4-vuotiaiden tyttöjen äidit... auttakaas lahjan valinnassa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sunflower20
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sunflower20

Aktiivinen jäsen
16.01.2010
2 483
1
36
Mulla on nyt tilanne, että poikani sai synttärikutsun samassa hoitopaikassa olevalta tytöltä. Tyttö täyttää 4 vuotta.
Mä en tunne tämän vanhempia, olen vain tavannut tytön ovella kun jätän tai haen pojat hoidosta.
Mutta tämä tyttö on mun pojalle paras kaveri nyt.

Iänikuinen ongelma, mitä ostaa lahjaksi tytölle jonka mieltymyksiä et tiedä.
Ja nyt ei ole apua pojastani, kun kysyin että tykkääkä **** leikkiä nukeilla tai muilla enemmän tyttöjen leluilla? Ympäripyöreä vastaus tuli, että joo ehkä se leikkii enemmän sellaisilla tyttöjen leluilla. Voidaan ostaa sellaisia tyttöjen leluja... Great! Auttoi minua paljon.

Hoitotäti ei osaa sanoa, kun että ne on kuin paita ja peppu siellä. Ei mitään vinkkiä mitä ostais.

Joten käännyn kaiken tietävään palstaan jotta saan paljon hyviä vastauksia että mikä on neutraalia tuon ikäiselle. Jos menen ostaa jotain prinsessahärpäkkeitä niin varmaan menee mettään...

Päiväkodin tätinä sanoisin, et zhuzhu petsit on in, samoin littlest pet shop hahmot! Toki myös hello kitty, kaikki nämä on siitä hyviä, ettei haitttaa vaikka olisi useampi samanlainen... :)

Littlest Petshopit on in eikä tosiaan ole niin väliä, vaikka olisikin jo samnalainen hahmo. Hinnat alkaa jostain viidestä eurosta, joten ovat hyviä kaverilahjoja.

Kiitti vastauksista. Mä olen noita littlest petshoppeja kattellut, mutta kun en ymmärrä niistä poikien äitinä mitään niin ajattelin että ne on vanhemmille. (?)

Mutta sit se toinen mietityttävä asia, mikä olis sellainen kaverilahjan hinta? Meillä kun tää on eka kaverisynttärikutsu niin oon vähän ulkona näistä. 10-15 e? Liikaa? Mutta sit tuntuu ettei alta ton saa mitään järkevää.

Katotaan mitä tulee kun tää mein poika on vähän ujo ja se joka päivä kysyy että kait mäkin sinne jään kun sitä jännittää. Sen verran tiedän että toive olis ettei vanhemmat jäisi sinne... poika kyllä tämän tietää mutta apua! mä jo mietin että miten mä selviän siitä itkukohtauksesta siinä ovella kun poikani tajuaa että oikeasti äiti ei jääkään... No, onneksi synttärisankari on sen bestis :)

Palapelit, joku lautapeli, hiushärpäkkeet (pinnit, pampulat, ponnarit, pannat jne), värityskirja + värikynät, My Little Ponyt, muovailuvaha... Nuo on ainakin sellaisia, mistä meidän pikkutytöt tykkäävät kovastikin.

Ja kiitti. Tässähän tuli tosi hienosti neutraaleja ideoita. *raapii päätään ja puistelee ettei itse hokannut näitä* :)

Kiitti vastauksista. Mä olen noita littlest petshoppeja kattellut, mutta kun en ymmärrä niistä poikien äitinä mitään niin ajattelin että ne on vanhemmille. (?)

Mutta sit se toinen mietityttävä asia, mikä olis sellainen kaverilahjan hinta? Meillä kun tää on eka kaverisynttärikutsu niin oon vähän ulkona näistä. 10-15 e? Liikaa? Mutta sit tuntuu ettei alta ton saa mitään järkevää.

Katotaan mitä tulee kun tää mein poika on vähän ujo ja se joka päivä kysyy että kait mäkin sinne jään kun sitä jännittää. Sen verran tiedän että toive olis ettei vanhemmat jäisi sinne... poika kyllä tämän tietää mutta apua! mä jo mietin että miten mä selviän siitä itkukohtauksesta siinä ovella kun poikani tajuaa että oikeasti äiti ei jääkään... No, onneksi synttärisankari on sen bestis :)

Meillä nuo Littlest Petshopit on kyllä vähän isompien suosikkileluja nimenomaan, tuo 4v täyttävä kyllä ”köpötyttää” niitä pitkin pöytää jne, mutta ei niin varsinaisesti rakenna niillä mitään leikkiä - isommat taas ihan leikkivät niillä ja keräilevät ja vaihtelevat niitä jne.

Kaverilahjan hinta on taas ihan jokaisesta itsestään kiinni, mie oon yleensä ostanut jotain 5-15 euron hintahaarukalla, alta 10 euronkin saa jo paljon kivoja juttuja just pikkutytöille, esim. just noita palapelejä ja hiusjuttuja.

Ja noista juhlista vielä... Ehkä se poika jääkin, kun kaveri kuitenkin on niin hyvä kaveri hoidossa, mutta jos ei jää, niin varmaan tytöstä on kiva juttu, ja pojastasikin, että kuitenkin kävisi sit vaikka ovella onnittelemassa.
Voihan sitä sit vaikka koittaa sopia toista kyläilykertaa toiselle päivälle, jos lapset yhdessä tykkäisivät leikkiä... Ja ehkä vaikka niinkin päin, että jos tuo tyttö olisi reippaampi, niin jos hän sit vaikka pääsis teille leikkimään joku toinen päivä hetkeksi, ja näin antaisi ”mallia” sinun lapsellesi, että ei se ole niin ”paha asia” käydä vähän kylässä leikkimässä :D

Yhteistyössä