4 jäljellä Idolsissa, mikä on suosikkijärjestyksenne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja illan kyssä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Anna ja Pete
Koop

Kallea en edes laske mukaan, on se niin paska. Olen samoilla linjoilla kuin Nina Tapio, eli olen näemmä noin 30 vuotta liian vanha Kallen kohderyhmää ajatellen. Olen 34-vuotias.

Anna
Pete
Koop
Kalle

Jotenkin vaan toi Annan tyyli vetoaa muhun ihan kympillä! Varsinkin se viimeviikkoinen "rankatan-taka-taka-tan-tan" oli aivan loistoa!

Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Kalle
Koop
Anna
Pete

Peten ulkonäössä/olemuksessa on jotain mistä en tykkää, ja Anna tuntuu vähän "tekotaiteelliselta"... :whistle:

Jep, Pete ei ole aito. Ensin vetää rokkikukkoilun pinkeissä nahkahousuissa, seuraavalla kerralla on nörtti slipoverissään...Varmaan ihan mukava heppu, mut toi ei vaan toimi.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kalle
Koop
Anna
Pete

Peten ulkonäössä/olemuksessa on jotain mistä en tykkää, ja Anna tuntuu vähän "tekotaiteelliselta"... :whistle:

Jep, Pete ei ole aito. Ensin vetää rokkikukkoilun pinkeissä nahkahousuissa, seuraavalla kerralla on nörtti slipoverissään...Varmaan ihan mukava heppu, mut toi ei vaan toimi.

Must toi on Petessä parasta. Laulu ku laulu, niin mä seuraan sen esitystä haltioissani..

Alkuperäinen kirjoittaja mona:
Must toi on Petessä parasta. Laulu ku laulu, niin mä seuraan sen esitystä haltioissani..

Paha seurata jos ei tykkää näkemästään :|

Sun profiilia katsomalla ymmärtää kyllä miksi tykkäät Kallesta mutta et Petestä :laugh: No onneksi makuja on monia...

Yhteistyössä