4kk vauvalla jo eroahdistus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja itku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

itku

Vieras
Tyttö on tässä viikon sisään heittäytyny semmoseks ettei kelpaa kun äiti. Katsoo perään niin kauan kun näkee ja sitten alkaa huuto. Sylissä pitäs olla kokoajan (ennen viihtyi yksinkin), öisin heräilee tarkastamaan olenko lähellä ja kun ei niin alkaa hirveä huuto eikä kelpaa ruokakaan. Isin syliin ei nukahda, mutta minun syliin alkoi heti nukkumaan.

Käsittääkseni tuo eroahdistus alkaa yleensä puolen vuoden kieppeillä?

vielä varsinaista eroahdistusta, mun tytär ei pienenä ollenkaan viihtynyt vieraiden sylissä muutaman kuukauden ikäiseksi alkoi isänsäkin kanssa huutamaan aika nopeasti, josen ollut kotona. silti oli ihan tunnistettava vierastusvaihe yli puolivuoitaana.
ei tuostamitenkään arkaa ole sittemmin kuitenkaan tullut, toiset vaan on pieninä kovasti äidin perään.

Meillä kohta 5kk ja on alkanut kyllä jo oireilemaan... Hakee välillä turvaa minusta, siis pitää ottaa kädestä kiinni, ja pitää nähdä mut varsinkin jos on outo tilanne.

Vaikkakin, yks aamu tuli ihan kamala huuto kun oli isänsä sylkyssä nuhjaamassa ja isä toi takas mulle kun piti lähteä töihin: itkuhan siitä tuli kun tajus että isi lähti...

Eli kai tuon ikäset osaa jo vähän ikävöidäkin, ja tajuavat kun joku on poissa!

Alkuperäinen kirjoittaja tuskin:
vielä varsinaista eroahdistusta, mun tytär ei pienenä ollenkaan viihtynyt vieraiden sylissä muutaman kuukauden ikäiseksi alkoi isänsäkin kanssa huutamaan aika nopeasti, josen ollut kotona. silti oli ihan tunnistettava vierastusvaihe yli puolivuoitaana.
ei tuostamitenkään arkaa ole sittemmin kuitenkaan tullut, toiset vaan on pieninä kovasti äidin perään.

Tyttö on ikäisekseen hyvin kehittynyt. Aiemmin viihty muidenkin kanssa, hymyili ja nauro paljon, mutta nyt on aivan reppana. Vieraan syliin kun joutuu niin suupielet osottaa lattiaa ja leuka väpättää:D

en tiedä mitä oli ,mutta mein tytöllä tollaista oli 2kk-iässä! yleensähän tuon ikäsen voi lykätä vaikka kenen syliin,mutta tälle kelpas vain äiti. vieläkin yli 1v on äitintyttö,mutta isäkin kelpaa jo useinmiten.

Alkuperäinen kirjoittaja Roona82:
Meillä kohta 5kk ja on alkanut kyllä jo oireilemaan... Hakee välillä turvaa minusta, siis pitää ottaa kädestä kiinni, ja pitää nähdä mut varsinkin jos on outo tilanne.

Vaikkakin, yks aamu tuli ihan kamala huuto kun oli isänsä sylkyssä nuhjaamassa ja isä toi takas mulle kun piti lähteä töihin: itkuhan siitä tuli kun tajus että isi lähti...

Eli kai tuon ikäset osaa jo vähän ikävöidäkin, ja tajuavat kun joku on poissa!

En muista, oisko ollu puolivuotiaaks että se mitä vauva ei näe ei ole olemassa sille. Että ei ymmärrä että voi olla vaan vaikkapa toisessa huoneessa.
Harmittaa eniten vaan nuo yöt, juuri kun alettiin hyvin nukkua 22-07 yhellä syönnillä :/

En muista, oisko ollu puolivuotiaaks että se mitä vauva ei näe ei ole olemassa sille. Että ei ymmärrä että voi olla vaan vaikkapa toisessa huoneessa.
Harmittaa eniten vaan nuo yöt, juuri kun alettiin hyvin nukkua 22-07 yhellä syönnillä :/[/quote]

4kk ikäinen lapsi tajuaa et vaikka ei ole näköetäisyydellä ei ole poissa.

Yhteistyössä