4d ultra Turun alueella?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vanilla**
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vanilla**

Vieras
Meillä alkais olemaan pian ajankohtaista 4D- ultran varaaminen? Minkälaisia kokemuksia muilla on Turun alueen 4D- ultrista, onko paikoissa suuria eroja? Esim. saako joka paikasta mukaan kuvia sekä sen cd:n? Oon ehtiny hiukan seurailemaan keskusteluja, ja ainakin Kaarinan Vs lääkäripalvelua on kehuttu, taitaa olla myös edullisin? Mutta onko kokemuksia esim. Pulssista tai Medisonarista?
Kiitti vastauksistanne!

Tuo Varsinais-Suomen lääkäripalvelu taitaa tosiaan olla se edullisin. Sieltä sai mukaan sekä kuvia että cd:n. Voin suositella :-)
Medisonarissa olen käynyt ihan tavallisissa ultrissa joskus kauan sitten...
Palvelu on parempaa kyllä tuolla Kaarinassa.

Kävimme Medisonarissa Turussa helmikuussa kun olin raskausviikolla 24. Oikein positiivien kokemus. Lääkäri oli todella mukava, rauhallinen ja asiantunteva. Tunnin olimme vastaanotolla ja noin 20min meni dvd:lle. Ensin otettiin normaaliultra ja sitten 4D. Hinta oli kelakorvauksen jälkeen noin 160€. DVD pitää viedä itse. Suosittelen.

Jos haluat todella hyvää ja asiantuntevaa palvelua suosittelen Varsinais-Suomen lääkäripalvelua Kaarinassa.
Kävimme siellä eilen ja todellakin olimme mieheni kanssa tyytyväisiä saamaamme palveluun.
Saimme mukaamme 16 kuvaa ja 20 min meni dvd:lle, jonka sai sieltä eli eipä tarvittu edes omaa levyä. :-)
Hinta oli kelankorvauksen jälkeen 130 euroa.

Olen myös käynyt Medisonarissa, jonka palvelu oli keskinkertaista verrattuna tuohon eiliseen kokemukseen.

Tytteli ja toukka 34+3

Minä olen ollut Vilho Rämön vastaanotolla kaarinan medisånarissa ja siellä makso tussuntarkistus 4000! vittu mikä ryöstöhinta... goatse 60 eugenii + oma anustappi megee.

Alkuperäinen kirjoittaja maire43@mbnet.fi:
Minä olen ollut Vilho Rämön vastaanotolla kaarinan medisånarissa ja siellä makso tussuntarkistus 4000! vittu mikä ryöstöhinta... goatse 60 eugenii + oma anustappi megee.

...ei tiedä edes mikä on ultra :-D Kannattaisi provoilla palstoilla, joissa ymmärtää edes sanastoa.
Tussuntarkistus, päivän paras!

Yhteistyössä