M
minna
Vieras
Olen 4rv testi plussas ja nyt ollut todella paha olotila oksettaa koko ajan mutta oksennus ei tule ja maha ihan sairaan kipeä välillä ei pysty kunnolla käveleen ja vihlovia/repeily kipuja ollut,kun nousee liian nopeesti ylös vihloo mahaa ihan sairaasti,nokka tukossa muutaman päivän,rinnat todella turvonneet/arat,huimaa koko ajan,ruoka ei maistu yhtään öklö olon takia.
Normaalisti kun on kuukautiset niin oireena pääkipua ja ärtymystä ja hieman arat rinnat,mut nyt on vaikka mitä tuskia ja vaivoja
Tänään mulla piti normaalisti alkaa kuukautiset niin on tullut hieman punaista verta kirkkaalla limalla ja maha ihan sairaan kipee etten voi kävellä yhtään ja oksettaa koko ajan en tiedä mitä tämä nyt on?
Pitäskö hakeautua lääkäriin?
Normaalisti kun on kuukautiset niin oireena pääkipua ja ärtymystä ja hieman arat rinnat,mut nyt on vaikka mitä tuskia ja vaivoja
Tänään mulla piti normaalisti alkaa kuukautiset niin on tullut hieman punaista verta kirkkaalla limalla ja maha ihan sairaan kipee etten voi kävellä yhtään ja oksettaa koko ajan en tiedä mitä tämä nyt on?
Pitäskö hakeautua lääkäriin?