4-vuotiaalle tytölle lahjaa?

Tyyris Tyllerö

Aktiivinen jäsen
05.12.2005
5 944
1
36
Kummityttö siis kyseessä. En halua ostaa lelua enkä vaatetta, koska tiedän saavan niitä aivan tolkuttomasti muutenkin jouluna. Leffojakin on ja lautapeliä tms. on turha ostaa, kun kukaan ei hänen kanssaan niitä pelaa. Mietin, että osaisko tuon ikäinen tehdä niitä koruja, jos ostais sellaisen setin? Ei siis mitään aitoja helmiä vaan lasten vastaavia :D Mitäs muut ostatte 4-vuotiaille neideille?

Kyllä 4v jo tekee helmistä ym vaikka mitä, meillä ovat olleet mieluisia ja toivelistalla vieläkin (7v). Itse tilasin Sineliltä erän helmiä, lukkoja, metallilankaa ym.

Mun kummityttö täytti jokin aika sitten 4 ja annoin hänelle MLL:n sellaisen "legendaarisen" kerhokassin, joka minullakin oli kerhoikäisenä ja pari arkkia tarroja.

Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:
Mun kummityttö täytti jokin aika sitten 4 ja annoin hänelle MLL:n sellaisen "legendaarisen" kerhokassin, joka minullakin oli kerhoikäisenä ja pari arkkia tarroja.

Siis mä mietin joululahjaa :D Eikä tuo kassi-idea oikein nappaa... Kun tytöllä on jo ennestään tarhakassejakin varmaan 3-4.

Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:
Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:

Siis mä mietin joululahjaa :D Eikä tuo kassi-idea oikein nappaa... Kun tytöllä on jo ennestään tarhakassejakin varmaan 3-4.

Kyllä tälläkin tytöllä varmasti kasseja on. Mutta niin on kaikkea muutakin ja jostain syystä ei aina sitä krääsää haluaisi ostaa. :) Itsekin toivoisin lapsilleni "järkeviä" ja kestäviä lahjoja enkä sitä krääsää. Mutta se nyt on sanomattakin selvää, että lasta miellyttää lahjan saamishetkellä takuuvarmasti enemmän ne helmet, korut ja sälät. :D

Yhteistyössä