4D ULTRA-kokemuksia? Pliiis

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

??

Vieras
Harkitsen 4d ultraan menemistä. Haluaisin, että lapsen rakenteet tutkitaan mahd. tarkkaan (suvussa sydänvikoja). Millaiset kokemukset teillä ko. ultrasta? Eikös siinä näe tarkemmin rakenteet? Millä viikolla olette ultrassa käyneet?

No siitä näkyy ne todella selvästi. Ja ainakin se paikka missä minä olen jo kahdessa raskaudessa käynyt, niin just esim. sydän tutkittiin erittäin tarkkaan.

Mietin samaa, näkeekö siellä aina "automaattisesti" sukupuolen, en halua tietää ennen synnytystä kumpi tulee.
Kävin eilen keskussairaalan rakenneultrassa ja se oli ihan älyttömän huono...

ota selvää mihin viikkoihin asti saa kelakorvauksen,en muista.löytyy googlesta.jos menee tuon ajan yli maksat itse koko summan (kallis) jos menet ennen kela korvaa osan.suosittelen!!!

Juu sydämmen katsovat tarkkaan ja mahd. viat pitäisi näkyä.
Itse kävin molemmista lapsista viikoilla 28 ja jälkimmäisen lapsen huuli-ien-suulakihalkio ei näkynyt siinä.
Kätilö tosin oli sitä mieltä että olisi pitänyt näkyä jos kunnolla olisi tehty. Kieltämättä vähän rahastuksen maku siitä silloin jäi. Tosin kun sinä tiedät sukunne rasitteet niin kannattaa pyytää että se sydän katsotaan extra tarkasti. Tosin ei se silti ole 100% varma.

Alkuperäinen kirjoittaja mamma:
ota selvää mihin viikkoihin asti saa kelakorvauksen,en muista.löytyy googlesta.jos menee tuon ajan yli maksat itse koko summan (kallis) jos menet ennen kela korvaa osan.suosittelen!!!

Kela korvaa rakenneultran rv 24 asti.

Yhteistyössä