4-vuotiaalle hyvät aurinkolasit! Takaremmillä vai sangalliset?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kirma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Mä ostin Prismasta, lapsi sai valita mieleisensä mallin. Olenko huono äiti?

Et, mun käsittääkseni ne on ihan yhtä suojaavia kuin silmälasiliikkeidenkin. Meillä on myös markettilaseja ja itse asiassa tyttö tykkää niistä enemmän...

Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:

jooh taidat olla.. mikä kysymys :xmas:

No joo, mutta kun täällä ei kukaan koskaan tunnusta ostaneensa ihan vaan markettikamaaa, vaan pitää olla just julbot tai jotain vielä erikoisempaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:

Et, mun käsittääkseni ne on ihan yhtä suojaavia kuin silmälasiliikkeidenkin. Meillä on myös markettilaseja ja itse asiassa tyttö tykkää niistä enemmän...

Tuossa uskossa minäkin olen. Mutta miksi väki sitten ostaa niitä kalliita silmälasiliikkeiden laseja? Kympin maksoi nuo, jotka viimeksi ostettiin. Toisen lapsen lasit oli 7 euroa. Ei haittaa, vaikka rikkosiivat vahingossa lasit...

Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:

Tuossa uskossa minäkin olen. Mutta miksi väki sitten ostaa niitä kalliita silmälasiliikkeiden laseja? Kympin maksoi nuo, jotka viimeksi ostettiin. Toisen lapsen lasit oli 7 euroa. Ei haittaa, vaikka rikkosiivat vahingossa lasit...

Me ostettiin ne kalliit lasit sen vuoksi, kun uskottiin, ettei markettien laseista ole mihinkään :ashamed: . Ja myöhemmin ketutti aika lailla... Oltais saatu varmaan kymmenet Prisma-lasit niiden hinnalla, vaikka joka t-paitaan sävy sävyyn. Tänä vuonna emme osta niitä kalliimpia....

Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:

jooh taidat olla.. mikä kysymys :xmas:

No joo, mutta kun täällä ei kukaan koskaan tunnusta ostaneensa ihan vaan markettikamaaa, vaan pitää olla just julbot tai jotain vielä erikoisempaa.

mä suosin marketti/ h&m:n laseja..

en viitsi maksaa niistä hunajaa

a. ne on aina hukas

b. ne menee rikki.

Yhteistyössä