40-vuotis lahja? Vinkkejä ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kimuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Huithapeli:
Lahjakortti johonkin kasvohoitoon tai vastaavaan, koru, kori, jossa on shampoota, käsirasvaa, vartalonpesuainetta, siideriä/olutta/kuohuviinipullo...

jollekin ihan hyviä lahjoja mutta ei välttämättä takuuvarma juttu kuitenkaan.
Lahjahan riippuu niin lahjansaajasta. Jollekin tuo olutjuttu voi olla hyvä juttu, vaikka jotakin ulkomaalaisia erikoisoluita pullo per vuosikymmen, mutta jollekin oluestatykkäämättömälle voi olut olla aika halpa ja huono lahja.
Mitä tapahtui 40 v sitten?? Kuka syntyi silloin? Jotakin musiikkia tuolta päivältä tai jonkun levy joka syntyi silloin. LUkijalle elämänkerta sellaiselta ihmiseltä joka on myös 40 v tällä hetkellä.

Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:
Mä olin ikionnellinen saadessani ystävältäni Maisa & Kaarina: Pyöreitä vuosia -kirjan täyttäessäni 40 v.

mä ehdottaisin kans tätä jos on semmonen iloinen,huumorintajuinen ja rempseä tapaus :D
en oo ite kylläkään kirjaa lukenut,mutta tykkään näistä maisa ja kaarina jutuista ja näin tästä kirjasta tänään mainoksen :) vois siis olla hyvä lahjavinkki ;)

Peesaan äiti40plusplussaa, pitää ostaa se lahja saajan mukaan. Noista mukisematta uppoaisi ainoastaan kirjat - nekin siten, ettei ennestään löydy tai ole juuri lainattu ja luettu. Noiden hoitoaineiden kanssa ainakin minun kohdallani haju saattaisi usein olla se juttu, mihin kaatuisi niiden käyttö.
Minulle olisi kelvannut jokin kaunis lasinen tarjoiluvati tai maljakko, jollekin toiselle ne voisi olla täysi kauhistu.

Alkuperäinen kirjoittaja Katto Kassinen:
Olen kuullut, että tutut ovat tilanneet paikallisesta sanomalehdestä synttärisankarin syntymäpäivän lehden. Siitä saa kai jonkinmoisen kopion heidän arkistoista. Oli kuulemma sankari tykännyt lahjasta kovasti =)

miten vanhoja tuollaisia arkistoja löytyy? paikallinen sanomalehti olisi tietysti upea juttu mutta yhtälailla varmaan ihan joku valtakunnallinenkin

Juu ehdottmasti myos valtakunnallinen käy. Kaveri laitto Isällensä lehdestä kopion tämän 50v lahjaksi. Taisi laittaa kans Papalleen.. Oli molemmat arkistossa. Tietty niillä ei ole kaikkia sivuja, mutta jotain kuitenkin. Kannattaa pirauttaa toimitukseen jos kiinnostaa..