45min eilen (obamasta)

säästöpossu

Aktiivinen jäsen
19.12.2005
2 253
0
36
kun se piti puheen ja sanoi jotain että meillä on nyt vastassa 2 sotaa, meidän planeetta (ympäristön kannalta) ja paha talouskriisi.....
särähti kyllä korvaan kun se käytti sana sotaa eikä maininnut sotilaita jotka ovat vieläkin irakissa, sen olisi pitänyt joko mainita niitä sotilaita tai sitten käyttää toinen sana ku sota.

Mä en kyllä kuunnellut mitä se sanoi, vaan luin tekstin niin voi olla että siinä oli tapahtunut "virhe"

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Jos Irak olisi saanut valmistaa vapaasti ydinaseita, meillä ei olisi koko maapalloa.

niin mutta eihän kyse ollut siitä, vaan että mun mielestä oli ikävää että se ei maininnut niitä sotilaita...

no mutta ihan sama, mun mielestä oli vaan outoa.

Eikös joku ole joskus sanonut, että jokaisella Ameriikan pressalla on oma sotansa? Jospa Obama on rauhanmies ja aatteli sotia vaan eko- ja talouskatastrofeja vastaan ;) En katsonut juuri ko. ohjelmaa, mutta ykkösen ajankohtaisohjelmasta uutisten jälkee(a-studio? ) pätkän ja siinä pätkässä Obama lupasi kotiuttaa joukot ja lopettaa Irakin sodan 18 kuukaudessa. Samalla tilanne Afganistanissa pahenee, joten siinäpä riittääkin sen jälkeen puhaa...

Yhteistyössä