikkusisko saa aina ne kolhut.

Itseäni syytän, kun en kantanut samantien poikaa huoneeseensa, kun jatkoi tuota touhuaan.

Alkuperäinen kirjoittaja +:
on hirveä tunne kun näkee että lapseen sattuu, sydän kurkussa saa olla monta kertaa. Mutta onneksi naperot on ihmeen kestäviä kolhuihin nähden. Se näyttää vaan aina hurjemmalta mitä on, onneksi (koputtaa puuta)!

Niin tuo lääkärikin äsken puhelimessa sanoi, että lapsen pää kestää kummasti kaikenlaista.

Meillä 4v kompastui siskolla ollessamme ja iski päänsä, siis naamansa sohvapöytään ja tuloksena musta silmä. Onneksi ei sentään pahempaa.
Tämä samainen poika myös on iskenyt silmäkulman patteriin ja jaloissa on lukematon määrä naarmuja ja mustelmia.

Yhteistyössä