40v ja välivuoto

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Satunnaisesti joskus tullut ovulaation aikana ovisliman joukossa vaaleanpunaista. Se ei sinänsä ole vielä kauheasti säikäyttänyt, mutta nyt sama juttu tässä kierrossa. Ovislima oli värjäytynyt vaaleanpunaiseksi muutaman päivän ajan, mutta kun ovulaatioajankohta näytti menevän ohi niin edelleen on tiputellut vessakäynnin yhteydessä verta. Sidettä en ole tarvinnut ja siis lähinnä tulee pyyhkiessä, mutta hermostuttaa todella paljon onko tämä normaalia. Eli ekan kerran näkyi vaaleanpunaista torstaina illalla siinä limassa ja nyt on jo tiistai ja edelleen tiputtaa verta.

Olen varannut ensi viikolle ajan gynelle. Ei saanut kuin vasta torstaille.

Netin olen tonkinut läpi ja joka paikassa sanotaan, että näitä on usein juuri tämän ikäisillä ja vuotohäiriöitä tulee lähes jokaiselle naiselle joskus jne rauhoittavaa. Mutta sitte on aina se iso mutta siellä juttujen perässä eli että joskus saattaa kyse olla jostain pahanlaatuisesta.

Mulla ollut jonkun verran stressiä ja tietysti tämä vuoto vielä vähän lisäsi sitä niin mietin, että paljonko tälläinen stressaaminen vaikuttaa näihin asioihin. Vai onko vain ikäänkuuluvaa ja pitäisi nyt rauhottua?
 

Yhteistyössä