4D-ultra: B.Cacciatore vs. T.Kurki? KOKEMUKSIA!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Susie"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"Susie"

Vieras
Hei! Kaipaisin kokemuksia 4D ultrista täällä pk-seudulla! Edessä olisi ensimmäinen 4D ultra ja olisi mukava kuulla mitä suosittelette? Kertokaa myös ultran kesto ja hinta:)

Kiitos!

Mulla on kokemusta B. Cacciatoresta, tosin kolmen vuoden takaa, enkä hintaa enää muista. Mutta oli tosi symppis tyyppi ja paneutu hommaansa. Mulla oli sf viikoihin nähden pienehkö ja tutki hutki niin kauan, että todettiin kaiken olevan ok. Vauva oli tutkimushetkellä unessa ja Bruno hyppyytti mua ja yritti saada vaavin hereille, että saadaan se tieto mitä pitikin siitäkin huolimtaata, että tutkimusaika vähän venähti. Meni meinaan varmaan tupla-aika...odotushuoneessa odottavilla oli kyllä vähän nyrpeä ilme. ;)

Oon käynyt Tapiolla ja mukava oli. Ei pitänyt mitään kiirettä ultratessa :) Ja kehui lapsemme kallonmuotoa kovasti :D Nyt mietin, että menenkö tässä raskaudessa taas Tapion luo, vai pitäisikö kokeilla Brunoakin...?

Kummastakin lääkäristä kokemus,mutta Kurki ei ole tehnyt 4D:ä, mutta aivan ihana lääkäri ja perusteellinen. Bruno oli kyllä todella tarkka myöskin(meillä takana vähän vakavampi juttu ja en tiedä oliko siksi tarkempi) ja aika meni noin 45 min( normo käsittääkseni 20min). Sanoi vielä lopuksi,että sukupuoli on 100% varma, poika tuli niin kuin Bruno sanoi. Maksoi 145e ja kävimme siellä lokakuussa 2010
Nyt kun ei ole molemmilta 4D ultrasa kokemusta niin sanoisin,että Brunolle,mutta luulen että on aikaslailla sama. Molemmat on aikas symppistyyppejä

Itse olen käynyt kahdessa raskudessa Brunolla ja olin tyytyväinen. Oli tarkkaa ja huolellinen.

Teki muuten erittäin tarkan painoarvion kummastakin ;) Ekalla kerralla arvio rv 23+ että pieni ja siro vauva, laskettuna aikana paino 3000-3200g, poika syntyi rv 39+4 ja painoi 3185g.
Toisesta arvioi rv 30+, että pyöreempi tapaus, lasketun ajan tienoilla painoa n. 4000g. Poika syntyi rv 40+4 ja painoi 3960g :D

Mekin käytiin molemmissa raskauksissa Bronolla ja olin kyllä tosi tyytyväinen :) Osasi hommansa ja näki sukupuolet oikein. Kertoi tarkasti, mitä kuvassa näkyy ja kotiin sai vielä levynkin mukaan :)

Kiva kuulla ettei mitään negatiivistä ainakaan kummastakaan sanottavaa :) Jotain tooosi vanhoja keskusteluja aiheesta löysin googlaamalla ja niissä puhuttiin, että Kurki tekis myös samalla sisätutkimuksen..?? Onkohan tää aina? Itse nyt lähinnä mentäs iahn extra käynnille ja jos selviäis vaikka sukupuolikin joten sisätutkimusta nyt ei tarvis.. :)

Kurki on perinatologi (eli siis erityisesti raskauteen ja synnytykseen erikoistunut lääkäri), kun taasen Cacciatore on periaatteessa gynekologi. Eli Kurki on pätevämpi. Kurjella ultraaminen kestääkin vähän kauemmin, koska hän tutkii kaikki perusteellisesti eikä vain pintapuolisesti.

Käytiin kans Brunolla.
Ultrasi pitkäänkin, vaikka aika oli 20min. Lapsi ei suostunut näyttämään kasvojaan niin Bruno otti toisen asiakkaan välissä sisään, ja hänen jälkeen päästiin vielä uudestaan ultraan ja sithän ne kasvotkin näkyi =) Eikä tästä toisesta "ajasta" veloitettu ollenkaan.. Joku 160e jäi itselle maksettavaksi.

Lisäys, painoarvio saatiin myös aika tarkkaan häneltä. Rv 25 käytiin ultrassa ja sanoi, että laskettuna aikana painoa olisi 4kg. Tyttö syntyi 41+3 ja painoi 4,3kg. Joten aika tarkkaan arvioitu paino =) 41+2 kävin yliaikaiskontrollissa synnytyssairaalalla, ja siellä ultralla antoivat silloisen painoarvion 3,7kg.
Niinpä vain Brunon arvio oli todenmukaisempi vaikka teki sen viikkoja ennen.

Viimeksi muokattu:
Mä kävin Brunolla np-ultrassa ja sanoi että poika tulossa.
Tapio Kurjella kävin ultrassa rv 24 ja hän sanoi että tyttö....uudestaan kävin hänen luonaan rv 34 ja poikahan siellä masussa kölli ja poika tuli =).
Molemmat on kyllä erittäin ammattitaitoisia.

Yhteistyössä