?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Siksakkia:Jos lahjaksi tulee, niin mä veisin tuon ikäiselle 80cm, tai jopa 86cm.
Jos tiedät vauvan olevan pieni kokoinen niin sitten 74cm. Monesti niitä pieniä vaatteita on jo aika paljon ja ehkä mukavampi saada se seuraava koko että ehtii myös käyttää.
Alkuperäinen kirjoittaja bb:Alkuperäinen kirjoittaja Siksakkia:Jos lahjaksi tulee, niin mä veisin tuon ikäiselle 80cm, tai jopa 86cm.
Jos tiedät vauvan olevan pieni kokoinen niin sitten 74cm. Monesti niitä pieniä vaatteita on jo aika paljon ja ehkä mukavampi saada se seuraava koko että ehtii myös käyttää.
Olen hieman erimieltä tästä. Minä veisin korkeintaan kokoa 74 koska on todella tympeää saada vaatteita jotka ovat ihan vääränä ajankohtana sopivia. Meidän vauva esim. sai shortsit ja t-paidan jotka olivat soppivat vasta marraskuussa ja talvipuvun joka oli sopiva kesällä.
Alkuperäinen kirjoittaja bb:Olen hieman erimieltä tästä. Minä veisin korkeintaan kokoa 74 koska on todella tympeää saada vaatteita jotka ovat ihan vääränä ajankohtana sopivia. Meidän vauva esim. sai shortsit ja t-paidan jotka olivat soppivat vasta marraskuussa ja talvipuvun joka oli sopiva kesällä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Normaali kokisella 56 tai 62.