5 vuotta suhdetta takana ja nyt eka kriisi!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
En ois uskonu että meille tämmöstä tulee. Mies on töistä väsynyt ja kiukkuaa kokoajan (mihin se mies hävis mihin rakastuin) ja mä en jaksa kattoo tollasta käytöstä, joten oon aika etäinen ja kiukkunen itekkin. Mihin tämäkin johtaa, pelottaa kun tunteet näin heittelee ja mikään ei oo varmaa.

no älkää nyt ekaan kriisin kaatuko. Puhukaa silloin, kun molemmat on hyvällä päällä että miltä tilanne tuntuu - siis rauhallisesti ja ilman suuria tunteenpurkauksia

No kriisiä se on tämä koko elämä!

Meillä tulee vuodenvaihteessa 20 vuotta täynnä, kriisiä isoa ja pientä. Mutta väsymyksen piikkiin osataan laittaa, eikä silloin kun toinen on väsynyt niin toinen ala siitä kiukuttelemaan, osoittamaan mieltä tai muuta. Toteaa vaan "Taidat olla vähän väsynyt. Kyllä se siitä." Ja sitten taas mennään.

Ja ollaan vielä alle 40 vuotiaita molemmat. Ei parisuhde saa minun mielestäni pelkkään väsymykseen kaatua, eihän silloin kenelläkään olisi parisuhdetta ikinä laisinkaan...

Elämä on... väsyttävää ja vähän enemmän väsyttävää....

TSEMPPIÄ

Kiitos kannustavista sanoista. Odottelen että mies avautuu ja puhutaan sitten. Se kun on sitä sorttia että jos sitä ei huvita puhua niin sitten ei puhuta. laitoin sille kyllä äsken aika äkäsen viestin, joten tä päivä on varmaan pilalla jo. No huomista ootellessa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kiitos kannustavista sanoista. Odottelen että mies avautuu ja puhutaan sitten. Se kun on sitä sorttia että jos sitä ei huvita puhua niin sitten ei puhuta. laitoin sille kyllä äsken aika äkäsen viestin, joten tä päivä on varmaan pilalla jo. No huomista ootellessa.

Laita kuule joku nätti viesti "Oot kiva!" tai jotain muuta. Miksi pitää äkäistä ja väsynyttä miestä vielä lisärangaista...

Itse lähetin väsyneelle miehelle kivan tsemppauskuvan kännykällä. Kyllä sillä kuvan lähettämisen hinnalla aina yhtä parisuhdetta hoidetaan.

Jos ei puhu, niin ei puhu. Puhuminen on yliarvostettua jos toinen siihen pakotetaan. Jos haluaa olla rauhassa, niin kirjoittaa sitten vaikka pienen viestin paperille tai kännykällä. Kyllä jokaisella ihmisellä pitää olla yksityisenäkin rauhaa ja aikaa omille ajatuksilleen.

Ajan antaminen toiselle niin henkisesti kuin fyysisestikin kannattaa aina. Sen kun tekee rakkaudella eikä kiukulla.

Tsemppiä edelleen ja vähän enemmän vastuuta omista tekemisistään ja ajatuksistaan!

mieltä piristää oman rakkaan keskellä päivää laitettu "rakastan sua" viesti :heart:

Meillä yhdessä oloa takana 4v ja joitakin kuukausia päälle....
Onhan niitä kriisejä meilläki ollu,läheisen kuolemaa ja raha pulaa...
Mutta kumma kyllä ne on tehny meistä vaan sitkeempiä.

Päivä päivältä huomaan rakastavani miestä vieläkin enemmän.
Ja ootan vieläkin enemmän sitä että saadaan vielä perhe :)

Yhteistyössä