5-henkinen (tai isompi) perhe + hotelli/laiva = mahdoton yhtälö?

kun yksinkertaisesti monta kertaa ne hytit ja huoneet on pieniä! olen törmännyt siihenkin että jo kahden pienen koululaisen kanssa me joudutaan ottamaan kaksi huonetta. Ei sille vaan mitään voi, sitä vaan arvotaan että meneekö lapset kaksistaan vai menenkö minä toisen kanssa ja mies toisen. Ja täytyy sanoa että nyt olen nauttinut hotelliöistäkin enemmän kun ei ole oltu kaikki tungettuna suht ahtaaseen tilaan jossa ei lisävuoteiden jälkeen paljoa lattiatilaa ole ollut.
toki se maksaa mutta kun hotellivieraista kai kuitenkin isompi osa on vähempilapsisia perheitä (siis kaksi tai vähemmän)

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:
kun yksinkertaisesti monta kertaa ne hytit ja huoneet on pieniä! olen törmännyt siihenkin että jo kahden pienen koululaisen kanssa me joudutaan ottamaan kaksi huonetta. Ei sille vaan mitään voi, sitä vaan arvotaan että meneekö lapset kaksistaan vai menenkö minä toisen kanssa ja mies toisen. Ja täytyy sanoa että nyt olen nauttinut hotelliöistäkin enemmän kun ei ole oltu kaikki tungettuna suht ahtaaseen tilaan jossa ei lisävuoteiden jälkeen paljoa lattiatilaa ole ollut.
toki se maksaa mutta kun hotellivieraista kai kuitenkin isompi osa on vähempilapsisia perheitä (siis kaksi tai vähemmän)

Alkuperäinen kirjoittaja JaLehmätkinLentää:
Ei saada hotellihuonetta kun on 3 lasta eikä kahta huonetta huvita maksaa. Siljalle ei pääse kuin perhehyttiin joka pitää varata tooooosi paljon etukäteen jos sellaisen meinaa saada... :(

Mitenkäs muut isot perheet ovat ratkaisseet yöpymispulmat? Harmittaa kun ei voi edes muumimaailmaan tmv mennä kun ei päästä minnekään yöpymään. HÖH!
oletteko harkinneet mökkiä vuokrata tai asuntoautoa, ei aina tarvii hotellissa yöpyä. mikäs sen kivampi kuin mökki järven rannassa, päivä muumimaailmassa sitten saunaan ja uimaan.

Sain varattua Siljalle hytin siten että nuorin matkustaa "kansipaikalla". Annoin sinne kunnon palautetta ja saatiin korvaukseksi yksi ateriakuponki. Joskus kannattaa siis valittaa. =)

Hyvää matkaa koko porukalle!

Alkuperäinen kirjoittaja minnukka82:
Alkuperäinen kirjoittaja minnukka82:
Meitä sorsitaan. Ei huolita minnekään normihuoneisiin tai -hytteihin kolmen lapsen kanssa. Lapset 5v, 3v ja 1v9kk. Tuleepahan harvinaisen halpa loma kotona.

mihin hotelleihin ootte soittanu? kun me käytiin muumien luona oltiin turussä yötä.. hamburger pörss oli sen hotellin nimi..

Juuri tuonne samaan soitettiin sekä Siljalle.

kumma juttu kun meille antoivat heti ton hytin niin että eivät valittaneet tai muuta. oltiinkohan me niin kamalia siel että ei enäää :O soita uudestaan ja sano sinne painava sana... ja siel oli kyl paljon lapsi perheita.. kun siihen hotelli hintaan kuulu viel liput muumimaailmaan...

Meillä oli samanlainen paketti, tosin jo vuosia sitten ja silloin sain junnupatjan huoneeseen yhdelle. Lapset taisivat olla silloin kaikki alle 10v. Ja viimeksi tultiin Saksasta Ruotsin kautta Siljalla, niin otettiin tavallinen hytti ja hyvin mahduttiin kaikki 5, vaikka lapset olivat silloin jo 13-11 v.

Yhteistyössä