O
odottaja
Vieras
mitähän maksaa 4d ultra tampereella,turussa tai helsingissä?? pitäis jonnekkin päin suomea lähteä mutta ku tietäis minne kannattaa mennä....
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja miikuli:mihin aikaan olette yleensä käyneet?Halutaan viel' kokea tämäkin ihanuus =)
Alkuperäinen kirjoittaja miikuli:mihin aikaan olette yleensä käyneet?Halutaan viel' kokea tämäkin ihanuus =)
Alkuperäinen kirjoittaja neitihoopoo:4 d ultrat tehdä yleensä vain riskisynnyttäjille..?
Alkuperäinen kirjoittaja miikuli:kait mä ainakin olen jo vähän riskiodottaja![]()
Tavan rakenneultra on kohta,mut olis kiva saada nähdä tulokkaasta(jos vaan mahdollista)myös kasvokuviakin =)
Saiko sieltä jotain kopsua mukaankin...siis CDtä tai jotain?
Alkuperäinen kirjoittaja miikuli:kait mä ainakin olen jo vähän riskiodottaja![]()
Tavan rakenneultra on kohta,mut olis kiva saada nähdä tulokkaasta(jos vaan mahdollista)myös kasvokuviakin =)
Saiko sieltä jotain kopsua mukaankin...siis CDtä tai jotain?
Alkuperäinen kirjoittaja miikuli:pakko varmaan sinne kaarinaan varailla aikaa.Onko sinne pitkätkin jonot...