45.v.

  • Viestiketjun aloittaja Onko tämä villitystä?
  • Ensimmäinen viesti
näin täällä
Mikä tässä on vaikeaa ymmärtää, ei kuollut ole millään tavalla hädässä enää, hänellä on jopa hyvä olla.
Minun suruni on häitä valmistelevan morsiamen ja heidän tyttäriensä tuskassa, kun sulhanen, mies, isä on lopullisesti poistunut heidän elämästään. ehkä lähempänä kauneinta päivää heidän yhteisessä elämässä. Sanat eivät riitä kertomaan. Voimia heille.

En tiedä mitä sanoa. Niin tekopyhältä tuntuu noi voimien toivotukset. Ihan ventovieras ihminen. Olitko koskaan edes nimeä kuullut? Eivätkä lapsetkaan olleet "heidän" yhteisiä. Miksi "no" puhuu ihmisistä aivan kuin tuntisi heidät? Alan kallistumaan samaan kuin jotkut muutkin täällä, sinun pitäisi keskittyä omaan hyvinvointiisi ja jättää muiden asiat rauhaan. Etr voli tietää vieraista ihmisistä yhtikäs mitään. Kokeile olla ilman netti neljä viikkoa. Nyt sinun aikasi menee jos ei koneen ääressä, niin miettiessä mitä elleissä on tapahtunut sinä aikana kun olet poissa. olen sata varma, että aamun ensiajatus sinulla on:"Onkohan uusia viestejä". Vastaavasti illalla kirjoitukset pyörivät viimeajatuksina mielesäsi. Olet nettiriippuvainen ja elliriippuvainen. Oliko sinulla ennen nettiä joku riippuvvaisuus jonka vaihdoit nettiin? Jos netistä pääset eroon, niin ole tarkkana, ettei tilalle tule taas uutta riippuvuutta. Addiktiot ovat påahasta.
 
Viimeksi muokattu:
Viides ihmettelijä
mutta tämä on vakava viesti meille ja meidän turhamaisuudelle. Järkyttävää.

Jukka Nieminen kuoli 37-vuotiaana - Urheilu - Ilta-Sanomat

Poliiseja ja vankeja kuoli Meksikon huumekahakoissa - Maailma - Uutiset - Ilta-Sanomat

Järkyttääkö? Kuinka monta lasta jäi isättömäksi ja vaimoa miehettömäksi? Tunnetko itsesi taas turhamaiseksi? Kuinka elät tämän vakavan viestin kanssa?

Joka päivä maailmassa kuolee tuhansia ihmisiä. Miksi tuntemattomien pitäisi järkyttyä SIIS JÄRKYTTYÄ ja kantaa huonoa omaa tuntoa omista tekemisistä jotka eivät liity tapaukseen millään tavoin? Kuolema kuuluu eloon.

Sun kannattaisi vähän rauhottua.
 
Viimeksi muokattu:
no
Miksi te olette niin kylmiä ihmisiä, enkö minä saa tuntea surua niiden puolesta, jotka tiedän tällä hetkellä olevan valtavassa hädässä. Enkö saa olla ajatuksissani heidän kanssaan, enkö saa jakaa heidän suruaan. Linkki oli tarkoitettu ap:lle , joka turhamaisuudessaan haluaa loukata puolisoaan.

Millaisia ihmisiä te olette, kun te puolustatte henkistä väkivaltaa ja käytättekin sitä? Miksi te hankitte vihaa sisällenne yrittämällä loukata minua?
 
Eri näkökulmista
Jollain tasolla taidan ymmärtää ja peesaankin no:ta jossain määrin, vaikka kieltämättä hänen kirjoituksissaan on myös ristiriitaisuutta.

Ehkäpä no:lla oli omat erityiset, koskettavat syynsä reagoida linkittämäänsä uutiseen. Ehkäpä samaistumista, jopa häivähdys kuoleman pelkoa, jota monilla on. Itseänikin kosketti tähän keskusteluun liittyen ko. uutinen. Rakastumine, rakkaus, häät ja kuolema. Siinä elämän kirjoa! Olettamamme mielihyvä tai onnellisuuskaan eivät siis takaa mitään elämän jatkuvuuteen. Mikään elämässä ei ole kiveen kirjoitettu, mutta kuolemassa on totta lopullisuus ja iättömyys.

Miksi täällä elleissä, roikkuu ja kirjoittelee? Jokaisella on jokin motiivi, jota voi itse tarkemmin pohdiskella. Onko oma motiivi yhtään parempi kuin toisen riippuvuutta ilmentävä? Luultavasti kaikki haemme jotain selityksiä ja merkityksiä elämällemme. Ehkäpä riippuvuuksissakin on jokin syvempi tarkoitus kuten rakastumisessa ja rakkaudellakin. Nehän ovat riippuvuutta, mutta myönteistä ainakin osin.

Eikä kirjoittelu ja oman elämän jäsentäminen ole riippuvuuksista huonoimpia. Terapiassakin riippuvuus ja sitoutuminen on osa prosessia. Tämä netti tietenkin on muodoltaan hajanainen, jopa mieltä hajaannuttava. Voi poimia sieltä, täältä, kokeilla ja olla silti sitoutumatta. Sellaisia yhden illan ja lyhytaikaisia suhteita, koska on kuitenkin toisista riippuvainen, kun ei osaa olla ihan yksin.
 
no
Alkuperäinen kirjoittaja Eri näkökulmista;10570263:
Jollain tasolla taidan ymmärtää ja peesaankin no:ta jossain määrin, vaikka kieltämättä hänen kirjoituksissaan on myös ristiriitaisuutta.

Ehkäpä no:lla oli omat erityiset, koskettavat syynsä reagoida linkittämäänsä uutiseen. Ehkäpä samaistumista, jopa häivähdys kuoleman pelkoa, jota monilla on. Itseänikin kosketti tähän keskusteluun liittyen ko. uutinen. Rakastumine, rakkaus, häät ja kuolema. Siinä elämän kirjoa! Olettamamme mielihyvä tai onnellisuuskaan eivät siis takaa mitään elämän jatkuvuuteen. Mikään elämässä ei ole kiveen kirjoitettu, mutta kuolemassa on totta lopullisuus ja iättömyys.

Miksi täällä elleissä, roikkuu ja kirjoittelee? Jokaisella on jokin motiivi, jota voi itse tarkemmin pohdiskella. Onko oma motiivi yhtään parempi kuin toisen riippuvuutta ilmentävä? Luultavasti kaikki haemme jotain selityksiä ja merkityksiä elämällemme. Ehkäpä riippuvuuksissakin on jokin syvempi tarkoitus kuten rakastumisessa ja rakkaudellakin. Nehän ovat riippuvuutta, mutta myönteistä ainakin osin.

Eikä kirjoittelu ja oman elämän jäsentäminen ole riippuvuuksista huonoimpia. Terapiassakin riippuvuus ja sitoutuminen on osa prosessia. Tämä netti tietenkin on muodoltaan hajanainen, jopa mieltä hajaannuttava. Voi poimia sieltä, täältä, kokeilla ja olla silti sitoutumatta. Sellaisia yhden illan ja lyhytaikaisia suhteita, koska on kuitenkin toisista riippuvainen, kun ei osaa olla ihan yksin.
------.
 
Viimeksi muokattu:
Analyysi
Kiitos.
Minä elän elämää tunteen kautta; se antaa minulle valtavat mahdollisuudet kokea. Ymmärrän kyllä, jos ihmiset ovat kadottaneet kyvyn tuntea. Artisti elää tunteella, muuten hän ei voisi toimiakaan ammatissaan. Samoin näyttelijä, soittaja, kirjailija, runoilija. Kannattaa hakea itsestään tunteellinen puoli; se merkitsee voimakasta liikuttumista jopa pienistä asioista. Luonto koetaan tunteiden kautta. Yksi voimakkaimmista elämyksistä on kesäkuun alussa lämmin kostea ilma, sumuinen suo ja yö; siellä on aivan ihastuttava äänimaailma, kun yölaulajat pitävät konserttiaan; se pitäisi jokaisen kokea.

Tuo juuri ON ärsyttävää. Nostat itsesi ja alennat toiset. Luulet, ettei elämästä voi nauttia kuin sinun tyylilläsi. Uskon, että elämästä saa enemmän irti kun osaa elää tunteella ja järjellä. Järki ensin.

[...]

[Viestiä moderoitu]
 
Viimeksi muokattu:
Eri näkökulmista
Tuo juuri ON ärsyttävää. Nostat itsesi ja alennat toiset. Luulet, ettei elämästä voi nauttia kuin sinun tyylilläsi. Uskon, että elämästä saa enemmän irti kun osaa elää tunteella ja järjellä. Järki ensin.

[...]

[Viestiä moderoitu]
Vaikka nettikeskustelujen aiheena ja sisältöinä ei pitäisi olla henkilö tai hänen persoonansa (nettipersoonansa), niin tässä tapauksessa sallitaan varmaan muutama huomio, koska no itse on niin paljon kertonut minä-muotoista.

Ehkäpä toisia ärsyttää se ristiriitaisuus, mikä kirjoituksissa on tullut esiin. Vaihtelu ja itsensä hakeminen erilaisin "intohimoisin" tavoin suhteessa ruokaan, harrastuksiin, parisuhteisiin, tapaan kokea ja havainnoida elämää ja itseä. No voi hakea itseään, kuten monet (useimmat?) ihmiset koko elämänsä ajan tai tietyissä murrosvaiheissa (nuoruus, eroprosessi, keski-ikä tyypillisesti). Jää ehkä vähän sellainen kuva, että itsen etsiminen on kesken. Ehkäpä ei valmista tulekaan, ei aina tule, jos tavoite ja ihanne on korkealla.

Tässä keskustelussa on kerrottu rakastumisen vaikuttimista, elämään kyllääntymisestä, uuden etsimisen ja löytämisen tarpeesta virittämään elämän halua. Mielihyvän saamisen tarve on ihmisille luontaista silloin, kun on depressiivisyyttä ja voimattomuutta.

Jotkut kirjoittajat ovat aina välillä heittäneet no:lle "masennusdiagnoosia". Ehkä ajatuksessa on jokin mieli. No tuntuu hakevan niin paljon uusia ärsykkeitä näistä keskusteluistakin perusteluna hyvä olo, nauttiminen elämän keveys, helppous, arjen sujuminen, hyvät käytännöt ja niihin liittyvä VAKUUTTELU paremmasta olosta itselle ja MUILLE. Vaikka asiat esitetään minä -muodossa, niin lausumiin liittyy jonkinlainen ehdottomuus oman valinnan kaikille hyvää tuovasta vaikutuksesta. Pitäisi ottaa mallia ja elää samoin. Se voi toisia ahdistaa, myös parisuhteessa. Ei jääkään sitä toivottua vapautta ja itsenäisyyttä.

Voiko kumppani syödä no:n seurassa toisin, ellei halua noudattaa VHH:ta? Mistä hänelle löytyy sielunkummpani, joka samalla tavoin intohimoisesti etsii koko ajan uutta ja on vakuuttunut aina kaikesta löytämästään täysillä. Nämä nettikeskustelut ehkä jotenkin liittyvät tuohon kumppanuuden,hyväksynnän ja tuen hakemiseen. Käytännön arki ja seurustelu, parisuhde voi olla muuta. Saahan hän kertomansa mukaan ilmeisesti seuraa, siitä ei liene kyse. Toinen voi tosin mieltää olevansa ahdistavassa oravanpyörässä, jota ei varsinkaan itsenäinen nainen (ihminen) pitkään kestä.

Ja tämän on tietenkin hyvin tavallinen ilmiö monissa suhteissa. Kokemusta lienee itse kullakin toisen ehdottomuudesta ja huomion ja ajan täyttävästä must -jutusta vaikkapa harrastukseen liittyen.
 
Viimeksi muokattu:
no
Alkuperäinen kirjoittaja Eri näkökulmista;10571587:
Vaikka nettikeskustelujen aiheena ja sisältöinä ei pitäisi olla henkilö tai hänen persoonansa (nettipersoonansa), niin tässä tapauksessa sallitaan varmaan muutama huomio, koska no itse on niin paljon kertonut minä-muotoista.
-------

-------
 
Viimeksi muokattu:
niin
Tuo on totta, masentunut ihminen hakee nautintoja ja jää myös helposti koukkuun. Nettiriippuvuus on yksi masennuksen oire, mutta ei kai se paha oire ole, jos siitä ei kukaan toinen kärsi ja tule laiminlyödyksi.
Onko masentunut ihminen oikea henkilö tekemään itsestään arvioita? Viittaan siihen, etteikö satuta ketään. Lapset saattavat kärsiä mutta eivät sano mitään.
 
Viimeksi muokattu:
Eri näkökulmista
Nämä viimeiset keskustelut sisältävät mielestäni jo arkaluontoista rajan ylittämistä ajatusten ja mielikuvien tasolla. Meikäläinen ajatuksiin nousee jo hienoinen huolen häivä Kesänyön utuinen maisema, suomalainen melankolia, välittyy monille luonnon kautta.

Miten hyvässä kunnossa oleva mies voi hakeutua kesäyönä suolle nauttimaan luonnon ihanasta yhteydestä? Tunnetasolla hän on herkistynyt toisen (ehkäpä ventovieraan) ennenaikaiselle kuolemalle. Ja mitä tämä on: "...minulla ole ihan hyvät mahdollisuudet nauttia elämästä juuri niin kauan kuin sitä riittää. Jos kuolen tänään, niin se ei ole ongelma minulle, eikä varmaan teillekään, kun en ole enää teitä kiusaamassa."

Synkkämielisyyttä ja väittelystä luovuttamista on tuohon tunteilla kokemiseen tullut mukaan. Huomaatko itse? Mutta älä sentään luovuta tai vajoa suohon, koska olet kaikkine ajatuksinesi pitänyt näitä ellit-ketjuja yllä. Selvästi monia kiinnostaa katsoa ja lukea, mitä no on kirjoitellut ja taas on jokin syy puuttua aiheeseen ja jatkaa keskustelua.

Pitää muistaa, että ihmiset reagoivat näihin juttuihin itsensä kautta peilaten, transferenssia on paljon. Olet miehenä sellaisessa roolissa, jossa naisen on helppo liittää nimimerkkiisi omia kokemuksiaan ja kirjoitella ikään kuin tuntemalleen, jolle haluaa pettymyksestä lausua suorat sanat. Mutta ei kannata kaikesta välittää, vaikka joskus joutuu varaventtiiliksi muille.
 
Elleilijä
Alkuperäinen kirjoittaja Eri näkökulmista;10571587:
Vaikka nettikeskustelujen aiheena ja sisältöinä ei pitäisi olla henkilö tai hänen persoonansa (nettipersoonansa)

Missä niin sanotaan? Jos ihminen haluaa keskustella itsestään ja kertoilla asioistaan, on se hänen oma asiansa. Se jos ihminen jakaa täällä diagnooseja toisista kirjoittajista tai jopa parin rivin perusteella toisten kirjoittajien tarinoiden perusteella, se on minusta väärin.
 
Elleilöijä
Alkuperäinen kirjoittaja Elleilijä;10571674:
Missä niin sanotaan? Jos ihminen haluaa keskustella itsestään ja kertoilla asioistaan, on se hänen oma asiansa. Se jos ihminen jakaa täällä diagnooseja toisista kirjoittajista tai jopa parin rivin perusteella toisten kirjoittajien tarinoiden perusteella, se on minusta väärin.

Jäi välistä pois:toisten kirjoittajien tarinoiden perusteella kolmansista osapuolista.
 
no
Alkuperäinen kirjoittaja Elleilijä;10571674:
Missä niin sanotaan? Jos ihminen haluaa keskustella itsestään ja kertoilla asioistaan, on se hänen oma asiansa. Se jos ihminen jakaa täällä diagnooseja toisista kirjoittajista tai jopa parin rivin perusteella toisten kirjoittajien tarinoiden perusteella, se on minusta väärin.
Ei minustakaan saa tehdä diagnooseja, vai olenko poikkeus?
 
Ennustan
ja vielä pahempaa on luvassa. Addiktiosta kun pääset eroon, niin otat tilalle toisen... jos et ((incl all)) selvitä asioitasi. Näissä on vielä se paha, että tuppaavat menemään vaikeammiksi mitä useampia addiktioita joutuu käymään läpi.
 
45.v.
Olen ollut pyörryksissä näistä kirjoituksista koska en ole puoliakaan ymmärtänyt eräitten runollisuuteen viitaten. Sama mieli minulla on vieläkin ja nyt on juhannus vapaa joten juhlan aikaa. Ajattelin aattona mennä kyseiseen baariin missä "ihastukseni" näin ja nyt toivon ja toivon mutta todennäköisesti petyn että näkisin hänet...ajattelen että hän viettää juhannuksen jossain muualla todennäköisesti(vaikkakin hän usein taitaa baareissa viihtyä) tai hyvällä tuurilla hän on siellä. Hitto vieköön...tekisi mieli laittaa viesti hänelle...jos laitan niin olen omalle ukolle petturi. Mun tunteet on aivan mullin mallin eivätkä ne ole muuttuneet mihinkään.
 
no
Olen ollut pyörryksissä näistä kirjoituksista koska en ole puoliakaan ymmärtänyt eräitten runollisuuteen viitaten. Sama mieli minulla on vieläkin ja nyt on juhannus vapaa joten juhlan aikaa. Ajattelin aattona mennä kyseiseen baariin missä "ihastukseni" näin ja nyt toivon ja toivon mutta todennäköisesti petyn että näkisin hänet...ajattelen että hän viettää juhannuksen jossain muualla todennäköisesti(vaikkakin hän usein taitaa baareissa viihtyä) tai hyvällä tuurilla hän on siellä. Hitto vieköön...tekisi mieli laittaa viesti hänelle...jos laitan niin olen omalle ukolle petturi. Mun tunteet on aivan mullin mallin eivätkä ne ole muuttuneet mihinkään.
Kyllä se on täällä sanottu runollisesti ja suoraankin, että turhaa sinulle on kiimassasi mitään yrittää edes selvittää.
 
Viimeksi muokattu:
45..v
Eilen ravintolassa tapasin hänet ja nyt on oikeastaan kauhea morkkis mutta miksi kysyn itseltäni koska tätähän olen halunnut. Mieheni oli myös mukana ja olin aika tavalla humalassa ja kontrolli petti ihan täysin., Mieheni hävisi johonkin ja oli kuitenkin nähnyt minut ja hänet kun istuimme pöydässä,sinänsä viatonta enkä tehnyt siinä vaiheessa mitään "sopimatonta",mutta tämä mies oli kuulemma kosketellut hiuksiani(itse en muista). Samalla taksilla tulin hänen kanssaan mutta hän jäi matkan varrelle. Hän suuteli minua taksissa ja pyysi luokseen,en lähtenyt. Tavallaan petin miestäni ja haluaisin pois tästä "ihastuksen"( mitä lie sitten onkaan )koukeroista ja enkä haluaisi että minun ja mieheni yhdessäolo päättyisi. Morkkis on päällä( miksi ihminen on humalassa näin tyhmä kuin minä olin!?
 
peruskaura
…tapasin hänet ja nyt on oikeastaan kauhea morkkis mutta miksi kysyn itseltäni koska tätähän olen halunnut.
Kysyt kun et tiedä miksi, sillä jos tietäisit miksi, et kysyisi miksi. Miksi et siis kysyisi miksi.

…olin aika tavalla humalassa ja kontrolli petti ihan täysin.
Luonnollinen ja tuttu? Paljon käytetty selitys selittämättömälle käyttäytymiselle. Ei toimi tällä kertaa. Syyllisyys painaa, mutta kuka teki? Joku hävisi johonkin ja kuitenkin näki? Joku kosketteli, suuteli, pyysi ja jäi jonnekin. Joku oli viaton, ei tehnyt mitään "sopimatonta", mutta miksi omatunto vaivaa, jos itse ei muista kuin sen mitä jotkut toiset tekivät?

Tyhmyydestä tämä ei johdu, eikä alkoholi tehnyt tilapäisesti tyhmäksi.

Morkkis on päällä( miksi ihminen on humalassa näin tyhmä kuin minä olin!?
Olit humalassa, joten on helppo hyväksyä tyhmyydet (pahe - epäihanne). Vastauksia ei kuitenkaan kannata etsiä alkoholin vaikutuksista, vaikka tekosyy helpottaisikin oloa.

Et ollut humalassa, kun sanoit: "Mä mietin mitkä on mun seuraamukset seuraavalla kerralla jos näen hänet… Seuraukset voivat olla sellaiset että oma suhde on koetuksella…". Osasit ennustaa tilanteen, ilman alkoholin vaikutusta.

VAISTO - TUNNE - HALU
Harmittaa että ei voi lähteä "etsimään" häntä, mutta jotain tuntuu olevan pakko tehdä.
"Ajattelin mennä ja nyt toivon ja toivon - ajattelen että hän - tai hyvällä tuurilla hän…"
"Hitto vieköön...tekisi mieli laittaa viesti hänelle…"

JÄRKI - TAHTO - ESTO
"Sama mieli minulla on vieläkin ja… huh mä en voi vannoa ettenkö tekisi jotain mitä ei missään nimessä saisi avovaimo tehdä. …omalle ukolle petturi… Tavallaan petin miestäni ja… enkä haluaisi että minun ja mieheni yhdessäolo päättyisi."


"Samalla taksilla tulin hänen kanssaan…" (halu, vaisto, tunne)
"…mutta hän jäi matkan varrelle." (esto, tahto, järki)

"Hän suuteli minua taksissa ja pyysi luokseen…" (halu, vaisto, tunne)
"…en lähtenyt." (esto, tahto, järki)

…haluaisin pois tästä "ihastuksen"( mitä lie sitten onkaan )koukeroista ja…
Osaat ennakoida tilanteita, ilman alkoholin vaikutusta: "Seuraukset voivat olla sellaiset että oma suhde on koetuksella…"

Kysyt itseltäsi koska tätähän et tahdo haluta. Seurausten syytä et voi poistaa: "Mun tunteet on aivan mullin mallin eivätkä ne ole muuttuneet mihinkään." MUTTA sitä on vaisto. Tuntuu että on pakko, ei voi mitään. Seurauksia voit vain yrittää estää tapahtumasta koska niitähän et tahdo.
 
Viimeksi muokattu:
peruskaura
Vaistoihin perustuva käyttäytyminen ilmenee eliön ympäristöstä ja kokemuksista riippumatta. Vaistoja pidetään yleensä perittyinä ominaisuuksina; niiden vastakohta on siis opittu käyttäytyminen.

Esimerkki vaistoihin perustuvasta käyttäytymisestä: Petopistiäinen vie lamautetun toukan maahan kaivetulle pesälleen, jättää toukan pesän ulkopuolelle ja menee tarkistamaan pesän. Tarkistettuaan pesän se vie toukan sisään. Tämä vaikuttaa älykkäältä toiminnalta, mutta se on täysin mekaanisesti koodattu petopistiäisen geneettiseen käyttäytymiseen. Asia selviää seuraavalla kokeella: Kun petopistiäinen on pesässä, siirretään toukkaa hieman kauemmaksi. Kun petopistiäinen hakee toukan, se vie toukan alkuperäiselle paikalle ja tarkistaa pesän jälleen. Vaikka sata, tai tuhat kertaa. Se ei koskaan opi, että pesä on tarkastettu jo aiemmin. Käyttäytyminen on vaistomaista, koodattu kaikkiin tämän lajin petopistiäisten rakenteeseen samalla tavalla.

Jotkut tietoisuuden tutkijat kuten Daniel Dennett katsovat, että vasta kielensä avulla ihminen pystyy (edes jollain tavoin) irtautumaan vaistoistaan. Vasta kielen omaava ihminen voi tehdä päätöksiä, jotka ovat vastoin voimakkainta senhetkistä vaistoa, eli muista syistä kuin vaiston vuoksi. Tällaisia syitä ovat ihmisen "henkiset" rakenteet, esimerkiksi mielipiteet, asenteet ja moraali. Dennettin mukaan ilman kieltä oleva eläin tai ihminen on pelkästään vaistojensa ohjattavissa, kykenemättä ajattelemaan.
______________________________________________________
Lähde: Wikipedia - http://fi.wikipedia.org/wiki/Vaisto
 
45..v
Sunnuntaina kauheessa morkkiksessa kirjoittelin tänne mutta kas vain se unohtuu aika nopeasti kuitenkin. Tänään jo iloitsin tulevaa kahden viikon päästä olevaa viikonloppuvapaata ja alkavaa lomaa ja ystäväni on pyytånyt luoksensa viettämään naisten iltaa ja siitä suuntaamme kohti ravintolaa. Pelko,jännitys ja kaikkea jännittävää liiaksikin. Olen rakastunut ja lähden etsimään samasta paikasta häntä kuin ennenkin...mitä minulle on tapahtumassa?! kohta varmaan ero omasta siipasta kaiken kukkuraksi.
 

Yhteistyössä