45.v.

  • Viestiketjun aloittaja Onko tämä villitystä?
  • Ensimmäinen viesti
woman in love
Olemme molemmat naimisissa. Minun liitto vetelee viimeisiään. Mies on ilmoittanut, että haluaa erota ja olen sinut asian kanssa. Tapasin ennen tätä ilmoitusta miehen, joka vei jalat alta. Aloitimme ystävinä, ei seksiä, vaan keskusteluita. Mies on avioliitossa joka on kestänyt 15 vuotta ja jossa ei ole kovin tyytyväinen. En ollut minäkään nykyisessä.

Seksi tuli kuvioon myöhemmin. Intohimo, jota voin sataprosentin varmasti todeta, että ei ole ollut aikaisemmin. Mies on nyt sekaisin, niin minäkin. Aluksi mies jarrutteli suhdettamme, halusi olla ystävä mutta sanoikin että rakastaa minua. Minä rakastin jo.

Pää hajoaa. Mies asuu maapallon toisella puoliskolla (Kanada). Ei ole kyse vain seksistä.

Tiemme kohtasivat. Koimme jotain ainutlaatuista ja mies tulee taas minua tapaamaan.

Katsotaan onko tarkoitus, että jatkamme vai lopetamme. Pari kertaa olemme jo suhteemme lopettaneet mahdottomuuteen, mutta palaamme aina yhteen.

Kun en aikaisemmin tiennyt mitä miehestä haen, nyt sen tiedän, mutta onko ajoitus väärä?
 
no
Olemme molemmat naimisissa. Minun liitto vetelee viimeisiään. Mies on ilmoittanut, että haluaa erota ja olen sinut asian kanssa. Tapasin ennen tätä ilmoitusta miehen, joka vei jalat alta. Aloitimme ystävinä, ei seksiä, vaan keskusteluita. Mies on avioliitossa joka on kestänyt 15 vuotta ja jossa ei ole kovin tyytyväinen. En ollut minäkään nykyisessä.

Seksi tuli kuvioon myöhemmin. Intohimo, jota voin sataprosentin varmasti todeta, että ei ole ollut aikaisemmin. Mies on nyt sekaisin, niin minäkin. Aluksi mies jarrutteli suhdettamme, halusi olla ystävä mutta sanoikin että rakastaa minua. Minä rakastin jo.

Pää hajoaa. Mies asuu maapallon toisella puoliskolla (Kanada). Ei ole kyse vain seksistä.

Tiemme kohtasivat. Koimme jotain ainutlaatuista ja mies tulee taas minua tapaamaan.

Katsotaan onko tarkoitus, että jatkamme vai lopetamme. Pari kertaa olemme jo suhteemme lopettaneet mahdottomuuteen, mutta palaamme aina yhteen.

Kun en aikaisemmin tiennyt mitä miehestä haen, nyt sen tiedän, mutta onko ajoitus väärä?
kyllä minusta kiusaatte toisianne ja itseänne. Miksi juuri se tuntuu parhaimmalta, jonka on juuri saamassa? Samanlaisella tahtotilalla yhtä upea mies löytyy naapurista tai jopa kotoa. Tämä on vain minun realistinen näkemys
 
Viimeksi muokattu:
45.v.
Olemme molemmat naimisissa. Minun liitto vetelee viimeisiään. Mies on ilmoittanut, että haluaa erota ja olen sinut asian kanssa. Tapasin ennen tätä ilmoitusta miehen, joka vei jalat alta. Aloitimme ystävinä, ei seksiä, vaan keskusteluita. Mies on avioliitossa joka on kestänyt 15 vuotta ja jossa ei ole kovin tyytyväinen. En ollut minäkään nykyisessä.

Seksi tuli kuvioon myöhemmin. Intohimo, jota voin sataprosentin varmasti todeta, että ei ole ollut aikaisemmin. Mies on nyt sekaisin, niin minäkin. Aluksi mies jarrutteli suhdettamme, halusi olla ystävä mutta sanoikin että rakastaa minua. Minä rakastin jo.

Pää hajoaa. Mies asuu maapallon toisella puoliskolla (Kanada). Ei ole kyse vain seksistä.

Tiemme kohtasivat. Koimme jotain ainutlaatuista ja mies tulee taas minua tapaamaan.

Katsotaan onko tarkoitus, että jatkamme vai lopetamme. Pari kertaa olemme jo suhteemme lopettaneet mahdottomuuteen, mutta palaamme aina yhteen.

Kun en aikaisemmin tiennyt mitä miehestä haen, nyt sen tiedän, mutta onko ajoitus väärä?

Tilanteesi kuullostaa aika kurjalta myös kuten minunkin. Tämän oman "ihastukseni" ajatteleminen vie energiaa koska en osaa päättää mitään. Toisaalta haluaisin jatkaa nykyisen kanssani mutta toinen puoli on toista mieltä ja ajatukset ovat täysin katkolla. OLen ERITTÄIN kiukkuinen joka päivä,koska en tiedä mitä tehdä. Omasta pitkästä suhteesta on vaikea lähteä((. Joskus kuitenkin minunkin on se ratkaisu tehtävä jättää entinen elämä ja jatkaa uudella. Tällä miehellä on samat ajatukset kuin itsellänikin,Ja menihän meillä ihan suutelun tasolle juttu. Katsotaan mitä päivät tuo taas tullessaan.
 
Viimeksi muokattu:
peruskaura
finally true love since last love, nothing but true love at last, how long it last afterall, before the next most long lasting ultimate true love…
Olemme molemmat naimisissa. Minun liitto vetelee viimeisiään. Mies on ilmoittanut, että haluaa erota ja olen sinut asian kanssa.
Alberonin mukaan kukaan ei rakastu, jos hän on jotenkuten tyytyväinen siihen mitä hänellä on ja mikä hän on. Rakastuminen kumpuaa depressiivisestä ylikuormituksesta, toisin sanoen siitä että on mahdotonta löytää arkipäivästä mitään arvokasta. Rakastumiseen valmiuden merkki ei ole tietoinen rakastumisen halu, intensiivinen pyrkimys olemassaolon rikastuttamiseen, vaan syvä tunne siitä että ei ole eikä omista mitään millä olisi arvoa ja häpeä siitä että näin on. Tämä on ensimmäinen merkki rakastumiseen valmistautumisesta: mitättömyyden tunne ja siitä johtuva häpeä. Varmuus siitä ettei ole mitään menetettävää. (Alberoni 1984)

Tapasin ennen tätä ilmoitusta miehen, joka vei jalat alta. Aloitimme ystävinä, ei seksiä, vaan keskusteluita.
Rakastumisen päämääränä ei ole molemminpuolista kehittymistä kannustava yhteiselämä, perheenperustaminen, ei välttämättä sukupuoliyhteys, vaan jotain, jota on niin vaikea määritellä, että se tuntuu "henkiseltä'. (Tennov)

Seksi tuli kuvioon myöhemmin. Intohimo, jota voin sataprosentin varmasti todeta, että ei ole ollut aikaisemmin.
Ne, jotka ovat tämän olotilan kokeneet, pystyvät antamaan tarkan tiedon sen alkamishetkestä. Jos heiltä kysytään syytä mielettömään rakastumiseen, on vastaus epämääräinen: Ikään kuin maagisia tai yliluonnollisia voimia olisi ollut liikkeellä. (Tennov)

Mies on nyt sekaisin, niin minäkin.
Rakastunut henkilö sekä ajattelee että käyttäytyy epärationaalisesti, jopa vastoin tiedostettuja omia etujaan. Hänen ajatuksensa palaavat, rakastumisen kohteeseen kontrolloimattomasti, alituisesti, häiritsevästi. Jos ihminen ei ole järkevä, häntä ei myöskään voi kaikissa tilanteissa pitää vastuuntuntoisena. (Tennov)

Aluksi mies jarrutteli suhdettamme, halusi olla ystävä mutta sanoikin että rakastaa minua. Minä rakastin jo. Pää hajoaa. Mies asuu maapallon toisella puoliskolla (Kanada). Ei ole kyse vain seksistä. Tiemme kohtasivat. Koimme jotain ainutlaatuista ja mies tulee taas minua tapaamaan.
Rakastumisprosessissa muutumme kuin lapsiksi jälleen. Rakastavaiset haluavat olla lähellä toista. Tämä on samaa kaipuuta, jota pieni lapsi tuntee vanhempaansa kohtaan. Tärkeää on myös kosketuskontakti. Rakastunut ihminen tiedostaa oman kehonsa hyvin voimakkaasti ja tuntee suurta nautintoa rakastettunsa kehon tutkimisesta. (Alberoni)

Katsotaan onko tarkoitus, että jatkamme vai lopetamme. Pari kertaa olemme jo suhteemme lopettaneet mahdottomuuteen, mutta palaamme aina yhteen.
VAISTO: kts. viestit #171 - #172 "Vaikka sata, tai tuhat kertaa. Se ei koskaan opi…"
http://keskustelu.plaza.fi/viesti/10595410/172/

"Aluksi tuntuu siltä kuin olisin mielelläni ja omasta tahdostani halunnut ottaa selvää romanttisista tunteistani. Ajatukseni palaavat aina samaan kohtaan: haluan olla kanssasi. Samantekevää mitä teen tai missä olen, en voi välttää läheisyyttäsi. Ajatuksissani elät kaiken, minkä minäkin koen, olet aina vierelläni. Välillä tunnen itseni äärettömän onnelliseksi, kauttasi saa koko elämäni merkityksen, vaikeuteni tuntuvat mitättömiltä, vihamiehet ystäviltä, työni sujuu laulellen. Mutta välillä tunkeutuvat ajatukseni sinuun häiritsevästi. En voi pyyhkiä niitä pois kuin ympärilläni surisevaa kärpästä. En ole onnellisesti hullaantunut, täynnä jännitystä, uteliaisuutta ja odotusta. Tahtomattanikin etsin paikkoja, joissa näkisin sinut, tai haluasin olla yksin, että voisin ajatella sinua. Voin tuntea itseni tyytyväiseksi vain, jos kuvittelen tilanteen, jossa vastaat tunteisiini. Ajan kuluessa tuskaannun. Haluaisin keskittyä työhöni. En keksi järkeviä syitä yhdessäoloomme. Mutta miksi tahdonvoimani ei riitä?” - Vielä tunnistamaton vaisto - vetää pakonomaisesti kahta ihmistä etsimään toistensa läheisyyttä. Biokemian alalla on rakastuminen todistettu kemialliseksi reaktioksi. (Tennov)

Kun en aikaisemmin tiennyt mitä miehestä haen, nyt sen tiedän, mutta onko ajoitus väärä?
Kirjallisuudessa:
– rakastuminen on transsendentaalinen olotila, suurimman onnen lähde, elämän merkitys. (Tennov)
 
Viimeksi muokattu:
45.v.
Oma mies tietää jotain,on saanut hiukan vihiä jostain että olen jotain peliä pitänyt toisen miehen kanssa. Nyt vihjailee että olenko menossa ravintolaan missä kyseinen mies käy.....Huonolta näyttä'ä ja itseppähän ratkaisuni teen ja homma on vähän huonossa jamassa:((
 
45.v.
"Hukkareissu" eilen koko ravintolailta...siis sen suhteen että ihastukseni ei ollut siellä. Toki muuten oli ystävän kanssa ihan kivaa. Tämä koko touhuni on alkanut käymään pakkomielteeksi,mietin ja mietin laitanko tekstiviestin hänelle vai en....taidan olla enemmän kuin ihastunut. Onko kellään muulla samantapaista elämäntilannetta kuin minulla??? tämä ei ole kivaa:((
 
peruskaura
taidan olla enemmän kuin ihastunut.
Rakastunut (kts. viestit: #3, #9, #10).

Onko kellään muulla samantapaista elämäntilannetta kuin minulla???
Mitä erilaisimmat henkilöt kuvasivat täsmälleen samanlaisia subjektiivisia kokemuksia. (Tennov)

Tämä koko touhuni on alkanut käymään pakkomielteeksi,mietin ja mietin laitanko tekstiviestin hänelle vai en....
* Marazzin tutkimuksen mukaan rakastuminen on pakkomielle. Rakastuneen ihmisen ajatukset pyörivät vain yhden asian ympärillä. Kyseessä on siis tila, joka on samanlainen kuin pakkoneuroosi. Lisäksi heidän serotoniinin määrä laskee yhtä alas kuin neuroosipotilailla.
(kts. #82)
*Bartelsin ja Zeki tutkivat 1990-luvun lopussa rakastuneita opiskelijoita. Tutkimusten mukaan rakastuneitten ihmisten aivotoiminta muuttui.

tämä ei ole kivaa:((
Rakastumisen seurannaisilmiöitä ovat depressio, epävarmuus ja sosiaalisten suhteiden vaikeutuminen. Rakastuneet käyttävät olotilaansa kuvatessaan useammin sanaa depressio kuin rakastuminen. Tunteet ovat liian ristiriitaisia. (Tennov)
(kts. #92)
* Kastin mukaan rakkaus on ristiriitainen ilmiö. Toisaalta ihminen on onnensa kukkuloilla, toisaalta hän on murheen murtama. Molemmille ilmiöille löytyy tieteellistä näyttöä. Kyseessä on kuitenkin rakastuminen, ei rakkaus kuten Kast väittää.

"Hukkareissu" eilen koko ravintolailta...siis sen suhteen että ihastukseni ei ollut siellä.
Tavallisesti hän suunnittelee mielessään mahdollista tapaamista rakastumisen kohteen kanssa. Ajatukset ovat mitättömyydessään realistisia ja niiden toivotaan toteutuvan. (Tennov)
(kts. #31, #171)

Toki muuten oli ystävän kanssa ihan kivaa.
Usein hän ajattelee niitä rakastumisen kohteen ominaisuuksia, joista erityisesti pitää. (Tennov)
(kts. #179)
______________________________
* Lähde: Rakkauden selitys, Ben Kast.
 
Viimeksi muokattu:
45.v
Ohi ohi on kaikki. olemme matkalla talla hetkella ja avokki kertoi haluavansa eron. Otin yhtetytta ihastukseeni ja muuten kaikki on ohi avokin kanssa ,mutta han teki tahallan sen sen etta kertoi taalla matkalla vasta eroavansa minusta. kerron viikon paasta enemman mietteita kun olen kotisuomessa. Nyt olen saanut haluamani.....vaikeeta mutta totta..ja mietteet sekaisin. olen lahettanyt ihastukselleni taalta viesteja ja tunnen olevani aika onnellinen ainakin toisaalta. kirjoittelen enmman kun kotona suomessa,koska avokkini ilmoitti taalla kreikassa haluavansa eron.
 
peruskaura
Otin yhtetytta ihastukseeni ja muuten kaikki on ohi avokin kanssa ,mutta han teki tahallan sen sen etta kertoi taalla matkalla vasta eroavansa minusta.
Toki voi tehdä tottuneesti tahallaan jos se tuntuu helpottavan kun välillä ja nykyään aika usein on tapeltu, sekä siihen ehkä jo kyllästyttykin.

olen lahettanyt ihastukselleni taalta viesteja ja tunnen olevani aika onnellinen ainakin toisaalta.
Voisikohan sanoa vaikka huojentunut olo, kun on takana 25 vuotta "kyllästynyt" avoliitto ja samalla jännittynyt kun edessä on jotain uutta ja tuntematonta.

Nyt olen saanut haluamani.....
…jotain, jota on niin vaikea määritellä, että se tuntuu "henkiseltä'. Kaipuu kohdistuu selittämättömään yhtenäisyyden tunteeseen, sulautumiseen, onnelliseen huumaan ja vastauksen saamiseen omille tunteille.

…vaikeeta mutta totta..ja mietteet sekaisin.
- fyysiset ahdistuksen oireet - muiden tarpeiden työntyminen taka-alalle - mielialan riippuvuus rakastumisen kohteen toimista
"...ajattelen että onko minulla nyt joku ihme vaihe päällä." = merkillinen kyky ihailla.
- erityisesti halu täyttää rakastumisen kohteen ajatusmaailma
- ennen kaikkea sitä, miten rakastumisen kohteen koetaan vastaavan rakastuneen toiveisiin
 
Viimeksi muokattu:
niin
Mies sitten lähti..ehkä parempi näin vaikka nyt kärsin...sain mielialalääkettä...terapia kutsuu...töistä olen poissa kaksi viikkoa. Tämä entisestä eroaminen ei olekkaan niin helppoa kun voi vaan luulla. Toiseen ja samaan ihmiseen olen ihastunut vielä,olen tekstaillut mutta en halua mitään sänkyhommia vielä,vaan haluaisin jutella hänen kanssan koska hänkin on juuri eronnut. Onko hirveetä ottaa yhteyttä ja pyytää käymään ja rehellisesti vain jutella "aluksi" asioista? Entisestä eroaminen kuitenkin koskettaa ja paljon...vaikka oma mieleni on sanonut koko ajan että eroa eroa!!
 
peruskaura
onko tämä 45-vuoden villitystä?
Ei edelleenkään ole:
Rakastuminen on riippumaton sukupuolesta, sivistys- tai elintasosta, IÄSTÄ, kulttuurista ja tottumuksista. Tämä tilanne on määrätyn henkilön olemuksen ja käyttäytymisen aikaan saama prosessi, mikä alkaa, kehittyy ja loppuu tunnistettavien ja yleispätevien sääntöjen mukaan. Mitä erilaisimmat henkilöt kuvasivat täsmälleen samanlaisia subjektiivisia kokemuksia. (Tennov)

Mies sitten lähti..ehkä parempi näin vaikka nyt kärsin...sain mielialalääkettä...terapia kutsuu...töistä olen poissa kaksi viikkoa.
Rakastumisen seurannaisilmiöitä ovat depressio, epävarmuus ja sosiaalisten suhteiden vaikeutuminen. Rakastuneet käyttävät olotilaansa kuvatessaan useammin sanaa depressio kuin rakastuminen. Tunteet ovat liian ristiriitaisia. (Tennov)

Tutkimusten mukaan rakastuneitten ihmisten aivotoiminta muuttui. (Bartelsin ja Zeki)
Rakastuneen ihmisen ajatukset pyörivät vain yhden asian ympärillä. Kyseessä on siis tila, joka on samanlainen kuin pakkoneuroosi. Lisäksi heidän serotoniinin määrä laskee yhtä alas kuin neuroosipotilailla. (Marazzi)

Lääkitykseksi on luontevaa harkita serotoniinin takaisinoton estäjää (SSRI-ryhmä).

Toiseen ja samaan ihmiseen olen ihastunut vielä,olen tekstaillut mutta en halua mitään sänkyhommia vielä,vaan haluaisin jutella hänen kanssan koska hänkin on juuri eronnut.
Rakastumisen päämääränä ei ole molemminpuolista kehittymistä kannustava yhteiselämä, perheenperustaminen, ei välttämättä sukupuoliyhteys, vaan jotain, jota on niin vaikea määritellä, että se tuntuu "henkiseltä'. Kaipuu kohdistuu selittämättömään yhtenäisyyden tunteeseen, ja vastauksen saamiseen omille tunteille. (Tennov)

Onko hirveetä ottaa yhteyttä ja pyytää käymään ja rehellisesti vain jutella "aluksi" asioista? Entisestä eroaminen kuitenkin koskettaa ja paljon...vaikka oma mieleni on sanonut koko ajan että eroa eroa!!
Rakastunut henkilö sekä ajattelee että käyttäytyy epärationaalisesti, jopa vastoin tiedostettuja omia etujaan. Rakastuminen on siis toiminta, jonka ihminen voi järjellään selittää ja hyväksyä, rakastuminen on tahdosta riippumaton olotila. (Tennov)

Usein hän ajattelee niitä rakastumisen kohteen ominaisuuksia, joista erityisesti pitää.
Tavallisesti hän suunnittelee mielessään mahdollista tapaamista rakastumisen kohteen kanssa, muistelee niitä tilanteita, joissa uskoo saaneensa varmuuden rakastumisen kohteen tunteista. (Tennov)

(niin hirveän naiivia ja lapsellisen viatonta)
Ajatukset ovat mitättömyydessään realistisia ja niiden toivotaan toteutuvan.
(niin hirveän hankalaa ja kamalan tuskallista)
Jos vaikeuksia ei aiheuteta ulkoapäin, luovat rakastuneet niitä itse.
(niin hirveän välttämätön varma tunne ja peruuttamaton kokemus)
Vielä tunnistamaton vaisto vetää pakonomaisesti kahta ihmistä etsimään toistensa läheisyyttä.
(sisällä selkeä suunta - tosi - ulkona uhkaavan usvaista )
_______________________________________________________________________
Rakastuminen on yksi taiteiden keskeisimpiä aiheita, ehkä juuri mystisyytensä vuoksi.
 
Viimeksi muokattu:
Onko tämä villitystä?
Kuulin että tämä kyseinen ihastukseni pitäisi peliä jo toisen naisen kanssa parisen viikkoa jo....mutta ei vielä vakavalla pohjalla. Olenko täysi idiootti jos laitan tekstarin ja en ole tietävinäni tästä toisesta naisesta......mikä mulla on???? käyttäydyn kuin teini ja kun entinen lähti niin uutta vaan hakemaan heti,mutta kun haluan hänet ja hän on ainakin minuakin halunnut jollain lailla ja nyt menetän hänet vai ellen iske heti kimppuun!!??
 
Onko tämä villitystä?
olenkohan ollut sinisilmäinen,kun kyseinen mies tiesi että olen vapaa ja "melkein" alkamassa jotain mutta kuitenkin sain tekstiviestin jossa luki että "olen kaunis,söpö,kiinnostava ja olen aina hänen mielessä"....hah hänellä on kuitenkin ollut jo jonkunnäköinen suhde jonkun naisen kanssa noin kolmisen viikkoa. Tuollaisiako miehet ovat että kyllä sitä kehutaan tekstiviestillä toista naista oman uuden naisen tietämättä. Voi kun olin ihastunut häneen.....mutta enköhän toivottavasti löydä joskus uuden miehisen miehen:D villitys häneen täytyy olla pikkuhiljaa ohi,vaikka vaikeaa se tekee...
 
peruskaura
Alkuperäinen kirjoittaja Onko tämä villitystä?;10649651:
neuvoja kiitos miten saan tämän miehen itselleni?? tässä se pointti...
Minulla ei taida olla tähän yhtään käypää vastausta. En osaa neuvoa, mutta ainakin tieteellisesti tiedetään tien olevan joka tapauksessa pitkä ja kivinen tuskien taival.
"Jos rakastuminen on yhtään samanlaista kuin lukemaan opettelu, en halua kokea sitä. Se vie liian kauan aikaa." Glenn, 7

Jos mies olisi rakastunut naiseen ei hän kokisi sivusuhdetta mielekkäänä vielä pitkään aikaan.
Jos nainen olisi rakastunut mieheen, tuskin sekaräpellykset tuntuisivat siinäkään tapauksessa miehelle riittävän kannattavilta ollakseen kiinnostavia.

olenkohan ollut sinisilmäinen,kun kyseinen mies tiesi että olen vapaa ja "melkein" alkamassa jotain mutta kuitenkin sain tekstiviestin jossa luki että "olen kaunis,söpö,kiinnostava ja olen aina hänen mielessä"
Tietenkin rakastuneen kuuluukin olla sinisilmäinen. Ratkaisevampi tieto on se kuinka sinisilmäinen mies on.
"Odota ja katso, maksaako mies ruokasi. Siitä tiedät, onko hän todella rakastunut." Bobby, 9

Pelimiesteoria vaikuttaa tempoilevan kömpelönä vähemmän uskottavalta.
Luontevimmalta tilannearviolta tuntuu teidän molemminpuolisen rakastumisen jatkuminen.

....hah hänellä on kuitenkin ollut jo jonkunnäköinen suhde jonkun naisen kanssa noin kolmisen viikkoa.
Jos mies oli näinä aikoina rakastunut Sinuun, on hän melko varmasti edelleenkin. Hän ei kykene rakastumaan eikä reagoimaan rakastumisen tunteilla kehenkään toiseen. Todennäköisen laastaroinnin ohessa, varsinkin naista turhauttavaa pähkäilyä siitä ettei miehellä vaan kolahda eikä naisellakaan natsaa.

Tuollaisiako miehet ovat että kyllä sitä kehutaan tekstiviestillä toista naista oman uuden naisen tietämättä.
"Useimmat miehet ovat aivottomia, joten täytyy ehkä kokeilla useampaa löytääkseen sellaisen, joka on elossa." Angie, 10
Muihin sovelluksiin varaudutaan ja sunnitelmien aikatauluja harkitaan. Halutun tuloksen kannalta tuottavin toimintatapa on tuttu pikkuvilunki kuten ennenkin. Villityshän ei ole menossa ohi ja sen täytyy pikkuhiljaa vaikeuttaa oloja.

Voi kun olin ihastunut häneen.....mutta enköhän toivottavasti löydä joskus uuden miehisen miehen:D
"Treffit ovat hauskanpitoa varten ja niillä pitäisi käydä, jotta tutustuu toiseen. Jopa pojilla voi olla jotain sanottavaa, jos kuuntelet tarpeeksi kauan." Lynne, 9
 
juuli
Olet miehelle vain,väliaikainen ei mies perhettänsä jätä olet vain se johon puretaan huolet.
Veri vettä sakeampaa aina miehelle lapset tärkeämpiä kun sä varsinkin kun niitä on kolme.
Ave ei lapsiansa jätä.sutturat on sutturoita
 
minna
Säälitävää,kun naisen täytyy tyrkyttää miehelle itseänsä.
Miten voit olla noin naivi ja lapsellinen et mies tyrkkyähuolii.
jos oisin mies juoksisin ton tyypin naista karkuun.Tunnut takertujatyypiltä.
En ihmettele jos edellinen mies lähti.Olisin minäkin hänen sijassaan kun olet noin typerä et pelkän miehen alapään perässä juokset.
En ole koskaan juossut miesten perässä eikä tarvitse.Sen verran itsetuntoa ja ulkonäköä suotu.
Miehen vaimo varmasti miehelle tärkeämpi kun sä joka heti tarjoat halvalla tavalla itseäsi.
 

Yhteistyössä