4-vuotissynttäreiden ohjelma ja kestoaika?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vierailija"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vierailija"

Vieras
Riittääkö 17.30-19.00,arki-ilta siis kyseessä? (mulle varmasti riittää)

Riittääkö ohjelmaksi herkkujen syönti ja onginta? (mä oon kauheen huono leikittää ja pitää mitään shouta)
Mitä helppoa ohjelmaa vois keksiä? vinkkejä? juhlijoita luultavasti 5 kpl,iältään 4-5v,tyttöjä ja poikia.

Olivat lauantaina ja kutsuttu oli 17.30, n. 10 aikuista ja 13 lasta, ja viimeiset vieraat lähtivät kymmenen jälkeen. :) Joten jos juttua riittää, niin miks pitäisi olla vain 2 tuntia... Ja meillä ei mitään ohjelmaa ollut, vaan kakku oli se suurin ohjelmanumero, mutta sekin taisi tulla vasta n. klo 19, kunhan kaikki olivat ehtineet tutustua ruokiin ja toisiinsa. Muuten lapset sitten leikkivät kuka milläkin ja kenenkin kanssa (oli vähän eri ikäisiäkin lapsia mukana kun tulivat sisaruksineen).

[QUOTE="Kiira";27290249]Olivat lauantaina ja kutsuttu oli 17.30, n. 10 aikuista ja 13 lasta, ja viimeiset vieraat lähtivät kymmenen jälkeen. :) Joten jos juttua riittää, niin miks pitäisi olla vain 2 tuntia... Ja meillä ei mitään ohjelmaa ollut, vaan kakku oli se suurin ohjelmanumero, mutta sekin taisi tulla vasta n. klo 19, kunhan kaikki olivat ehtineet tutustua ruokiin ja toisiinsa. Muuten lapset sitten leikkivät kuka milläkin ja kenenkin kanssa (oli vähän eri ikäisiäkin lapsia mukana kun tulivat sisaruksineen).[/QUOTE]

nyt siis kyseessä kaverisynttärit. On meillä sukulaissynttäritkin,ne kestänee n.4h,lähinnä aikuisia vieraina silloin.

Ohjelmaksi vaikka aarteen piilotusta tai helminauhan askartelua (ostat pieniä helmiä kaupasta), pienellä tekemisellä pääset itse vähemmälle kun lapset eivät riehaannu ja juokse ympäri kämppää.

Ohjelmaksi vaikka aarteen piilotusta tai helminauhan askartelua (ostat pieniä helmiä kaupasta), pienellä tekemisellä pääset itse vähemmälle kun lapset eivät riehaannu ja juokse ympäri kämppää.

Jos on tuttu porukka joka ennenkin ollut samassa huushollissa juhlissa (esim. serkuksia) niin erityistä ohjelmaa tuskin tarvitaan, muksut keksii tekemistä muutenkin. Mutta jos on vaikkapa päiväkotiryhmä tai muuten sellainen ryhmä jossa kaikki ei ole ihan tottuneet leikkimään keskenään, niin tosiaan vähemmällä pääsee, jos vähän ohjelmaa jotain miettii.

pienellä tekemisellä pääset itse vähemmälle kun lapset eivät riehaannu ja juokse ympäri kämppää.

Juuri näin. Meillä oli äskettäin ekaluokkalaisen pojan kaverisynttärit ja heti kun porukka pölähti paikalle alkoi hillitön mekkala ja ravaaminen. Rauhoittuivat kerrasta kun pistettiin pojat vuorotellen puhaltamaan pillillä golfpalloa ja katsottiin kuka saa sen vierimään pisimmälle. Kakun jälkeen sitten rauhoittuivat ihan mukavasti omiin leikkeihin.